Джон Гордон про способи побудувати довірчі відносини в команді

У книзі Soup американський бізнес-консультант Джон Гордон детально описує процес створення мотивованої команди професіоналів, які забезпечать розвиток і конкурентоспроможність компанії. Один із ключових елементів тут, на думку бізнес-консультанта, – довіра як між членами команди, так і до керівництва. Вона забезпечує залученість у процес і націленість на результат, підвищує продуктивність, знижує конфліктність і сприяє швидкому вирішенню завдань. Але якщо довіра така важлива, то як її досягти?
Ось 11 універсальних порад про побудову довірчих відносин у команді.
1. Хочете, щоб вам вірили? Будьте відкритими та відповідальними. Озвучуйте цілі та підтверджуйте свої слова реальними вчинками.
2. Комунікація, комунікація і ще раз комунікація. Чим вона краще налагоджена в колективі, тим простіше ставити і виконувати завдання. Через погано налагоджену комунікацію компанії у всьому світі щорічно втрачають мільярди доларів.
3. Зважуйте свої слова і рішення. Довіра завойовується довго, проте її можна швидко втратити через невдале рішення або вчинок. Будьте послідовними у своїх діях, не давайте обіцянок, які не в змозі виконати.
4. Якщо ви стоїте перед вибором сьогочасної вигоди або збереження довгострокових довірчих відносин із партнерами або колегами, обирайте останнє. Стратегічно довірчі відносини важливіші, ніж одиничний контракт або угода на шкоду колективним інтересам.
5. Якщо ви працюєте в продажах, думайте не про те, як спонукати клієнта заплатити більше, а про те, як забезпечити найкращий купівельний досвід. Якщо досягнете лояльності, то заробите значно більше, ніж на одиничній, нехай навіть дуже вигідній, угоді. Основне завдання – зробити так, щоб клієнт повертався до вас знову і знову.
6. Довіра забезпечує відданість своїй справі, а значить – ефективну командну роботу. При цьому довірчі відносини між членами колективу стимулюють впевненість у діях інших співробітників, спонукаючи кожного прагнути до досягнення не тільки власних, але й командних цілей.
7. Кажіть правду, навіть якщо вона неприємна. У рішенні будь-якої проблеми важливо розуміти її справжні причини і не боятися брати на себе відповідальність. Навіть якщо ви помилилися, але вчасно повідомили про це, більшості негативних наслідків можна уникнути.
8. Діліться своїми досвідом і знаннями з іншими членами команди, прагніть дізнаватися від них нове. Знання та досвід – це мертвий вантаж, якщо вони не поширюються і не примножуються.
9. Покажіть людям, що вони вам цікаві. Егоїзм буває корисним, проте співпереживання ефективніше з точки зору побудови довгострокових довірчих відносин у колективі.
10. Слідуйте своїм цінностям, незважаючи на зовнішні обставини. Люди схильні довіряти тим, хто послідовно відстоює і втілює в життя свої переконання.
11. Навчіться визнавати свої помилки. Перетворіть особистий негативний досвід у case-study і поділіться ним із колегами.
Довірчі відносини в колективі неможливо побудувати за один день, тиждень або місяць. Це тривалий трудомісткий процес, що вимагає максимальної віддачі кожного його учасника. Однак високий рівень довіри між співробітниками забезпечує такий рівень мотивації та ефективності, якого дуже складно домогтися іншими методами, навіть високою матеріальною компенсацією.

http://www.bakertilly.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад