П’ять ознак поганого керівника

Вам здається, що ви поганий керівник, який нависає над своїм підлеглим? Або, вам здається, ви не кращий менеджер, яким могли б бути?
Насправді жоден керівник не ідеальний і вам доведеться все життя вчитися, набиратися досвіду, щоб стати дійсно хорошим управлінцем. Іноді оцінка менеджера, як поганого чи хорошого, суб'єктивна, але також часто можна однозначно сказати, що лідер поводиться не належним чином.
Подивіться на всі нюанси, які можуть вказувати, що вам потрібно щось міняти в своїй роботі або влаштуватися на нову, де у вас буде хороший начальник.
Business.com наводить найбільш типові ознаки того, що босу ще треба попрацювати над собою. Не буває занадто пізно, щоб поліпшити свої лідерські навички, природно, якщо вони ще не встигли зробити негативний вплив на компанію.
1. Стежить за кожним кроком під час роботи
Ніщо настільки не вбиває бізнес, як дріб'язковість. Але іноді ми можемо впоратися з цим самостійно. Багато хто думає, що без їхньої допомоги ніяк не обійтися і лише вони точно знають, як правильно вчинити. Якщо ви помічаєте за собою таке, це може стати звичкою, але ви в силах виправити це.
2. Вимагає виконання його вказівок
Гарний керівник надихає власним прикладом. Якщо він постійно спізнюється, не дотримується дрес-коду, не знає над яким проектом працює команда, він підводить колектив. Звісно, навіть найбездоганніші керівники помиляються, але, якщо для людини це стиль життя, значить вона не особливо переживає за спільну справу. То чому ж інші мають?
3. Не достатньо кваліфікований
Не важливо, як вдалося отримати роботу, завдяки родинним зв'язкам чи успішній співбесіді, не всі керівники відразу гідні своєї посади. Якщо вам здається, що ви насправді хороший менеджер, доведіть це, незалежно від того, як ви опинилися на цьому місці.
Звісно, варто бути впевненим у своїх силах. Якщо ж для вас певні обов'язки здаються нездійсненними, і ви вже починаєте роботу, де буде менше відповідальності, попрацюйте над своїми навичками.
4. Захоплюється зборами
Існує безліч способів зробити компанію успішною. Але проводити збори, на яких ви нічого по суті не вирішуєте – безглуздо. Часті зустрічі тільки «з’їдають» час, який співробітники могли б витратити на виконання роботи. Такі збори характеризують людину, яка не вміє правильно розподіляти час, і їй лише здається, що вона все робить правильно.
5. Не ставиться до всіх однаково справедливо
Расизм, сексизм або ще якийсь прояв зверхнього ставлення керівника до підлеглих – це один із найскладніших моментів у процесі управління. Якщо керівник когось якось виділяє, то інші це відразу ж помічають. Такі дії руйнують мораль організації, показують непрофесіоналізм керівника і повільно отруюють компанію. Якщо ви помічаєте за собою таке, переглянете свою модель поведінки.
Є дуже багато способів стати хорошим управлінцем, але вам однозначно доведеться пройти довгий шлях до цього.

http://ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад