Кар'єрне генеральне прибирання

Коли весняне сонце та п'янке повітря приходять на зміну сірим холодним зимовим місяцям, гарні господарки беруться за генеральне весняне прибирання. Але чому б не поширити цей звичай на роботу та кар'єру? Весна - досить зручний час для того, щоб оцінити досягнуте, написати план, прибрати пил з резюме, а можливо, і знайти нову роботу, зайнявшись тим, про що давно мріяли.

Широкий погляд

Розбір польотів - корисна та важлива вправа, вважає психотерапевт Сьюзен Флетчер, автор книги Working in the Smart Zone, і весна цілком для цього підходить. Саме час, щоб постаратися об'єктивно оцінити свої досягнення, співвіднести поточну ситуацію з короткостроковими та довгостроковими цілями. Зрозуміти, чи розвивається ваша кар'єра так, як ви замислили, і чи не час підняти питання про підвищення зарплати.

Навіть якщо ситуація далека від ідеальної, не варто замучуватися. Потрібно подивитися, чого вам не вистачає для досягнення наміченого, і рухатися в цьому напрямку. Не вистачає знань або навичок? Є курси, у тому числі й безкоштовні. Набрані за зиму кілограми псують настрій і позбавляють упевненості - дістаньте кросівки та займіться ходьбою до або після роботи, погода та природа дозволяють. Думка про те, що потрібно йти на роботу, щоранку приводить вас у зневіру? Розпочинайте пошуки нової, тільки спочатку наведіть порядок в «кар'єрній шафі». Втім, зробити це не зашкодить і тим, хто роботу змінювати не збирається.

Наводимо порядок

Усі знають, що резюме потрібно регулярно оновлювати. Навесні гарний настрій і душевний підйом стануть вашими помічниками. Згадайте всі останні досягнення та нові обов'язки й внесіть їх у резюме. Переконайтеся, що воно бездоганно виглядає, що його легко та приємно читати, а важливі відомості не потрібно вишукувати - їх видно відразу.

Закінчили з резюме, переходимо до інших документів. Наведіть порядок у папці з «кар'єрними» документами: видаліть всі старі версії резюме, розберіть супровідні листи, залишивши найбільш вдалі, розсортуйте інформацію про компанії, що ви зібрали, готуючись до співбесід, поновіть список контактів та впорядкуйте візитні картки.

Коли документи в порядку, настав час зайнятися зовнішнім виглядом. Причепливо розгляньте одяг, у якому ви ходите на роботу, особливо той, який призначений для співбесід. Запитайте себе, чи є у вас костюм, у якому ви захочете піти найматися на роботу в компанію мрії, якщо завтра надасться така можливість? Але ж костюм, як і резюме, потрібно тримати в бойовій готовності, щоб не довелося метушитися останньої хвилини. Загалом, все старе або те, що вийшло з моди потрібно замінити, а інше здати до хімчистки.

Розібравшись з одягом, переходимо до відновлення віртуального образа. Сьогодні багато хто з рекрутерів і роботодавців звертають на нього увагу. Висновок: віртуальний образ повинен працювати на вашу кар'єру, а не заважати їй. Наведіть порядок у своєму блозі, приховайте все, що не призначене для очей і вух потенційного роботодавця, видаліть всі сумнівні фотографії або записи. Якщо ще не створили, створіть професійний профайл. І почніть уважно стежити за тим, що розміщуєте в соцмережах.

Виходимо в люди

Господаркам, які зробили весняне генеральне прибирання, радять нагородити себе чим-небудь приємним. Походом до ресторану, наприклад. Ніщо не заважає й вам зважити на цю пораду. Але на додаток можна перевірити оновлений арсенал у справі - сходити на кілька співбесід. Навіть якщо ви не збираєтеся найближчим часом змінювати роботу, тренування ніколи не зашкодить.

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад