Як шукати роботу за допомогою соцмереж
Золоте правило репутації в інтернеті: важливе кожне слово, що публікується. Це стосується і профілю в соцмережі, і коментарів, і навіть вашого списку друзів і ділових контактів. Як створити собі ім'я в соцмережах і знайти з їх допомогою роботу?
Коли створюєш репутацію в інтернеті, важливо все. Пошук роботи - це те, чим перманентно займаються всі професіонали незалежно від того, працевлаштовані вони в даний момент чи ні: 17% найманих співробітників знаходяться в активному пошуку роботи, 83% - в пасивному. При цьому тисячі професіоналів-хедхантеров шукають кандидатів у соцмережах.
Профіль - це ваше резюме. Тут важливо продемонструвати професійні якості. Важливо виділитися з натовпу: стати помітніше, яскравіше - добре заповнений профіль запам'ятовується.
Побіжний погляд на профіль фахівця в соціальній мережі дозволяють рекрутерам сформувати думку про нього. Зокрема, вони звертають увагу на те, наскільки він «вариться» в галузі. Дуже важливо, з ким користувач спілкується в інтернеті, в яких спільнотах перебуває, які у нього взаємини з роботодавцем та компанією, де він зараз працює, чи є рекомендації.
Коли рекрутер робить запит в пошуковому рядку соцмережі, система видає тисячі профілів. Щоб не опинитися в кінці виданого списку, треба якомога докладніше заповнити профіль і обзавестися максимальною кількістю зв'язків і рекомендацій. Якщо буде щось одне - або багато зв'язків, при порожній анкеті, або відмінна анкета без контактів і рекомендацій - профіль чекає кінець списку видачі.
Наймачів не завжди цікавить займаний людиною пост, набагато важливіше її навички та визнання колег. У соцмережі рекрутер хоче оцінити кандидата в повній мірі: з усіх боків і як професіонала, і як особистість: коментарі, профіль, робочі та особисті зв'язки, контакти.
Важливо пам'ятати ще й про те, що профіль-резюме має давати найбільш повну інформацію про людину - в іншому випадку рекрутер буде хвилюватися і сумніватися, чи варто її наймати.
Будь-які дії залишають слід в електронній репутації. Ось приклади неправильного використання соцмереж: публікація знімків з приватних вечірок, негативні пости на стіні і коментарі про роботу.
Радимо створити резюме 2.0: це означає, що має бути проведена оптимізація тексту резюме під пошукову машину. Потрібно включити необхідні ключові слова в залежності від того, яку роботу ви шукаєте. Пошукові модулі шукають за ключовими даними.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 17017 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини
.ua
Чергові шахрайства в соціальних мережах та російські фейки: добірка тижня
10.05 За допомогою фішингових посилань з українців збирають особисті дані.
За затриманого проректора військової академії на Хмельниччині внесли 450 тисяч застави – Суспільне
10.05 Слідство триває.
Захищаючи Україну отримав поранення депутат Хмельницької облради
10.05 Анатолій Панчук пішов добровольцем на фронт.
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...