Кого, коли і як шукати в соцмережах

Уявіть, що у вас зависла чергова вакансія. Як зрозуміти, що з job-сайтів час переключитися на соцмережі - і на які краще? Як тут шукати кандидатів? Як з ними спілкуватися?

За останні кілька років аудиторія сайтів з працевлаштування значно підросла. Але при цьому часто вам потрібні зовсім інші фахівці. Можливо, у них навіть немає оновленого резюме. І роботу вони зовсім не шукають. Але при цьому вони не тільки можуть зацікавитися вашою пропозицією, але і дати цінні рекомендації.

Точно варто пошукати в соцмережах, якщо:

  • ви зайняті пошуком рідкісних фахівців, а на ваш запит видається п`ять резюме на всю країну;
  • ви переглянули безліч кандидатів, але жоден не відповідає профілю вакансії повністю;
  • ви займаєтеся віддаленим підбором (невеликі міста) і ніде не вдається знайти актуальні резюме (часом результат пошуку - нуль);
  • у вас є список професіоналів галузі, але їх CV в відкритому доступі НЕ знайти.

Як шукаємо?

З чого почати? Як вийти на потрібного кандидата? Ось кілька можливостей:

  • Пошук по компанії. Часто кандидати вказують місце роботи, посаду.
  • Пошук по спільнотах. Це можуть бути групи для пошуку роботи (наприклад, в Facebook є Sell Your Head з 17000 активних учасників; можна пошукати і інші).
  • Пошук по ВНЗ і профільних кафедрах (так, там можна отримати рекомендації на колишніх випускників).
  • Пошук по персоналіях (наприклад, сервіс yandex.people шукає профілі людини в шістнадцяти соцмережах - за її прізвищем, ім’ям, місту).
  • Реклама вакансії в групах (в деяких групах доступний таргетинг).

Як спілкуватися?

Безумовно, у комунікації в соціальних мережах є особливості. І добре б про них знати.

  • Якщо ви пишете особисті повідомлення, частина з них залишиться без відповіді. Причина проста: для ваших кандидатів соцмережа - це місце відпочинку, спілкування і розваг. Тому деколи доводиться брати кількістю (пишемо багатьом потенційним кандидатам).
  • Якщо ви публікуєте вакансію - готуйтеся до негативних коментарів/скривджених співробітників та ін. Тому деколи краще не зазначати конкретну компанію.
  • Текст вакансії на сайті з працевлаштування і в соціальній мережі - це два різних тексти. Ваше завдання: привернути увагу (пишемо про умови, задачі) і виставляємо кілька фільтрів (вимоги), щоб кандидат приблизно розумів, кого чекає ейчар.
  • Якщо ви просите рекомендацію, розкажіть, чим можете бути корисними у відповідь. Особливо це стосується викладачів вишів і адміністраторів навчальних курсів.

Якщо для вашого нового кандидата соцмережа - найбільш комфортний спосіб спілкування, використовуйте його й надалі. Крім, звичайно, відмови - її краще озвучувати особисто (після інтерв'ю) чи по телефону з докладним зазначенням причин.

Ну що, готові за кілька тижнів закрити всі вакансії? Тоді вперед!

http://trud.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад