10 фраз, які ніколи не скаже сильний управлінець

Якщо вам коли-небудь доводилося зіштовхуватися з поганим начальником, у надрах вашої пам'яті, імовірно, зберігся список пропозицій, які служать застережливим знаком, що з цим босом «каші не звариш», а працювати з ним – суцільний кошмар.
Наводимо десять фраз, які керівник повинен припинити використовувати. Якщо ви, будучи управлінцем, впіймали себе на тому, що ці речення є частиною вашого лексикону, можливо, прийшов час поглянути на себе з боку і визначити причини, що спонукають вас до цього.
1. "Вам пощастило, що ви взагалі тут працюєте"
Залежно від економічного стану в країні та ситуації в галузі у цих словах, звісно, може бути частка правди, але загалом це пуста погроза. Співробітникові пощастило мати роботу рівно настільки, наскільки вам, як менеджерові, пощастило мати компетентного кандидата на цю посаду. Зробіть виговор чи звільніть співробітника, якщо ви не задоволені його роботою, адже такі дрібні погрози не сприяють вирішенню проблеми.
2. "Це робота, а не місце для веселощів"
Ця фраза зіпсує настрій будь-кому. Але уявлення про те, що будь-яка наполеглива робота має бути каторгою, – помилка. Люди можуть отримувати задоволення від роботи, бути пристрасно захоплені нею, незалежно від того, чим вони займаються. Замість того, щоб повністю відмовитися від цієї претензії, постарайтеся розібратися, що ж є причиною вашого невдоволення. Ви вважаєте, що співробітники не мотивовані? Хіба вони не почуваються причетними до загальної справи? Яким чином ви зможете заохочувати бажання, прагнення, ентузіазм до роботи, зробити так, щоб люди пишалися тим, чим вони займаються?
3. "Я плачу вам не за те, щоб ви думали"
Ви не повинні заважати людям думати, розмірковувати, вводити нововведення. Навіть чорнороб може запропонувати варті уваги ідеї щодо поліпшення виробничого процесу. Дуже важливо вміти слухати і проявляти пошану до всіх у компанії – починаючи від генерального директора і закінчуючи прибиральником.
4. "Не я придумую правила"
Знову ж таки, тоді як це може бути абсолютною правдою, такі висловлювання повністю підривають ваш авторитет і примушують вас здаватися лише маріонеткою вищого керівництва. Існує безліч інших способів відповісти на невдоволення політикою компанії. Ви б могли підказати працівникові, як направити його скаргу відповідній особі, здатній вплинути на ситуацію і внести зміни, або зайнятися цим самостійно.
5. "Ви робитимете те, що я вам скажу"
Аналогічна фраза: "Тепер це ваш новий пріоритет". Ігнорувати пріоритетні завдання працівника, приносячи їх в жертву вирішенню проблеми, яка раптово виникла, – означає проявляти неповагу до співробітника. Справляється враження, що ви не повинні діяти спільно, на користь усіх людей, коли справа доходить до управління проектами і розставляння пріоритетів. Замість того, щоб просто перерозподілити завдання, поясніть, чому ви хочете, щоб вони направили свої зусилля в інше русло, і як це стосується поточних проектів, можливо, ними на якийсь час займуться інші співробітники.
6. "У нас завжди так було прийнято"
У ці слова менеджер зазвичай вкладає наступну думку: "Я не люблю змін". Так, зміни лякають. Але те, що ви працювали за однією і тією самою схемою протягом багатьох років, зовсім не означає, що це кращий спосіб. Розберіться в тому, що змушує вас коливатися, перевірте обгрунтованість і спроможність пропозицій про внесення нововведень до виробничого процесу.
7. "Я візьму це до відома"
Переводиться як "мене абсолютно не хвилює, що ви думаєте, і я продовжуватиму робити все, як завжди (як вважаю за потрібне, ніби ви мені нічого не казали)". Замість того, щоб підтримувати когось на словах або давати помилкову надію на те, що вони довели до вас свою точку зору, чому б не спробувати дійсно до них прислухатися. Ви також можете сказати щось на кшталт "дякую, ви дали мені їжу для роздумів".
8. "Я тут отримав анонімну скаргу…"
Анонімні скарги – це іскри, які можуть викликати пожежу війни в колективі, стати причиною внутрішньоофісних інтриг. Роблячи тому заяву, ви даєте зрозуміти співробітникам, що або ви самі хочете з'ясувати, хто подав скаргу, або ви хочете, щоб до цього докопалися вони, – і якщо це було зроблено анонімно, можливо, на те є свої причини. Не варто взагалі згадувати людину, яка поскаржилася на колектив, якщо є така можливість, краще взяти цей тягар на себе, сказавши щось на кшталт "я помітив, що" або "я звернув увагу", щоб не робити когось цапом відбувайлом.
9. "Розберіться з цим самі"
Цей вид керівництва характеризує менеджера як жорстокого і ледачого одночасно. Якщо цю проблему працівник повинен розв'язати самостійно, ви могли б вказати на ресурси, які співробітник має у своєму розпорядженні, або запропонувати відповідну професійну підготовку, на яку він може розраховувати.
10. "Здається, це ваші особисті проблеми"
Особисті проблеми переходять у професійні, коли вони починають позначатися на продуктивності працівника. Якщо хтось регулярно спізнюється чи не виходить на роботу через проблеми в сім'ї, ці труднощі стають і вашим головним болем. Грамотний керівник влаштує мозковий штурм і допоможе співробітникові знайти оптимальне рішення проблеми замість того, щоб "відсторонюватися" від нього і чекати, поки працівник впорається власними силами.
Слова мають велику силу, і те, що ми кажемо, дуже важливе. Хтось може вважати себе хорошим керівником, судячи зі своїх дій і досягнень, але якщо вони використовують схожі речення це означає, що вони помиляються.

www.hrliga.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад