Як шукати роботу за допомогою соцмереж

Золоте правило репутації в інтернеті: важливе кожне слово, що публікується. Це стосується і профілю в соцмережі, і коментарів, і навіть вашого списку друзів і ділових контактів. Як створити собі ім'я в соцмережах і знайти з їх допомогою роботу?
Коли створюєш репутацію в інтернеті, важливо все. Пошук роботи - це те, чим перманентно займаються всі професіонали незалежно від того, працевлаштовані вони в даний момент чи ні: 17% найманих співробітників знаходяться в активному пошуку роботи, 83% - в пасивному. При цьому тисячі професіоналів-хедхантеров шукають кандидатів у соцмережах.
Профіль - це ваше резюме. Тут важливо продемонструвати професійні якості. Важливо виділитися з натовпу: стати помітніше, яскравіше - добре заповнений профіль запам'ятовується.
Побіжний погляд на профіль фахівця в соціальній мережі дозволяють рекрутерам сформувати думку про нього. Зокрема, вони звертають увагу на те, наскільки він «вариться» в галузі. Дуже важливо, з ким користувач спілкується в інтернеті, в яких спільнотах перебуває, які у нього взаємини з роботодавцем та компанією, де він зараз працює, чи є рекомендації.
Коли рекрутер робить запит в пошуковому рядку соцмережі, система видає тисячі профілів. Щоб не опинитися в кінці виданого списку, треба якомога докладніше заповнити профіль і обзавестися максимальною кількістю зв'язків і рекомендацій. Якщо буде щось одне - або багато зв'язків, при порожній анкеті, або відмінна анкета без контактів і рекомендацій - профіль чекає кінець списку видачі.
Наймачів не завжди цікавить займаний людиною пост, набагато важливіше її навички та визнання колег. У соцмережі рекрутер хоче оцінити кандидата в повній мірі: з усіх боків і як професіонала, і як особистість: коментарі, профіль, робочі та особисті зв'язки, контакти.
Важливо пам'ятати ще й про те, що профіль-резюме має давати найбільш повну інформацію про людину - в іншому випадку рекрутер буде хвилюватися і сумніватися, чи варто її наймати.
Будь-які дії залишають слід в електронній репутації. Ось приклади неправильного використання соцмереж: публікація знімків з приватних вечірок, негативні пости на стіні і коментарі про роботу.
Радимо створити резюме 2.0: це означає, що має бути проведена оптимізація тексту резюме під пошукову машину. Потрібно включити необхідні ключові слова в залежності від того, яку роботу ви шукаєте. Пошукові модулі шукають за ключовими даними.

www.rb.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад