Як швидше освоїтися на новій роботі
Мало хто розуміє, що опинившись на новій території, варто перш за все її "оглянути" і освоїтися.
Тривалий і важкий етап пошуку роботи залишився позаду. Далі усе просто – треба освоїтися на новому місці. Проте для багатьох така проста справа виявляється непосильною. Нерідко співробітникам-новочкам не вдається навіть пройти випробний термін. Ці поради допоможуть вам пережити цей період гідно і, що найголовніше, з якнайменшим стресом.
Чужий серед своїх
Для тих, хто бажає влитися в новий колектив якнайшвидше, написано сотню порад. Найпоширеніші з них зводяться до правил хорошого тону: вітатися при зустрічі, посміхатися, бути привітними і уважними, спілкуватися з колегами в неформальній обстановці. Фахівці радять поспостерігати за стилем поведінки своїх нових колег і спробувати адаптуватися до прийнятого корпоративного стилю. Звісно, не варто з точністю копіювати манеру говорити чи одягатися, але "відповідати" в цьому випадку майже завжди означає "бути на рівних".
Ненав'язливе спостереження за колегами допоможе визначити елементарні правила робочого розпорядку: коли і де співробітники обідають, чи можна на робочому місці пити чай, де і як часто прийнято палити, чи існує в компанії дрес-код. "Не зайвим буде подивитися на проблему вливання в колектив із іншого боку – адже новий співробітник для сталого колективу є, так би мовити, "темною конячкою". Тому не форсуйте події, і дайте можливість людям придивитися до себе.
Проведіть дослідження
Виходячи на нову роботу, постарайтеся якомога більше дізнатися про компанію, де ви працюватимете, та її персонал. Вивчіть корпоративний сайт, придивіться до обстановки в офісі та співробітників, продумайте запитання, які слід поставити на етапі входження на посаду.
З сайту ви отримаєте інформацію про перших осіб компанії, дізнаєтеся про її цінності, становище на ринку. А ось про людей ви знаєте поки мало. Тут перший крок – розмова з лідерами думок. Вам пощастить, якщо відразу вдасться познайомитися на офісній кухні з потрібними людьми. В цьому випадку у вас буде уявлення, хай і не дуже об'єктивне, про тих, з ким вам належить працювати.
Краще відразу розділити усю отриману інформацію на суб'єктивну та об'єктивну. Далі виділити факти, які точно виявляться корисними. Наприклад, розпорядок дня, спільні походи на обід, звичка телефонувати чи писати в чаті, особливості проведення нарад і розпорядку співробітників (когось можна «впіймати» в чаті тільки ближче до вечора, а комусь краще телефонувати тільки вранці, перед виходом "у поля"). Усе це елементарні речі, але, як правило, саме вони дають найнеприємніший ефект, якщо про них не знати.
Просувайте себе
Подумайте: хто з колективу найбільше з вами взаємодіятиме? У чиїй допомозі ви маєте найбільшу потребу? Хто зможе підтримати вас на перших порах, а надалі влитися у вашу команду? Виходячи з отриманої інформації, сформуйте пул заходів. Похід в затишне кафе? У чудовий ресторан? Майстер-клас із приготування бурито? Чи більярд і боулінг? Це початок на шляху до формування лояльності аудиторії.
Покажіть свої здібності
Не намагайтеся відразу ж переконати працедавця, що, найнявши вас, він не помилився. Намітьте нескладне завдання чи невелике удосконалення, реалізація якого у найближчі декілька тижнів стане відносно легкою перемогою і принесе успіх. Це дозволить колегам переконатися у ваших здібностях, а вам – зміцнити впевненість у собі.
Згодом починайте будувати особистий бренд: не відтягуючи на себе увагу надовго, надайте факти про свою корисність. Чим ви можете бути корисними цим людям? Чому їм із вами буде цікаво працювати? Які їхні завдання ви зможете вирішити?
Ніколи не відгукуйтеся погано про співробітників
Однаково це стосується і клієнтів. Тримайте свою думку при собі. Якщо ви наважитеся поділитися своєю думкою з колегою, майте на увазі, що він має бути на 100% надійною людиною, тобто не інформатором, інакше ваша думка обернеться проти вас. Такий тип поведінки викликає недовіру у керівництва.
Встановіть довірливі стосунки
Найскладніший етап – встановлення довірливих стосунків. Покажіть, що ви прийшли в нову компанію з відкритою душею і без каменів за пазухою. Коли люди довіряють, вони найчастіше викликають довіру у відповідь.
Хочете стати лідером у своїй компанії?
Протягом першого місяця помовчіть. Багато хто не розуміє, що, прийшовши на нову територію, вони повинні, передусім, її "оглянути" та освоїтися. Зайва балакучість і прагнення до налагодження дружніх стосунків неминуче приведе до того, що вас відмітить керівництво і, можливо, не з найкращого боку. Такі співробітники стають пліткарями й інтриганами. Не потрібно пліток. Адже перемивання кісточок – заняття негідне, а вже для нового співробітника просто неприпустиме.
Не розмовляйте на особисті теми по мобільному, а тим більше по службовому телефону. У крайньому разі вийдіть із робочого приміщення, особливо, якщо ви працюєте в компанії з open-space. Прагніть ніколи не спізнюватися, пам'ятайте, точність – ввічливість королів.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
- Всі автомобілі Хмельницького на AVTO.KM.UA
- Продам | Спецтехніка
Claas, Lexion, Сільськогосподарська
Рік випуску: 2010
Цiна: 147 000 євро 6 591 480 грн.159 949 $ - Продам | Спецтехніка
John Deere, 8300, Сільськогосподарська
Рік випуску: 1998
Цiна: 45 000 євро 2 017 800 грн.48 964 $
Корисні сервіси
Новини .ua
На Ярмолинеччині відкрили меморіал пам'яті захисникам, які віддали життя за Україну
01.11 На меморіалі увічненні імена трьох воїнів...
У Кам'янці-Подільському придбають нові сміттєвози: вартість закупівлі - понад 20 мільйонів гривень
01.11 Планують купити п'ять нових спецавтівок.
Як зрозуміти, що корм не підходить коту: основні ознаки
01.11 Збалансоване харчування є фундаментом здоров'я вашого кота. Воно забезпечу ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...