Чому сучасні мами одна з ключових аудиторій для маркетологів
Сучасні технології все більше проникають в життя суспільства. Це стосується всіх категорій населення, в тому числі і молодих мам. Нове дослідження показує, що працюючі мами і ті, які проводять час вдома з дітьми, дуже активно використовують сучасні технології і засоби масової інформації на різних платформах. У той же час, рівень використання різних пристроїв для спілкування і виходу в мережу відзначається серед працюючих матерів, оскільки вони, як правило, відносяться до більш забезпеченим верствам населення і живуть в високотехнологічних будинках.
У порівнянні з мамами в декреті, працюючі жінки використовують більше всіляких девайсів. Як правило, це смартфони, планшети, і послуги перегляду відео і фільмів на вимогу (SVOD). Широке поширення останнього виду сервісів не викликає подиву, оскільки люди, які проводять поза домом багато часу, зацікавлені в споживанні контенту тоді, коли їм це зручно.
У міру того, як збільшується вплив жінок на медіаландшафт, маркетологи і рекламодавці все більше звертають увагу на даний сегмент споживачів. У США на сьогоднішній день налічується близько 25,1 млн жінок у віці від 18 до 49 років, які мають дітей до 12 років. Майже чверть цього сегмента населення Америки становлять працюючі мами. При цьому, варто зазначити, що частка працюючих жінок з дітьми збільшується з віком. Так, в сегмент від 18 до 34 років їх налічується близько 71%, в сегменті від 35 до 49 років - 77%.
Проте, це зовсім не означає, що мами, які перебувають у декретній відпустці, не вносять свою лепту в розвиток технологій. Незважаючи на більш низький відсоток використання різних пристроїв, ця частина споживачів активно використовує технології набагато більшу кількість часу, ніж всі інші. Вони користуються телевізорами і різними підключеними до них пристроями. В цілому ж, мами, які проводять вдома більшу половину дня, щотижня витрачають на перегляд різного ТВ-контенту на 7 годину більше ніж працюючі жінки. Найбільше це стосується потокового ТБ.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
- Всі автомобілі Хмельницького на AVTO.KM.UA
- Продам | Спецтехніка
Claas, Lexion, Сільськогосподарська
Рік випуску: 2010
Цiна: 147 000 євро 6 591 480 грн.159 949 $ - Продам | Спецтехніка
John Deere, 8300, Сільськогосподарська
Рік випуску: 1998
Цiна: 45 000 євро 2 017 800 грн.48 964 $
Корисні сервіси
Новини .ua
На Ярмолинеччині відкрили меморіал пам'яті захисникам, які віддали життя за Україну
01.11 На меморіалі увічненні імена трьох воїнів...
У Кам'янці-Подільському придбають нові сміттєвози: вартість закупівлі - понад 20 мільйонів гривень
01.11 Планують купити п'ять нових спецавтівок.
Як зрозуміти, що корм не підходить коту: основні ознаки
01.11 Збалансоване харчування є фундаментом здоров'я вашого кота. Воно забезпечу ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...