Чинник роздратування: що нам не подобається в офісах?
Офісні працівники діляться наболілим. Що заважає нормальній роботі в офісах?
Комфортне робоче місце – одна із запорук ефективної і продуктивної роботи співробітника. На жаль, не кожен сучасний офіс може похвалитися гідними умовами. Наведемо найбільш дратівливі чинники в офісі, які називають працівники. В опитуванні брало участь близько 10 тисяч осіб з 90 офісів.
Проблема з вентиляцією
На першому місці серед невдоволення офісних співробітників – погана вентиляція в офісі. 48% опитаних зізнаються, що їм докучають неприємні запахи і неможливість нормально провітрювати робочий кабінет.
У більшій частині випадків причина цієї проблеми ховається в економії при будівництві. Безграмотне планування, неякісні будматеріали, неправильно встановлене устаткування. І хоч конструкцію будівлі ви не в силах виправити, забувати про своє здоров'я не варто. Раз на декілька годин виходьте на балкон або крильце подихати свіжим повітрям – і здоров'ю допоможе, і працювати буде легше.
Щільність розсадження
27% офісних працівників незадоволені розташуванням робочих місць. Занадто близьке сусідство з колегами, відсутність вільного місця – усе це призводить до утиску особистого простору, і, як наслідок – до стресів.
Проблему вирішує грамотне зонування відкритого робочого простору – відділ до відділу, вільні місця, куточки відпочинку.
Шум
На третьому місці серед скарг – надмірний рівень шуму, від якого страждають 24% респондентів. Основні його генератори – телефонні розмови співробітників, постійно ляскаючі двері, відсутність переговорних кімнат. Від цієї проблеми допоможуть позбавитися перегородки між робочими місцями і взаємна повага співробітників. Візьміть за правило виключити особисті дзвінки на робочому місці, а при крайній потребі поговорити – виходьте в коридор.
Погане освітлення
Недостатня потужність освітлення або нестача природного світла – проблема для 20% співробітників. Дійсно, в багатьох офісах вікна просто ігноруються – або їх взагалі немає, або вони виходять на похмуру стіну сусідньої будівлі, що зовсім не підвищує настрій.
Проблема вирішується переплануванням, після якого усі робочі місця опиняються в зоні природного освітлення. Якщо вікон немає, радимо просто змінити офіс.
Відсутність місця для паління
15% офісних працівників (і, можливо, інші відсотки некурців), що палять, страждають від відсутності адекватного місця для паління.
Найбільш ефективний і комфортний для усіх варіант – облаштування кімнати для паління, з герметичними дверима і окремою вентиляцією, якою тютюновий дим виходитиме з будівлі. Єдиний недолік цього рішення в його вартості. Економний варіант – влаштувати місце для паління поза офісом, що спричиняє додаткову витрату часу на вихід з будівлі. Хоча, паління і так є недозволеною витратою часу (а також здоров'я та грошей).
Незручні меблі
Від некомфортних офісних меблів відчувають незручності 13% опитаних. Офісні співробітники відмічають часті поломки, відсутність ергономічності та неякісні матеріали для офісних меблів. Варіант вирішення проблеми – тест-драйви найбільш комфортних меблів. Благо, сьогоднішній ринок меблів дозволяє обрати найбільш відповідний варіант серед десятків запропонованих.
Проблеми з їжею
12% респондентів скаржаться на відсутність можливості розігріти і пообідати принесеною з дому їжею, тоді як обіди в їдальнях несмачні та дорогі.
Місця для вживання їжі даремно ігноруються в офісах, адже де, як не там колеги можуть зібратися в неформальній обстановці, обговорити роботу, останні плітки і відзначити урочистості.
Нестача туалетів
Для 5% працівників проблемою виявилася недостатня кількість кабінок у туалетах, що призводить до черг. Слід зауважити, що будівельні норми вимагають наявність одного місця на 20-30 осіб або 15 жінок.
Відсутність гардеробів
Усього лише 3% висловили невдоволення відсутністю гардероба для зимового одягу. Куртки і пальто доводиться вішати на спинки крісел або складати на столах, що надає офісу неохайності. Проблему може вирішити містка шафа, вішалка-стійка або навіть невелика окрема кімната. Яку, до речі, в літній час можна використовувати як роздягальню для співробітників, що приїжджають на роботу на велосипеді.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
- Всі автомобілі Хмельницького на AVTO.KM.UA
- Продам | Спецтехніка
Claas, Lexion, Сільськогосподарська
Рік випуску: 2010
Цiна: 147 000 євро 6 591 480 грн.159 949 $ - Продам | Спецтехніка
John Deere, 8300, Сільськогосподарська
Рік випуску: 1998
Цiна: 45 000 євро 2 017 800 грн.48 964 $
Корисні сервіси
Новини .ua
На Ярмолинеччині відкрили меморіал пам'яті захисникам, які віддали життя за Україну
01.11 На меморіалі увічненні імена трьох воїнів...
У Кам'янці-Подільському придбають нові сміттєвози: вартість закупівлі - понад 20 мільйонів гривень
01.11 Планують купити п'ять нових спецавтівок.
Як зрозуміти, що корм не підходить коту: основні ознаки
01.11 Збалансоване харчування є фундаментом здоров'я вашого кота. Воно забезпечу ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...