7 кроків до підвищення лояльності співробітників до компанії

Жити в епоху високих технологій стало простіше. Завдяки науково-технічному прогресу та новим винаходам ми щодня полегшуємо собі життя й заощаджуємо час. Натисканням однієї кнопки «Ввімк/Вимк» на наших побутових і офісних приладах вирішуємо завдання, на які колись доводилося витрачати величезну кількість зусиль.

Добре якщо натисканням такої кнопки ми б могли підвищити лояльність співробітника до справи, якою він займається. Тоді керівники позбулися б плинності кадрів і змогли б регулювати кількість відданих компанії людей.

Але в реальності любов співробітників завоювати набагато важче. Для бізнесменів і HR-фахівців це вимагає постійної уваги до системи мотивації персоналу. І важливо робити вірні та точні кроки, які дозволять успішно пройти шлях «завоювання любові» своїх працівників.

Крок 1: «Любов з першого погляду». Багато чого залежить від першого враження нового співробітника про компанію. Як його зустріли? Наскільки підтримали в період адаптації? Перший день роботи можна порівнювати з першим побаченням: все повинне бути ідеальним - робоче місце, необхідні документи, чітко сформульовані завдання на період випробного терміну.

Досить важливий фактор - наскільки ваш колектив підготовлений до зустрічі з новим співробітником? Приймаючи фахівця, заздалегідь повідомте колег про те, які функції він буде виконувати і як його робота вплине на загальні досягнення.

Декілька передових компаній практикують спеціальні, чітко прописані заходи щодо адаптації нового фахівця, що закріплені за особами, які несуть відповідальність за ефективність даного процесу.

Звикання до робочого місця не відбувається за один день. Більше того, у кожної людини це індивідуально та важливо шукати персональний підхід до кожного, хто почав працювати у вас. А це вимагає часу та дотримання послідовності запланованих заходів. Пам’ятайте, що випробний термін існує для того, щоб керівник придивився до нового співробітника, а той, у свою чергу, подивився на компанію зсередини.

Крок 2: «Ми з тобою однієї крові». Дуже важливо, щоб співробітники відчували себе членами єдиної команди, одним цілим. Для формування корпоративного духу компанії необхідні як серйозні заходи для командоутворення - тренінги, тім-білдінг (мотузковий курс), фокус-групи та мозкові штурми, так і неформальне спілкування, наприклад, на корпоративних вечірках, під час спільного дозвілля. Можна також організувати різні конкурси й змагання.

Головне, що керівник завжди повинен пам'ятати, що у всіх цих заходів є загальна мета та досягатися вона повинна спільними зусиллями.

Крок 3: «Мої співробітники — моє багатство». Цей постулат відіграє більшу роль при побудові системи розвитку, навчання та кар'єрного росту персоналу.

Інвестиції в працівників повернуться в компанію гарними дивідендами. Для цього потрібно сформулювати стратегію розвитку своєї команди. Це дозволить вам правильно розподілити ресурси, а в співробітників з'явиться розуміння того, до чого їм необхідно прагнути.

Щоб навчити персонал або підвищити кваліфікацію окремого фахівця, ви можете або залучити тренера «з боку», або прийняти в штат фахівця з розвитку персоналу, який буде визначати потреби в навчанні, а також займатися організацією самого процесу.

Спочатку може здатися, що витрати на навчання досить високі, але в умовах дефіциту фахівців і керівників на ринку праці, навчання персоналу і є тим необхідним мотивуючим фактором, що підвищує лояльність до компанії.

Крок 4: «Любов не продається». Гідна заробітна плата - це, без сумніву, дуже важливо, але варто пам'ятати й про те, що увагу та турботу з боку компанії ваші співробітники обов'язково оцінять. Організація обідів, доставка службовим транспортом, оплата путівок або корпоративний абонемент до фітнес-центру - все це позитивно позначиться на відношенні співробітників до своєї праці й організації в цілому.

Крок 5: «Стукайте — і вам відкриють». Постарайтеся ввести в компанії політику «відкритих дверей», що полягає в тому, щоб начальник був завжди доступний для підлеглих. Організуйте зустрічі керівника з колективом або створіть загальнодоступний графік особистих зустрічей із працівниками компанії. Співробітникам дуже важливо розуміти, що вони не пішка в чужій грі, а входять в основний склад команди. Дозвольте людям висловлювати свої думки без відчуття, що ініціатива карається, і впливати на розвиток компанії через спілкування з керівництвом.

Крок 6: «Мені з тобою по дорозі». Сформулюйте чітко та донесіть до своєї команди місію компанії, але не «для галочки», а так, щоб заради цієї ідеї люди дійсно вставали рано вранці і як на «крилах любові» летіли на роботу. Численними дослідженнями доведено, що головна умова для ефективної роботи - це збіг особистих цілей працівників із цілями компанії.

Крок 7: Любіть своїх співробітників, і тоді «кнопка любові» вам не знадобиться!

За матеріалами www.brainity.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад