Приклади невдалих фото в резюме

Почнемо з того, що резюме в фото грає значну роль. Відомо, що найбільш сильний вплив на свідомість і сприйняття самої інформації грає зоровий контакт. Тому використання фотокартки в резюме може підвищити ваші шанси на працевлаштування набагато краще ніж супровідні листи та рекомендації.

Але... Усвідомлюючи, що фотокартка прикріплена до резюме - це козир, претенденти на роботу недооцінюють і той, фактор впливу, який справляє на роботодавця неякісне фото. Тут питаня якості не стоїть у тому плані: яким фотоапаратом зроблена світлина чи інше. Якість фото мається на увазі у її таргетингу, призначенні.

Адмініструючи сайт з працевлаштування я надивився на добру купу кумедних, смішних фоток, які користувачі прикріплюють до своїх резюме. Часом спливає думка, що людина НАВМИСНЕ псує пошук роботи такими, м'яко кажучи, "ілюстраціями". Розберемо основні помилки при додаванні фотокарток до резюме (не на прикладі користувачів нашого сайту).

Випадок 1

Перший і, можливо, найпоширеніший варіант: "А я на морі!". Яким чином таке фото може проілюструвати Вас, дорогий претенденте, як корисного працівника, цінного спеціаліста, носія безмежних знань і досвіду? Не маєте іншого фото? Так вас ніхто і не змушує вивалювати архів свтлин з останньої відпустки. Хіба що ви ну ду-у-уже хочете похизуватися, тим, що були в "Турції" чи на "Конарах".

Випадок 2

Інший варіант. Не ображайтеся, любі жіночки і дівчата, але шалена тяга позувати в усіх (навіть і не дуже підходящих) місцях: на фоні чужого авто, класного магазину, "афігенного" пейзажу та ін. не зажди є умісною, тим паче при складанні резюме. Такі фотокартки треба показувати подружкам і мамі. Але не роботодавцю. Навіть, якщо ви і маєте на меті спокусити майбутнього директора, подумайте: можливо вас прийматиме жінка і вона аж ніяк не захоче наймати кралю, що має схильність хизуватися і виставляти себе на показ.

Випадок 3

В продовження теми. Траплялися мені і такі "доморощені" дизайнери, які в графічному редакторі намагалися "підкорегувати" зовнішність, щоб виглядати привабливіше. І, чомусь, їхні витвори вдавалися їм просто суперськими роботами, такими як фотошопери роблять. Шановні, не обманюйте себе, роботодавця і не псуйте свою зовнішність. У 99 із 100 випадків ви робите тільки гірше і аж ніяк не краще.

Випадок 4

А хто це? А хто з цих осіб шукає роботу? Певно оця тітонька з квітами :) Чи ви пишете групове резюме (наприклад бригада будвельників шукає роботу)? Більше нічого не напишу. Зазначу лише, що вам майбутній роботодавець не буде гадати, який персонаж фотокартки дійсно шукає роботу. І просто закриє ваше резюме.

Випадок 5

Автолюбителям присвячується... Зрозуміло, що суспільство поділяються на пішоходів і ЛЮДЕЙ. Але, навіть коли ви шукаєте роботу водія, це не означає, що 90% фото займатиме ваша "ласточка". Тільки, якщо ви маєте ну такі вже "колеса", що жодний директор не втримає і зажадає кататися саме на вашому авто.

Випадок 6

І, наостанок. Кльові малюнки з Гугла можливо і здатні проілюструвати стан вашої душі і тягу до прекрасного, але деякі "товстошкірі" і огрубілі роботодавці просто не взмозі будуть оцінити "прекрасне". Навіщо змушувати їх гадати, це дійсно ви, чи просто фентезійна картинка (аніме, ваш ексклюзивний аватар чи гіперпрофесійна фотка). Будьте лояльними до тих, хто хоче вас працевлаштувати.

Постскриптум. Прошу вибачення в усіх, кого міг образити усім вищевикладеним, але зрозумійте одну істину: краще не робити чогось у чому не впевнені на 100%. Адже фото в резюме - це не настільки принципово, тим паче, якщо ви першокласний працівник, і відмінний спеціаліст. Не псуйте самі собі процес працевлаштування. Адже зараз і без того дуже важко знайти роботу, тому і боротися треба за кожний шанс замість ставити самому собі безглузді перепони у вигляді невдалих фотокарток у резюме.

всі матеріали

Нагору Назад

Хостинг: Дата-центр GMhost. Адреса: 29007, Україна, м.Хмельницький, вул.Заводська, 46. Тел. 067-119-6-777. Email: support@gmhost.com.ua

Власник сайту: ПП "Редакція «Є»". Адреса: 29014, Україна, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля, 203. Тел. +38 (0382) 702-602