Як швидко «стати на робочу колію» після довгої перерви у роботі

Вихід на роботу після довготривалої перерви – це завжди певний виклик працівникові, «внутрішній» біологічний годинник якого, вже встиг налаштуватися на ритм життя, в якому новоявленої роботи ще не існувало.

До певних «послаблень», як відомо, людина пристосовується гораздо швидше, аніж до «напруги». Тому, навіть, у, по-справжньому тривалих відпустках, організм та психіка людини встигають відвикнути від «попереднього» графіку, відкидаючи необхідність бадьоро зустрічати ранок на годину-другу (а то й декілька годин) раніше, аніж «ще вчора».

Що вже й казати про сучасні проблеми віддалених працівників, які спіткали такий графік роботи з дома вимушено, проте, рано чи пізно, але повернуться до роботи в офіси. Важко даватися, такий перехід режимів, буде навіть тим, хто більш-менш пристосувався до праці з власної оселі та, слідуючи порадам фахівців, відносився до роботи так само, як й під час відвідування офісу, починаючи свій робочий день з дому, в той самий час, як й при «оффлайн-роботі». Як ні крути, а все таки, робота з дому має власні відмінності у будь-якому разі та хоча б трохи, але «спонукає» до певного «розслаблення» особистості працівника.

Налаштуватися на бадьорість, ранні підйоми, ранкову зосередженість та продуктивність, без заперечень, ще складніше буває й тим, хто завдяки пандемії залишався довгий час без роботи, нарешті, знайшовши бажане працевлаштування. Тут, навіть, якщо знайдене працевлаштування – робота мрії, фізіологія все таки затребує певний час на пристосування до нового ритму життя. Проте, іноді, бути результативним, пунктуальним та уважним, необхідно вже з першого дня роботи, й з власним організмом треба вміти «домовлятися».

Для того, щоб максимально знизити вплив «звичного ритму» на ваш організм та свідомість та, як найшвидше налаштуватися на енергійний ритм нового життя, зверніть увагу на поради, які зібрано для вас нижче.

Сон + сніданок = норма для ефективного початку роботи

Так, цей тандем, в якому сон має бути повноцінним, а сніданок – «енергетичним», є нормою, без утримання якої, ні про який результативний початок життя згідно робочого графіку, можна не мріяти.

До того ж, починати виконувати цю норму, необхідно, мінімум за сутки від дню, в який ви «вперше» вийдете на свою роботу.

Згорніть усі справи по дому, та заохотьте себе самого чимось смачним на наступний сніданок, щоб мати додаткову мотивацію для гармонійного пробудження.

З вечора підготуйте одяг та все необхідне, що ви плануєте узяти із собою. Перед сном можна розслабитися, наприклад замінив звичний душ на прийом ванни. Улюбленому фільму, краще зачекати, а перед сном, «компанію» вам може скласти недовготривале читання.

Гарно, якщо ви зможете відправитися у власне ліжко раніше на одну або дві години, аніж ви звикли вкладатися останнім часом. зазвичай. Тепле молоко із медом або склянка трав’яних настоїв чи чаю, стане гарним помічником для швидкого засинання.

Ваш сніданок має бути ситним та смачним, одяг – зручним, але таким, щоб ви подобалися в ньому самому собі. Все, що може стати відволікаючим моментом від вашої роботи, будь-яким чином змусьте «зачекати» до закінчення вами свого першого робочого дню.

План «першого дня» - основа ефективного початку роботи

Не має значення чи виходите ви після довготривалої відпустки, чи після багатомісячної віддаленої роботи, чи вперше за півроку знайшли працевлаштування. Для того, щоб ваш перший день став «гармонійним» початком плідної праці, ви обов’язково маєте скласти план своїх завдань, справ та роботи на цей перший день.

Зробіть це одразу, як тільки будете розуміти, що вам треба виконати. Будь-то доробка «старих завдань», налаштування робочого місця після «віддаленки» чи ознайомлення з новими правилами та обов’язками на новій роботі: одразу після отримання «всього набору» завдань або його частини, складіть для себе свій план наступних дій.

Слідуючи плану, вам буде легше підлаштовуватися під новий ритм життя на роботі та, навіть, складаючи план, ви можете одразу бачити й ступінь важкості завдань, й реальність того, що ви дійсно встигнете все виконати. Іноді, маючи реальні аргументи, краще одразу повідомити керівника, що об’єм роботи завищений та існує ризик не виконання через обміль часу.

Також, не секрет, що людині потрібен певний час на «розгойдання» власної працездатності, ефективності й продуктивності після тривалої паузи, й складання плану доволі гарно допомагає в цьому процесі.

 

https://jobs.ua/articles/yak-shvidko-stati-na-robochu-kolyu-pslya-dovgo-perervi-u-robot-14171

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад