Що таке ефективно працююча команда?

Пунктуальність. Всі члени команди ніколи не спізнюються та ніколи не йдуть раніше покладеного часу. Подібна злагодженість свідчить про те, що команда ефективно й узгоджено діє.

Всі учасники команди націлені на загальний результат. У команді увага акцентується не на виконанні окремо взятих завдань кожним співробітником, а на загальному завданні, виконати яке потрібно спільними силами. Коли всі члени колективу сконцентровані на загальному завданні, вони менше піддані бажанню протистояти один одному.

У кожного члена команди повинна бути особиста зацікавленість у виконанні загального завдання. Мотивація співробітників має велике значення для ефективної роботи всієї команди. Лідер команди повинен вислухувати побажання кожного з членів команди та за можливістю виконувати їх. Важливо з увагою ставитися до будь-якої точки зору. Якщо керівник почне проявляти тиск, співробітники просто будуть підлаштовуватися під його думку. Іншими словами, замість висловлення своєї думки, вони будуть висловлювати думки, зручні начальству. Коли компанія переживає лихоліття, кожний член команди повинен висловлювати свою думку щодо вирішення проблеми.

Будь-яка інформація між членами команди передається без перекручувань. Це свідчить про те, що члени команди ставляться друг до друга шанобливо та нічого не приховують. Коли в команді відбувається боротьба за лідерську позицію, керівникові краще не «розкривати карти» з приводу своєї сфери відповідальності. У протилежному випадку завжди знайдеться хтось, кому захочеться «підсидіти» лідера.

У команді повинна бути єдина система цінностей. Кожна людина має свої певні цінності, але в команді вони повинні бути об'єднані. Загальна система цінностей повинна формуватися на основі стратегічних цінностей, пріоритетів кожного з членів команди, а також від фази розвитку проекту. Якщо кожен з членів команди буде мати глибокі особистісні цінності, які не збігаються із загальними цінностями, це неминуче спричинить розкол.

У команді обов'язково повинен бути лише один лідер. Формальний або неформальний, але він повинен бути єдиним. Тільки один лідер повинен управляти діяльністю інших членів команди. Керівник повинен завжди бути на крок попереду інших працівників відносно професійного розвитку. У протилежному випадку він буде гальмувати діяльність команди.

Кожен з членів команди повинен мати чітко визначені повноваження. За свої дії учасник команди повинен нести персональну відповідальність. Загальна робота ще не означає, що можна ховатися за спинами інших. Коли команда одержує завдання, кожен з її членів повинен одержати свою частину роботи. Проблеми потрібно обговорювати разом під час виконання завдання. Якщо хтось з команди не впорався зі своїм завданням, потрібно вислухати його виправдання та разом вирішити їхню істотність. Якщо співробітник починає використовувати безглузді відмовки та просто брехати, йому не місце в команді. Можливо, такий підхід здасться занадто жорстким, але він досить ефективний.

Джерело www.naim.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад