Сім тем-табу на співбесіді

Перше враження – найдовше. Ця, здавалося б, прописна істина особливо актуальна для співбесіди. Однією невдалою фразою, несмішним жартом або недоречно порушеною темою можна зіпсувати враження про себе, і будь ви тричі хороший фахівець, HR віддасть перевагу іншому претенденту.
Фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна розповідають про 7 тем-табу, які не рекомендується піднімати на співбесіді.
    Особисті проблеми. Одним з перших на співбесіді можна почути запитання: «Чому ви хочете працювати в нашій компанії». Відповідь: «Тому що у мене діти-школярі та літні батьки, яким потрібно допомагати, тому дуже потрібні гроші» – трохи не те, що розраховує почути інтерв'юер. Не варто намагатися розчулити потенційного роботодавця. Адже керівництво компанії зацікавлене в досягненні поставленої мети.
    Рівень зарплати. З тієї ж причини з порога не потрібно запитувати: а скільки я буду отримувати? Якщо вам вдасться зацікавити рекрутера, він неодмінно назве цікаву для вас суму або запитає про ваші зарплатні очікування, але, швидше за все, вже ближче до кінця співбесіди.
    Індивідуальні умови роботи. Не намагайтеся на старті виторгувати собі преференції. Навіть якщо ви – унікальний фахівець, перший час будьте готові працювати «як всі», а вже після того, як ви добре себе зарекомендуєте, можна буде звернутися до роботодавця з питанням, наприклад, про можливість віддалено працювати по п'ятницях або приходити пізніше по понеділках.
    Неприйнятні для вас фактори в роботі, особливо в різкій формі. Якщо рекрутер попросить вас розповісти про це, не варто емоційно говорити про непотрібних щоденних зборах або затримках після роботи. Замість цього можна сказати так: «Я не люблю залишатися після роботи, тому використовую прийоми тайм-менеджменту, які дозволяють мені ефективно виконувати поставлені завдання. Якщо ж мова заходить про форс-мажор, то я готовий жертвувати особистими планами».
    Відносини з колишніми колегами та керівництвом. Ні в якому разі не обговорюйте з потенційним роботодавцем екс-колег, і тим більше негативно. По-перше, це просто неетично. По-друге, якщо ви так легко роздаєте епітети колишнім співробітникам, так само можете зробити після звільнення і з теперішніми. По-третє, керівники і HR-и можуть бути знайомі. Якщо вас запитають про причину звільнення з попереднього місця, можна відповісти нейтрально – «перестали влаштовувати умови роботи».
    Пропозиції інших роботодавців. HR, безумовно, цінує те, що такий затребуваний фахівець, як ви, зацікавився саме його вакансією. Але акцентувати увагу на тому, як вас «розривають на частини інші рекрутери», все ж не варто. Тим більше неетично торгуватися, набиваючи собі ціну і озвучуючи фінансові та інші пропозиції від конкурентів. Адже потенційний роботодавець може робити ставку не на багаторічний досвід і високі професійні якості претендента, а на лояльність і непідробний інтерес до компанії.
    Особисті цілі. Припустимо, ви прийшли в цю компанію, щоб заробити собі на великий будинок або задовольнити власні амбіції, зайнявши високий пост, або довести другій половині, що впораєтеся без фінансової підтримки. Все це гідні цілі, але роботодавцю озвучувати їх не обов'язково.
https://khmelnitsky.hh.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад