Як вишикувати чергу з охочих працювати у вашій компанії
Криза й інфляція ведуть до зростання безробіття, створюють ажіотаж на ринку праці. «Мій помічник запланував із десяток співбесід, піймавши мене в проміжку між відрядженнями, – розповідає Ігор Степанов, засновник компанії «Арт Піраміда Групп». – Виходжу з кабінету, очікуючи побачити чергу з претендентів на посаду офіс-менеджера. Але приймальня порожня! 90% претендентів не доходять до співбесіди – відсіваються після телефонного опитування чи тестів. Ті 10%, які проходять всі стадії відбору, стають нашими співробітниками, але часто залишаються вірними компанії лише до закінчення випробного терміну. Потім багато хто починає грати в зовсім іншу гру, що інколи закінчується «розлученням» із наслідками, які часом обчислюються сотнями тисяч гривень».
Згідно з дослідженнями американського Інституту Геллапа, у світі 63% опитаних незадоволені своєю роботою, 24% – дуже незадоволені. Разом 87%. В Україні теж приблизно 90% співробітників незадоволені роботою. Чому так відбувається? Компанії докладають неймовірних зусиль, витрачають великі гроші, створюють нові напрямки своєї діяльності й задають модні тренди, щоб роздобути клієнтів, але, коли мова заходить про добір персоналу, все віддають на відкуп HR. У підсумку добір, навчання та мотивація персоналу стають дуже витратним процесом як за грошима, так і за часом.
А тепер уявіть іншу картину. Біля входу у вашу компанію вишикувалася черга претендентів на кілька років вперед. Кандидати готові взятися до роботи, погоджуючись на мінімальні умови і розраховуючи на перспективу кар'єрного зростання. Тепер не ваша компанія залежить від співробітника, а співробітник пишається своїм місцем роботи, створюючи додаткову цінність собі та їй. Де знайти персонал із великим «хочу» і професійним «можу», і як зробити так, щоб спецаліст не лише прийшов до вас у компанію, але й залишився там надовго?
Для цього слід просувати бренд не тільки на своїх ринках, а й на ринку праці. Тут потрібен свій маркетинг і свої бюджети. Просування компанії як ефективного роботодавця необхідно не тільки для залучення претендентів, але й для вже наявної команди працівників. Таке ставлення до кадрів позитивно вплине і на клієнтів, які побачать, що їм треба буде працювати з найкращим персоналом на ринку. Це стане додатковою цінністю вашої компанії, її конкурентною перевагою. Адже відносини в бізнесі будуються на рівні стосунків між людьми.
Основою для створення бренду ефективного роботодавця може стати корпоративна культура. Можна виділити три її аспекти.
Перший – корпоративне навчання, яке доповнює особистий план розвитку кожного працівника.
Другий – корпоративні заходи, що поєднують команду за межами компанії.
Третій – візуалізація корпоративної культури в буклетах, сувенірній продукції та навіть в інтер'єрі.
Скрізь має бути єдина стилістика. У таких умовах співробітники самі стануть поширювати інформацію про вашу компанію вже власними інформаційними каналами. Ними можуть бути соціальні мережі, сайти з працевлаштування, клієнти, постачальники, ваш офіс і ваша реклама. На цій підставі готується план просування компанії на ринку праці, підбираються інструменти комунікацій і розробляється образ. Але, створюючи образ бажаного роботодавця, важливо пам'ятати: реальність має йому відповідати.
Ключове завдання – знайти ідеологічне ядро, покласти його в основу маркетингу для клієнтів та персоналу, а потім зв'язати ці поняття в корпоративній культурі. У підсумку отримуємо подвійний ефект. Клієнт готовий платити нам більше за сервіс, який забезпечує наш новий персонал, а персонал – працювати в рази ефективніше, усвідомлюючи сенс своєї діяльності, спрямованої на служіння клієнту. Економічний ефект від роботи такого мотивованого працівника може бути в чотири-п'ять разів вищим, ніж у середньому в галузі. Колись цим шляхом пішли компанії Zappos і Google. Ви хотіли б там працювати?
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
- Всі автомобілі Хмельницького на AVTO.KM.UA
- Продам | Спецтехніка
Claas, Lexion, Сільськогосподарська
Рік випуску: 2010
Цiна: 147 000 євро 6 591 480 грн.159 949 $ - Продам | Спецтехніка
John Deere, 8300, Сільськогосподарська
Рік випуску: 1998
Цiна: 45 000 євро 2 017 800 грн.48 964 $
Корисні сервіси
Новини .ua
На Ярмолинеччині відкрили меморіал пам'яті захисникам, які віддали життя за Україну
01.11 На меморіалі увічненні імена трьох воїнів...
У Кам'янці-Подільському придбають нові сміттєвози: вартість закупівлі - понад 20 мільйонів гривень
01.11 Планують купити п'ять нових спецавтівок.
Як зрозуміти, що корм не підходить коту: основні ознаки
01.11 Збалансоване харчування є фундаментом здоров'я вашого кота. Воно забезпечу ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...