7 причин застою в кар'єрі

Ймовірно, коли ви прийшли в компанію, амбіції та кар'єрний плани били через край. Ви наполегливо працюєте котрий рік поспіль, берете на себе безліч обов'язків, виконуєте їх на вищому рівні, але ось невдача - ваша кар'єра не рухається з місця і рік за роком ви залишаєтеся на одній і тій самій посаді.

1. Ви - жінка

Хоч про це і не прийнято говорити вголос, проте в 85% компаній у нашій країні існує негласне правило, згідно з яким жінок по кар'єрних сходах просувати не прийнято. Ми все ще живемо в світі чоловіків. І якщо у вашого боса-чоловіки буде вибір, запропонувати на значну посаду вашу кандидатуру, або співробітника з аналогічними можливостями, але чоловічої статі, частіше за все, він вибере друге. З цим можна боротися хіба що переходом в іншу компанію, де до жінок-професіоналів ставляться краще.

2. Ваш зовнішній вигляд

Знову кліше, подумаєте ви, але це так: жінок, якими б професійними співробітниками вони не були, завжди зустрічають за одягом. І взуттям. І якісними аксесуарами. Так що виберіть час на те, щоб привести себе в повний порядок, знайдіть де купити гарне взуття на кожен день і вечірні сукні для корпоративу - не залиште вашому босу шансів живити до вас неприязнь через неналежний вигляд.

3. Ви занадто інертні та пасивні

Дуже характерна для жінок звичка - чекати вказівки зверху, замість того щоб проявляти ініціативу. Більшість бізнес-леді такого складу характеру так і не піднімаються кар'єрними сходами вище менеджера середньої ланки, бо не дають приводу припустити, що вони можуть керувати хоч чим-небудь.

4. Низька самооцінка

Боязнь осуду, критики з боку і занижена самооцінка нівелюють всі ваші позитивні професійні якості. Нікому не потрібен керівник відділу, який не впевнений навіть сам у собі.

5. Ви палите або ведете нездоровий спосіб життя

Підсвідомо (та й свідомо) людям здається, що людина, яка не піклується про своє здоров'я, не в змозі бути гарним керівником, навіть якщо вона супер-професіонал.

6. Ви занадто нервова та неврівноважена

Якщо ви по п'ять разів на день телефонуєте мамі, чоловікові та дітям, обговорюючи з кожним з них всілякі дурниці з минулого дня, ви не тільки дратувати оточуючих, але і створюєте навколо себе відчуття нервозності, яке явно заважає роботі і не сприяє створенню вашого іміджу тверезомислячого керівника.

7. Шеф упереджено до вас ставиться

І тут практично нічого не поробиш. Тому що, як кажуть, "не буває другого шансу справити перше враження" - якщо керівник має про вас негативну думку, то, по-перше, у нього були на те причини, по-друге, ви не доведете йому, що ви «не така». Принаймні, до того ступеня, щоб він захотів сприяти вашій кар'єрі.


http://www.ladyboss.com.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад