Як спокутувати свою провину на роботі?

Прикрі помилки в роботі та недоліки іноді трапляються і в навіть найбільш старанних і професійних співробітників. Як вийти з неприємного становища з мінімальними втратами?

Візьміть тайм-аут

Як не дивно, не варто поспішати з виправданнями. Насамперед, попросіть дати час, щоб розібратися в ситуації, і пообіцяйте повідомити результати своєї перевірки. Підготуйте аргументи - електронні листи, службові записки та інші документи. Продумайте шляхи вирішення проблеми.

Визнайте провину

Якщо помилка була, знайдіть сили її визнати. Ніколи не кажіть клієнтові: “Це прорахунок не мій, а Марії Петрівни”, навіть якщо особисто не винні. Краще вибачитися від імені компанії. А з колегами розберетеся без свідків.

Беріть ініціативу

Якщо співрозмовник виявляє невдоволення, не піддавайтеся на “провокацію”. Гасіть конфлікт у зародку, щоб він не вилився ані в обговорення ваших особистих якостей, аі в обговорення репутації компанії. Постарайтеся перевести розмову на те, як виправити становище. Ваш спокійний, упевнений і неодмінно доброзичливий тон знизить емоційний розпал співрозмовника.

Запропонуйте вибір

Надайте варіанти виходу з ситуації: ви можете повністю переробити проект за тиждень або відкоригувати його за декілька днів. Якщо строки зірвані, то висловіть готовність наступне завдання виконати на день або два раніше. Не змогли прийняти клієнта - зобов'язуйтеся приїхати до нього в офіс у зручний для нього час.

Переключіться на позитив

Завершіть розмову на позитивній ноті. Висловіть візаві подяку за розуміння та впевненість в плідному співробітництві в майбутньому. А тепер швидко і якісно виправляйте помилку.

Джерело: http://natali.ua/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад