5 причин незадоволення працівників

На кожному робочому місці є свої підйоми і спади, з точки зору невдоволення працівників. Багато хто намагається створювати робочі місця, орієнтовані на співробітників. Але навіть такі робочі місця здригаються під вагою негативних думок, котра обіймає його людини. 
У разі, коли роботодавець розуміє причини невдоволення своїх співробітників і вживає заходів, спрямовані на запобігання негативу, ситуація поліпшується і робоча обстановка стає стійкою.

Я вже писала раніше, про те, як роботодавець може запобігти невдоволення своїх співробітників. Я також писала, що необхідно робити з негативом на робочих місцях, який вже має місце. Я постійно чую питання від менеджерів: Що ж насправді викликає невдоволення працівників?

Причини невдоволення працівників
Нещодавно проведене дослідження дало відповіді на дане питання.

Дослідження, проведене Товерсом Перріном і групою Gang & Gang, розглядало обрану випадковим чином групу з 1100 службовців та 300 старших менеджерів з персоналу середніх і великих компаній США і Канади. Учасників просили описати їх почуття, викликані поточним досвідом роботи. Їм також було запропоновано описати, як вони уявляють собі «ідеальний» досвід роботи. Згідно Employee Benefit News, при дослідженні «використовувалася унікальна заснована на емоціях техніка, звана Резонанс, яка полягала в безпосередніх емоційних відповідях учасників на питання про їх загальному досвіді роботи».

Дослідження встановило, що причини більшості випадків невдоволення працівників, можна об'єднати в наступні п'ять:

Надмірна робоча завантаження

Занепокоєння з приводу здатності керівництва привести компанію до успіху

Занепокоєння про майбутню, довгостроковій роботі і забезпеченої пенсії

Недолік поставлених завдань у роботі, що викликає нудьгу, посилює почуття незадоволеності з приводу завантаження роботою

Недостатнє визнання ступеня докладених зусиль і вкладу в роботу, а також занепокоєння з приводу несумірності оплати і виконуваної роботи.

Дії роботодавців у відповідь на невдоволення співробітників

Виходячи з мого власного досвіду, посилення будь-якого з цих чинників призводить до невдоволення працівників. Знаючи про ці причини, роботодавець здатний вжити відповідних заходів, щоб запобігти або усунути негатив співробітників. Ось кілька прикладів.

Якщо ви втратили працівника і розділяєте його обов'язки між іншими службовцями, ви сприяєте зростанню негативу, до тих пір, поки співробітники не почують про очікувану дату приходу нового працівника.

Службовці компанії, що знаходяться в стадії ділового спаду, також відчувають невдоволення. Працівники стурбовані з приводу керівництва і власного майбутнього в компанії. Невпевнені співробітники відчувають негативні емоції, очікуючи чогось поганого. Після періоду фінансової нестабільності, керівництву потрібно посилено працювати, щоб повернути довіру співробітників.

Співробітник, який звертається з проханням про можливість просування по службі і не отримує такої можливості, може бути налаштований вкрай негативно, особливо якщо можливості просування сприймаються як обмежені. Вам слід звернути увагу на те, щоб ваша системи просування була справедливою, щоб працівники точно знали, що їм необхідно робити, щоб перейти на наступний щабель кар'єрного зростання.

Співробітники люблять визнання своєї роботи. Їм також подобається бачити збільшення заробітної плати мо міру збільшення їх внеску в справу. Одна з найбільш значних причин невдоволення, полягає в тому, що працівники бачать збільшення заробітної плати до тих, чий внесок у справу незначний, особливо коли збільшення оплати їх власної праці, нижче очікуваного рівня.

Це коротка характеристика причин невдоволення працівників. Якщо ви зможете усунути всі п'ять причин, то зможете створити довгострокову позитивну та підтримуючу робоче середовище. Таким чином, можливість невдоволення співробітників буде зведена до мінімуму.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад