Як можна зіпсувати перше враження на співбесіді?

Є безліч способів зіпсувати перше враження й тим самим провалити співбесіду. І все-таки якщо щось пішло не так: у Вас задзвонила різка мелодія на телефоні, Ви розлили воду або неправильно поставили наголос у назві компанії - є шанс усе виправити.

Нижче наведені 10 факторів, які зможуть зіпсувати Ваше інтерв'ю, та способи пом’якшення негативного враження.

1. Хвора голова. Не потрібно робити з себе мученика, навіть якщо у Вас просто болить голова або підскочив тиск, подзвоніть та перенесіть зустріч на інший день. «Якось один із шукачів під час інтерв'ю повідомив мені, що по дорозі в компанію йому стало погано, - говорить Елен Рівз, менеджер з персоналу великої компанії, - це було не досить вдалим доказом відданості; навіщо нам потрібен хворий працівник, який буде постійно скаржитися на здоров'я або чого доброго заразить всіх співробітників».

2. Підбите око. Якщо у Вас якась травма: синець на обличчі, перелом руки або подряпини від котячих пазурів – гарно подумайте, перш ніж погоджуватися на інтерв'ю, навряд чи роботодавцеві буде приємно дивитися на Ваше «підбите око». Якщо Ви все-таки вирішили піти на зустріч, поясніть свою травму падінням або випадковим ударом під час спортивного тренування.

3. Кільце в носі. Якщо у Вас пірсинг або татуювання на обличчі, постарайтеся загримувати свою прикрасу, якщо тільки Ви не влаштовуєтеся на роботу в панк-клуб. У більшості компаній не прийнято з'являтися на роботі з неформальними прикрасами.

4. Вологі долоні. На вулиці спека, Ви так квапилися на співбесіду, що від хвилювання у Вас змокли долоні. Так от, подати спітнілу долоню для рукостискання - не кращий спосіб створити приємне враження. Тож перед зустріччю з рекрутером зайдіть до вбиральні, заспокойтеся, віддихайтеся, охолоньте, потримайте руки під струменем холодної води та вперед - назустріч до нових вершин.

5. Поза дрес-кодом. Перед зустріччю з рекрутером зробіть «домашню роботу» - відвідайте офіс компанії, подивіться фотографії співробітників на корпоративному сайті й у соціальних мережах. Отримані знання дозволять Вам одягтися відповідно до прийнятого в компанії дрес-коду та гідно й упевнено виглядати на співбесіді.

6. Запізнення. Виправдання запізненню на співбесіду немає: віддаленість офісу від центра, заплутана дорога, пробки, година пік, поломка автомобіля - все це не є переконливими причинами Вашої затримки. Але якщо все-таки Ви відчуваєте, що не встигаєте до призначеної години, подзвоніть рекрутеру, вибачившись, повідомте про запізнення та запитайте, чи готовий він прийняти Вас пізніше, або зустріч краще перенести. Поважайте чужий час, і люди оцінять це.

7. Раннє прибуття. Півгодинне очікування співбесіди в офісному фойє перетворює Вас на зневіреного шукача, для якого ця робота є останнім шансом. Щоб не виглядати нерозумно, перечекайте час у кафе, у машині або в парку, а на співбесіду приходьте за 10 хвилин до її початку.

8. Особисті розмови. Чекаючи зустрічі, не варто грубіянити охоронцеві, якщо він відмовляється пропустити Вас у будинок, наступати на ноги співробітникам, яких Ви випадково зустріли, обговорювати по телефону Ваші нічні подвиги й особисте життя; використовуйте десятихвилинну паузу для вивчення навколишнього оточення, читання оголошень на інформаційному стенді або рекламних буклетах компанії.

9. Слабка рука. Тверде рукостискання - ознака не тільки фізично, але й морально сильної та упевненої в собі людини. Потискуючи руку людині, дивіться їй в очі й з посмішкою назвіть своє ім'я.

10. Неконтактність. Невміння «зайняти ефір» і налагодити розмову - не краща якість для шукача. Якщо в розмові з інтерв'юером утворилася неприємна пауза, розпитайте його про те, як він знайшов Ваше резюме, чи давно вони шукають співробітника, про особливості корпоративної культури та чисельність працівників фірми. Інтерес до компанії завжди вказує рекрутерові на Вашу повагу та зацікавленість у роботі.

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад