Як розпочати бізнес в маленькому місті?

«Великі можливості маленького міста» - саме так хотілося спочатку назвати цей матеріал. Сьогодні ми зруйнуємо стереотипи тих, хто вважаає, що в маленькому місті нічого робити, і допоможе тим, хто вирішив розпочати власну справу.
Бізнес в маленькому місті має свої очевидні плюси в порівнянні з бізнесом в мегаполісі.
Більше незайнятих ніш
У мегаполісі незайнятих сфер, доступних для всіх, менше. Чому? Тому що, починаючи бізнес, багато хто орієнтується на великі міста: більше людей, більше замовлень, більше грошей. А потім розширюються. Але на жаль, зважаючи на багато причин не завжди вдається охопити все. Навіть реклама не завжди доходить до невеликих міст. Та й з доставкою труднощі. Багато різних причин.
Але деякі бізнес-ідеї були все ж ще не реалізовані в багатьох маленьких містах, тому вибір ідеї і ніші у вас більше.
Організаційні та накладні витрати нижче
Транспортні витрати, витрати на зв'язок, інтернет, оренду будуть значно нижче в маленькому місті. Це дозволить вам розвиватися спокійно і не гнати попереду потяга в перші ж місяці, щоб «відбити» все, що загрожує помилками та втратами.
У маленькому місті для довгострокового бізнесу більше шансів
Менша конкуренція дозволить вам влаштуватися в сфері, грамотно вибудувати структуру бізнесу, не боячись, що хтось з'явиться завтра з агресивною рекламою і просуванням і змусить вас піти з ринку. На великих ринках шанси цього великі, конкуренція жорстка, і часу на розгойдування та відпочинок у вас не буде. Розочинаючи бізнес в маленькому місті, ви зможете влаштуватися, знайти «своїх» покупців, знайти гарних партнерів.
Обов'язково проведіть дослідження
«Хворобу» тих, хто хоче розпочати бізнес в маленькому місті, можна описати приблизно так: «Он скільки магазинів відкривається з текстилем, і я відкрию теж». Магазин відкривається в надії, що він буде приносити прибуток «просто так», може, навіть без реклами, а потім закривається. Товар розпродається друзям і віддається у вигляді подарунків на свята.
Подивіться, які види бізнесів є у великих містах, почитайте відповідні журнали, адекватно оцініть, що потрібно зараз жителям.
Якщо у вас немає досвіду ведення справ, то не варто сподіватися, що «ну да, конкуренти, але прийду я, і в мене буде своя аудиторія». Ви більше сил витратите на те, щоб слідувати за конкурентом, ніж розвивати свою справу.
Якщо ж ви все одно маєте намір відкрити в маленькому місті якийсь бізнес, у якого багато конкурентів, походіть по них, дізнайтеся, як вони працюють, чого у них немає, які у них слабкі та сильні місця.
Дуже зручно дізнаватися потреби по районах. Адже для багатьох бізнесів (якщо це не крутий магазин/контора в центрі), наперша аудиторія - це жителі довколишніх будинків. Походіть, подивіться, подумайте. А в своєму районі ви напевно вже знаєте, чого не вистачає.
Визначте сферу
Визначте сферу і ваших головних партнерів. Краще з ними визначитися відразу (а в деяких випадках без цього ніяк). Для торгівлі - це часто постачальники, а для сфери послуг часто продавці обладнання. Раптом у вашому місті щось не розвинене якраз тому, що в цьому є якась проблема.
Починайте роботу та реєстрацію
Не робіть все поступово: зареєстроване підприємство вже починає платити податки. Тому робіть одночасно все, що можна: купуйте обладнання, влаштовуйте рекламу під час реєстрації. Коли ви отримаєте заповітний папірець, у вас вже буде багато готово.
Ідеї малого бізнесу маленького міста
В якості бізнес-ідей для маленького міста зупинимося на сфері послуг і торгівлі. Виробництво не будемо брати до уваги, так як це більш трудомісткий процес і ідей для нього набагато більше. Про них нехай пишуть спеціалізовані видання.
Точка з продажу
З продажу чого завгодно. Булочок, канцтоварів, мила - загалом того, чого, як вам здається, не вистачає в даному місці. Починаючи з однієї точки, зрозумівши принцип цього бізнесу і знайшовши надійних партнерів, ви зможете легко розширювати бізнес.
Побутові послуги
Як не дивно, але такі елементарні роботи, як послуги електриків, сантехніків абсолютно не розвинені в багатьох містах. Контакти адекватних людей передаються як святиня з рук в руки, і знайшовши підходящу людину, клієнт його вже ні на кого не проміняє. Оголошень на під'їздах мільйон, а зателефонуєш, і вже не хочеться кран лагодити.
Проблема в чому? Гарний електрик - поганий бізнесмен, гарний бізнесмен - НЕ електрик. Чому б це не об'єднати? А побутових послуг маса: ремонт взуття, побутова техніка, дрібні побутові роботи вдома тощо.
Індустрія краси
Схема схожа на другий пункт, адже таких майстрів, як манікюрниць, перукарок змінюють рідко. Додати до цього інші послуги (чого немає у вашому місті) і вийде салон.
Вивчіть, що пропонують великі салони та салони, в яких ніхто не буває, і у вас може вийти ідеальний комплекс послуг. Особливо якщо ви знайдете нерозкручених, але гарних майстрів.
Зверніть увагу на «бюджетні салони», такі роблять великі знижки для пенсіонерів, та й взагалі тримають рівень цін на поширені послуги на дуже низькому рівні, компенсуючи це кількістю замовлень. Так вони швидко поширюються у місті і можуть ставити високі ціни на супутні послуги (адже зручніше робити все в одному салоні, особливо, коли вже знаєш майстрів). Також вони можуть почати продавати якісь товари, розпочати навчання (все це вимагає офіційного дозволу).
Послуги у сфері права
Консультації, представництво в судах або на переговорах - непоганий варіант для бізнесу в маленькому місті. Як не дивно, але така діяльність завжди користується попитом, якщо її грамотно розпочати. І знову ж гарних майстрів цієї справи завжди тримають при собі і не змінюють.
Організація свят та супутні послуги
Декор для весіль, кейтерингові послуги, ведення урочистостей. Якщо останнє вимагає великої розкрутки та активного пошуку клієнтів в усьому місту, то для перших двох потрібна просто домовленість з тими, хто веде весілля та інші урочистості. Це не виключає, зрозуміло, розкрутку та завоювання довіри.
Освіта
Ідеальний варіант для бізнесу в маленькому місті: різні курси, тренінги не вимагають великих витрат на ведення справ, а ідей всередині цієї сфери може бути багато: від навчання роботи за комп'ютером до курсів для вагітних або тренінгів зростання, клубів жінок тощо.
Інша
Фотоательє, мийки та заправки, фірми-конкуренти великим гравцям ринку (магазини техніки, продуктові магазини), спортзал, чищення подушок, магазини незвичайних товарів (подарунки, іноземні продукти), пошиття взуття та одягу, різні ательє, дитячі кімнати тощо.
Список іншого можна продовжувати нескінченно, але допомагає почати прибутковий бізнес в маленькому місті тільки ретельне дослідження сфери, можливо, консультації з кимось. Зазвичай бізнес вибирають за інтересами, а повинен він вибиратися за іншими критеріями: собівартість, маржа, терміни окупності, умови зберігання і т.д.
Так що візьміться за справу професійно і у вас все вийде!

www.digest.subscribe.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад