П’ять божевільний ідей, як привернути увагу роботодавців

Ви знайшли вакансію вашої мрії і ви знаєте, що ідеально для неї підходите. Але є проблема – тисячі інших претендентів також так думають.
Ви можете надіслати стандартне резюме і не виділятимете із натовпу. А можете зацікавити роботодавця, розповівши про себе незвичайним способом. Не бійтеся виглядати божевільними.
Daily Muse пропонує ознайомитися з прикладами здобувачів, які вирішили виділитися на загальному фоні. Вони настільки оригінальні та творчі, що роботодавці навряд чи зможуть не звернути на них увагу.
1. Резюме з Lego
Одна річ оригінально оформити стандартне резюме, де ви перерахуєте свої навички графічного проектування та майстерності, але більш вражаючим буде наочно це все продемонструвати.
Лія Боуман сприйняла це все буквально і замість звичайного резюме створила індивідуальний набір Lego, в який включила фігурку себе та "інструкції" щодо застосування себе ж самої. В "інструкції" вона описала свої професійні якості. Сам набір Lego отримав скромну назву "Збери кращого кандидата".
У результаті їй вдалося отримати роботу в компанії The Northwestern grad у Чикаго.
2. Інтерактивне відео
Можливо ви не можете створити такий же геніальний набір із Lego, але що ви думаєте про відео?
Часто резюме занадто банальні та рідко відрізняються один від одного. Грем Ентоні вирішив відзначитися і створив відео-резюме, де на 34 секунді можна перейти в розділ "про мене", та дізнатися всю інформацію про навички і досвід роботи, контактні дані тощо.
Він надіслав резюме декільком роботодавцям і, схоже, його старання окупилися сповна. Грем Ентоні отримав кілька пропозицій роботи і понад 400 тис. переглядів на YouTube.
3. Реклама в Google
Як ви відреагуєте, коли дізнаєтеся, що за допомогою 100 грн. зможете знайти роботу своєї мрії?
Саме це зробив Алек Браунштейн. У пошуках роботи в рекламних агентствах Нью-Йорка він вирішив використовувати можливості Google. Його метою було привернути увагу креативного директора однієї з компаній Яна Рейченталя, для чого Браунштейн купив контекстну рекламу, яка з'являлася, якщо Рейченталь набирав у Google своє ім'я. Оголошення сповіщало: "Ґуґлити себе – це здорово. Взяти мене на роботу теж здорово". І нижче було вказано посилання на резюме. Зрештою очікування Браунштейна виправдались, і він таки отримав бажане місце роботи.
Після цього профіль Алека Браунштейна в LinkedIn став дуже популярним і служить прикладом того, як оригінально підійти до пошуку роботи.
4. Імітація сайту роботодавця
Як влаштуватися на роботу в таку компанію як Pinterest? Показати, що ви знаєте сайт роботодавця.
Джин Хван Лам створила резюме для компанії Pinterest на їхній платформі. Вона розповіла про себе, прикріпивши різні зображення, додавши розділи, такі як досвід роботи, інтереси, навички. Витративши безліч часу на створення резюме, дівчина показала, що дуже зацікавлена роботою, а також, що їй справді цікавий продукт компанії.
Джин Хван Лам у підсумку так і не отримала бажану роботу, але її творчі навички привернули увагу аналітичної компанії Pintics, яка запропонувала їй роботу. Після закінчення Гарвардської школи бізнесу, Хван взяла участь у розвитку багатьох стартап-проектів.
5. Купівля білборда
Якщо всі інші спроби знайти роботу зазнали невдачі – купіть рекламний щит. Ні, насправді.
Закінчивши у 2012 році університет, Адам Пасітті спробував знайти роботу і надіслав резюме у 250 компаній. Крім цього, він розпочав кампанію "Надайте роботу Адаму". Молодий чоловік навіть купив рекламний щит, на якому розмістив своє фото. І це дійсно спрацювало – його запросили на понад 60 співбесід і він отримав бажану роботу.
Після цього проекти Адама Пасітті транслюють канали BBC, CNN, CBS та багато інших.
Отже, якщо вам не дуже подобається ваше резюме, подумайте, як можна його поліпшити, і пошукайте творчий підхід. Не бійтеся виглядати безглуздо. Якщо ви створите оригінальне резюме, роботодавець зрозуміє, що ви зацікавлені в роботі.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад