Чинник роздратування: що нам не подобається в офісах?

Офісні працівники діляться наболілим. Що заважає нормальній роботі в офісах?
Комфортне робоче місце – одна із запорук ефективної і продуктивної роботи співробітника. На жаль, не кожен сучасний офіс може похвалитися гідними умовами. Наведемо найбільш дратівливі чинники в офісі, які називають працівники. В опитуванні брало участь близько 10 тисяч осіб з 90 офісів.
Проблема з вентиляцією
На першому місці серед невдоволення офісних співробітників – погана вентиляція в офісі. 48% опитаних зізнаються, що їм докучають неприємні запахи і неможливість нормально провітрювати робочий кабінет.
У більшій частині випадків причина цієї проблеми ховається в економії при будівництві. Безграмотне планування, неякісні будматеріали, неправильно встановлене устаткування. І хоч конструкцію будівлі ви не в силах виправити, забувати про своє здоров'я не варто. Раз на декілька годин виходьте на балкон або крильце подихати свіжим повітрям – і здоров'ю допоможе, і працювати буде легше.
Щільність розсадження
27% офісних працівників незадоволені розташуванням робочих місць. Занадто близьке сусідство з колегами, відсутність вільного місця – усе це призводить до утиску особистого простору, і, як наслідок – до стресів.
Проблему вирішує грамотне зонування відкритого робочого простору – відділ до відділу, вільні місця, куточки відпочинку.
Шум
На третьому місці серед скарг – надмірний рівень шуму, від якого страждають 24% респондентів. Основні його генератори – телефонні розмови співробітників, постійно ляскаючі двері, відсутність переговорних кімнат. Від цієї проблеми допоможуть позбавитися перегородки між робочими місцями і взаємна повага співробітників. Візьміть за правило виключити особисті дзвінки на робочому місці, а при крайній потребі поговорити – виходьте в коридор.
Погане освітлення
Недостатня потужність освітлення або нестача природного світла – проблема для 20% співробітників. Дійсно, в багатьох офісах вікна просто ігноруються – або їх взагалі немає, або вони виходять на похмуру стіну сусідньої будівлі, що зовсім не підвищує настрій.
Проблема вирішується переплануванням, після якого усі робочі місця опиняються в зоні природного освітлення. Якщо вікон немає, радимо просто змінити офіс.
Відсутність місця для паління
15% офісних працівників (і, можливо, інші відсотки некурців), що палять, страждають від відсутності адекватного місця для паління.
Найбільш ефективний і комфортний для усіх варіант – облаштування кімнати для паління, з герметичними дверима і окремою вентиляцією, якою тютюновий дим виходитиме з будівлі. Єдиний недолік цього рішення в його вартості. Економний варіант – влаштувати місце для паління поза офісом, що спричиняє додаткову витрату часу на вихід з будівлі. Хоча, паління і так є недозволеною витратою часу (а також здоров'я та грошей).
Незручні меблі
Від некомфортних офісних меблів відчувають незручності 13% опитаних. Офісні співробітники відмічають часті поломки, відсутність ергономічності та неякісні матеріали для офісних меблів. Варіант вирішення проблеми – тест-драйви найбільш комфортних меблів. Благо, сьогоднішній ринок меблів дозволяє обрати найбільш відповідний варіант серед десятків запропонованих.
Проблеми з їжею
12% респондентів скаржаться на відсутність можливості розігріти і пообідати принесеною з дому їжею, тоді як обіди в їдальнях несмачні та дорогі.
Місця для вживання їжі даремно ігноруються в офісах, адже де, як не там колеги можуть зібратися в неформальній обстановці, обговорити роботу, останні плітки і відзначити урочистості.
Нестача туалетів
Для 5% працівників проблемою виявилася недостатня кількість кабінок у туалетах, що призводить до черг. Слід зауважити, що будівельні норми вимагають наявність одного місця на 20-30 осіб або 15 жінок.
Відсутність гардеробів
Усього лише 3% висловили невдоволення відсутністю гардероба для зимового одягу. Куртки і пальто доводиться вішати на спинки крісел або складати на столах, що надає офісу неохайності. Проблему може вирішити містка шафа, вішалка-стійка або навіть невелика окрема кімната. Яку, до речі, в літній час можна використовувати як роздягальню для співробітників, що приїжджають на роботу на велосипеді.

www.ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад