Як успішно керувати розумними співробітниками?

Щоб успішно керувати розумними працівниками, потрібно зрозуміти, чого вони хочуть, пише газета «Відомості» з посиланням на FT. Як розповідає Гарет Джонс, професор бізнес-школи IE в Мадриді, один з авторів книги «Розумні: як управляти вашими найбільш розумними та креативними співробітниками», розумним людям не подобається, коли ними керують. Вони хочуть лише того, щоб їх залишили в спокої та дозволили їм спокійно працювати. Але при цьому під умілим керівництвом розумні співробітники працюють більш ефективно.
Чого ж хочуть інтелектуально-розвинені працівники? Розумники та розумниці бажають професійного визнання, приймають виклики й вирішують проблеми, не боячись труднощів. Крім того, їм подобається спілкування з людьми, які схожі на них. Вони не люблять, коли в їхню роботу втручаються по дрібницях, не терплять мікроменеджменту та наказів.
Щоб успішно керувати розумними співробітниками, потрібно вести себе скромно, без особливих домагань і мотивувати працівників, наочно демонструючи їм результати їхньої праці.
Потрібно враховувати, що у людей з блискучим інтелектом не завжди добре розвинені навички міжособистісного спілкування. За словами Алана Редмана, бізнес-психолога з Criterion Partnership, яскравим і талановитим співробітникам потрібен керівник, який допоможе їм впоратися з їхніми недоліками або навіть візьме на себе роль посередника між ними та клієнтами.
Нерідко управлінці побоюються, що розумні підлеглі будуть недооцінювати начальника. Однак це не більше ніж гра уяви.
Такі працівники можуть піддавати сумніву розпорядження керівництва, але в конфронтацію вони не вступають. Крім того, розумні працівники часто не дуже амбітні, тому вони не грають в корпоративні ігри. У високотехнологічних компаніях більшість воліє працювати технічними фахівцями. Бажаючих зайняти керівну посаду там мало.
Завдання начальника - спрямовувати енергію працівників у потрібне русло.

www.vedomosti.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад