Основні поради по організації Вашого часу

Про тайм-менеджмент вже написано не одну книжку та проведено не один семінар чи тренінг. В цій статті ми хочемо коротко написати основні поради по організації Вашого часу, що дозволить вам встигати зробити все і навіть більше. Отже:

- мотивація – Ви повинні знати мету свого життя, свої цілі, тільки це дозволить вам бути в тонусі і досягати високих результатів

- самодисципліна – будь-яке планування не можна реалізувати, якщо Ви будете слабкі у своїх намірах

- порядок в усьому. Називайте файли в своєму комп’ютері найбільш точними назвами – це допоможе не витрачати час на пошук потрібних файлів

- хоча б протягом одного тижня проведіть хронометраж – записуйте скільки часу у Вас іде на ті чи інші справи, це дозволить Вам відчувати час, ви будете знати скільки часу Ви ідете на зупинку метро, скільки часу миєте посуд, а скільки триває «5 хвилин вконтакті». Записуйте в блокнот всі справи, які тривали довше п’яти хвилин, а в кінці тижня підсумуйте результат і зробіть власні висновки

- делегуйте свої обов’язки, якщо є така можливість, не тільки на роботі, але і вдома

- рано лягайте спати – одна недоспана година сьогодні потребувати двох годин завтра

- запишіть свої життєві цілі, і кожного дня хоча б дві години виділяйте на справи, які є не є важливими зараз, але дають вам ваш напрямок в житті

- якщо не можете зустрітись з друзями чи поговорити з ними по телефону – то перенесіть зустріч, але обов’язково виконайте свою обіцянку. Вчіться говорити «ні».

- виконуйте короткотривалі справи поміж великими

- і звичайно, ведіть щоденник, записуйте те що маєте зробити і робіть висновки з того, що вже зробили

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад