Життя на роботі: як піти у відпустку зі спокійною душею

Відпустка – це час для відпочинку, а не для виконання своїх професійних обов'язків, але, навіть пішовши з офісу, багато людей примудряються працювати віддалено. Якщо вам таки необхідно залишатися на зв'язку і контролювати робочі процеси, треба знайти баланс між відпочинком і роботою. При правильній організації свого часу і колег, вам не треба буде перевіряти кожні дві хвилини електронну пошту на своєму мобільному телефоні, щоб дізнатися, як йдуть справи в офісі або як з тріском провалився великий проект конкурентів.
Але з іншого боку керівництво залишиться невдоволеним, якщо співробітник, ідучи у відпустку, не залишить чітких інструкцій для колег і не обумовить час, коли він буде доступний. Тому вміння спілкуватися з колегами до і після відпустки має вирішальне значення в підтримці продуктивності в офісі, поки інші співробітники далеко. Про те, як потрібно комунікувати з колегами під час відпустки в Real Business, розповідає кар'єрний експерт Памела Вайнберг.
Попередьте колег в офісі
Після того, як ви затвердите дати своєї відпустки, повідомте про це колег. Памела Вайнберг рекомендує сказати не пізніше, ніж за два тижні.
"Щоб ваша відсутність не стала сюрпризом, нагадайте клієнтам, керівникові та співробітникам про свою відпустку. Це також буде корисно для планування майбутніх проектів. І не розпочинайте нову роботу перед самим відпочинком. Замість цього постарайтеся повністю завершити свої справи",– рекомендує вона.
Делегуйте відповідальність
Перед тим, як піти, розкажіть співробітникам про свої обов'язки, ознайомте з проектами і розподіліть обов'язки. Більше хорошої комунікації зараз означає менше комунікації пізніше, тобто під час відпочинку.
"Якщо у вас декілька проектів, можливо, вам потрібна не одна людина для допомоги. Але добре мати одну, як адміністратора, який буде в курсі усіх справ, і вам не доведеться наприкінці дня обдзвонювати усіх, азнадобиться зробити тільки один дзвінок", – каже експерт.
Проінформуйте клієнтів
Відправте клієнтам емейл із контактною інформацією тієї людини, яка займається вашими справами на час вашої відсутності. Також уточніть дату свого повернення в офіс, радить Памела Вайнберг.
Більше справ, менше слів
"Не давайте номер свого мобільного телефону, і, безумовно, не включайте його в автовідповідач вашої електронної пошти. Замість цього дайте свій номер декільком колегам, які розуміють різницю між складними завданнями і реальально надзвичайними ситуаціями", – каже експерт.
Поставте емейл-бар’єри
Щоб зняти стрес, викликаний повним «відключенням» від офісу, встановіть щоденний 15-хвилинний ліміт, щоб перевірити пошту і відповісти на листи. Памела Вайнберг каже, що такі рамки потрібні з двох причин: "По-перше, колеги в офісі знають, що у разі потреби можна звертатися до вас. По-друге, ви можете насолоджуватися відпочинком без потреби постійно перевіряти свій телефон".
Довірте справи колегам і йдіть
"Вам можуть снитися нічні кошмари, якщо ви увесь час отримуватимете листи і відповідатимете на них. Тому зупиніться і подумайте, хто з ваших співробітників здатний зайнятися вашим проектом. Так ви зможете розслабитися, а колеги отримають цінний досвід у вирішенні проблем самостійно. Це відмінна можливість для співробітників зарекомендувати себе", – зазначає екссперт.
Очікування співробітників
Колеги, які беруться за ваші справи, мають бути впевнені – коли вони підуть у відпустку, ви допоможете їм з робочими обов'язками. Тому Памела Вайнберг рекомендує поговорити з ними і переконати, що вони зможуть покластися на вас.

www.ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад