Видаляємо з резюме все зайве

Щоб ваше резюме чіпляло з першого погляду, використовуйте простий принцип: кожне слово в резюме повинно працювати на ваше працевлаштування. Якщо слово не несе смислового навантаження, якщо не підкреслює вашу цінність - викреслюйте.
Найчастіше в ролі зайвих слів виступають штампи - слова та вирази, які шукачі використовують часто, не вкладаючи в них особливого сенсу і «радуючи» рекрутерів, яким доводиться переглядати дуже схожі і не дуже інформативні резюме.
Розглянемо на прикладах.
«Кваліфікований», «досвідчений», «надійний» - ці характеристики добре працюють, коли рекрутер сам до них прийшов. Припустимо, прочитав в резюме про успіхи шукача.
Якщо претендент протягом 5-ти років працював в продажах і робив план в 95% випадків, логічно припустити, що він кваліфікований.
Якщо претендент 10 років працює водієм і підкреслює, що за цей час не було жодної аварії та пошкоджень вантажу, логічно припустити, що він досвідчений і надійний.
Тобто слова-характеристики викреслюємо, а замість них пишемо факти.
«Орієнтований на командну роботу». Це добре, але краще написати про це так: «За два роки отримав у проекті статус тімліда завдяки вмінню будувати плідні відносини співпраці з колегами».
«Енергійний», «орієнтований на результат», «сповнений ентузіазму». Щодо орієнтованості на результат: наведіть 2-3 факти про те, як вам вдалося добитися добрих результатів. Щодо ентузіазму і енергійності - надайте рекрутеру шанс переконатися в цьому на співбесіді. Тобто зайві слова - під ніж.
«Рекомендації надам за вимогою». Це і так ясно. Якщо роботодавець запитає про рекомендації, ви їх надасте. Навіщо писати про це в резюме? Нема чого.
І ще. Не обов'язково писати слово «Резюме», особливо великим шрифтом, особливо якщо резюме велике і потрібно заощадити місце для більш інформативних речей.

www.blog.trud.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад