Сім порад з пошуку роботи після тривалої перерви

Пошук роботи – це стрес для багатьох з нас. Пошук після тривалої перерви – стрес вдвічі більший. Тривалою на сьогоднішній день вважається перерва у роботі від 6 місяців.

Навіть якщо Ваша бездіяльність була вимушеною, а причини її дуже вагомі, наприклад, народження дитини, догляд за хворим родичем або переїзд в іншу місцевість, роботодавці в багатьох випадках занадто критично відносяться до таких кандидатів. Серед кадровиків дуже поширена думка стосовно утрати кваліфікації робітника, якій перебував у довгій відпустці (наприклад, перспективний робітник, який має вищу освіту, досвід роботи 6 років, але перебував у довгій відпустці, прирівнюється до випускника ВНЗ… Звісно, це несправедливо). Але, не дивлячись на труднощі, Ви повинні додати максимум зусиль для того, щоб все ж таки знайти собі нову роботу.

По-перше, будьте впевнені у тому, що перерва в роботі – це не злочин. Не один раз Вашу впевненість будуть намагатися поколивати, але не піддавайтеся негативу.

По-друге, Ви повинні детально продумати причину Вашої тимчасової бездіяльності. Роботодавець негативно відноситься до мам з маленькими дітьми, які ще до всього іншого часто хворіють. Кращий варіант у такому випадку говорити, що за дитиною буде доглядати бабуся. Не краще враження справляють при влаштуванні на роботу колишні бізнесмени. З однієї сторони, вони накопичили великий опит самостійної роботи, але, з іншої, – швидше за все цей досвід був негативним. Адаптуватися у великій компанії таким людям важче, ніж звичайним найманим працівникам. Тому не зізнавайтеся у тому, що займалися власною справою. Зовсім важка ситуація у тих, хто не працював, тому що відпочивав. У цьому випадку спробуйте влаштуватися на любу роботу, бажано по знайомству. Попрацювавши так деякий час, Ви зможете знайти посаду, яка буде Вас повністю задовольняти.

По-третє, уважно передивіться своє резюме. Якщо перерва у роботі була менше року – у даті початку і закінчення роботи не зазначайте місяці – тільки роки. Це допоможе Вам отримати запрошення на співбесіду нарівні з іншими кандидатами. У резюме зазначте отриманий Вами за останній час досвід: можливо Ви вивчили нову комп’ютерну програму або навчилися краще розуміти людей.

По-четверте, встановіть для себе робочій режим дня. Прокидайтеся в один і той же час, бажано не пізніше 8 години ранку. Кожного дня складайте для себе план роботи. Наприклад: розіслати 20 резюме, зробити 10 дзвінків, відвідати кадрове агентство або піти на співбесіду. Не відхиляйтеся від робочого режиму – так Вам буде набагато легше звикнути до ритму нової роботи.

По-п’яте, попросіть близьку Вам людину, яка працює, провести з Вами невеликий тренінг. Менеджери з персоналу зазвичай задають подібні питання. Складіть список таких питань (його неважко знайти в Інтернеті). Проведіть домашню співбесіду. Промовивши вголос відповіді на можливі питання, Ви вдосконалите свою ораторську майстерність, а той, хто буде проводити інтерв’ю, вкаже Вам на можливі недоліки у Ваших відповідях. Не відмовляйтеся від запрошень на співбесіди, навіть якщо ця робота Вас не влаштовує – коли Ви дочекаєтеся підходящої вакансії, Ви будете добре підготовлені і повністю впевнені у своїх силах.

По-шосте, зверніть увагу на свій гардероб. Купіть пару ділових костюмів, нове взуття. Дуже важливо мати «свіжий» вигляд. Ця вимога більше відноситься до офісних робітників – Ви будете справляти враження дуже впевненої у собі людини. Кадровий робітник обов’язково це відчує.

Наприкінці, по-сьоме, запасіться терпінням. Якщо за 2 місяці Ваш пошук не був успішним, тимчасово треба занизити свої вимоги. Можливо варто погодитися на більш низьку заробітну плату – дуже швидко Ви настигнете втрачене. Успіху достигає тільки той, хто щось робить. Вірте у свій успіх, і він обов’язково до Вас прийде!

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад