Психологічна підготовка до співбесіди

До кожної співбесіди обов'язково готуватися, а саме дізнатися побільше про компанію, функціональні обов'язки відкритої посади, продумати відповіді на всі запитання, які вам можуть бути задані, але не можна не звернути увагу і на психологічну сторону.
Даний список коротких рекомендацій допоможе морально та психологічно підготуватися до співбесіди з метою подати себе, як професіонала, і заслужити гідний результат і, як наслідок, робота не змусить на себе чекати:
За 3-4 години до співбесіди постарайтеся налаштувати себе на успіх. Не думайте про свої якості негативно, не бійтеся та не хвилюйтеся. Відкиньте зайві думки, і з новими силами йдіть у бій. Створення впевненості в собі - це дуже важливий момент у питанні психологічної підготовки до співбесіди.
Вибір одягу варто зупинити на діловому стилі. Для чоловіків - це діловий костюм з краваткою, чисті туфлі та портфель. Для жінок - легкий непомітний макіяж, мінімум аксесуарів, зібране волосся і костюм офісного типу, що підкреслює силует. Чудовим доповненням будуть дрібні деталі: класичний годинник, який підкреслять вашу солідність, і щоденник зі сталевою авторучкою.
Поставтеся до справи з пунктуальністю. Дістаньтеся до місця потенційної роботи раніше зазначеного терміну. В жодному разі не запізнюйтесь.
Перед співбесідою дві хвилини дихайте глибоко та рівно. Це допоможе знизити рівень адреналіну в крові.
Якщо, незважаючи на ваші старання, морально та психологічну підготовку до співбесіди і налаштування на спілкування з рекрутером, ви все одно хвилюєтеся, візьміть який-небудь невеликий предмет в руку - маленький м'ячик або флешку. Під час співбесіди з силою можете її стискати, таким чином вся напруга піде у долоню та не позначиться на вашій мові.
Яким би не був рівень спілкування, намагайтеся розмовляти ввічливо та доброзичливо. Висота та тон голосу мають бути м'якими й спокійними.
Уникайте в розмові вигуків - «е-е-е», «м-м-м», поменше хмикати. Не бажано використовувати вступних слів і зворотів, які не відповідають логіці оповідання - «ну типу того», «як би», «так взагалі», «як сказати-то».
Приділіть увагу своїй поставі та жестикуляції. Комфортно влаштуйтеся на стільці або кріслі, закиньте по-діловому ногу на ногу, постарайтеся триматися прямо, але без напруги в плечах і корпусі.
Дещо з приводу жестів. Не можна тримати руки схрещеними на грудях. Це закрита поза, яка негативно сприймається оточуючими. Також не можна різко та багато жестикулювати.
Не дивіться прямо в очі роботодавцю весь час, відволікайтеся хоч зрідка. Коли вам щось розповідають, злегка кивайте.
Потрібну інформацію заносите в блокнот, тим самим нагадуючи про своє серйозне ставлення.
Не бійтеся посміхатися в потрібних моментах. Посмішка розкріпачує будь-яке спілкування та розташовує до себе.
Якщо вам незрозумілі деякі технічні моменти, обов'язково ними поцікавтеся. Можливо, це дасть нове уявлення про компанію.
Після завершенню співбесіди уточніть, в які терміни вам повідомлять про її результати. При позитивному результаті, ще раз зіставте вимоги до умов і тричі все обміркуйте перед тим, як офіційно оформлятися.
І запам'ятайте, будь ласка, на майбутнє. Навіть якщо ви зазнали невдачі, не думайте засмучуватися та сумно звішувати голову. Просто подумайте, на яких пунктах ви могли помилитися. Програйте в голові останню співбесіду, може, в ній знайдуться моменти, які вас збентежили? У такому випадку, наступного разу поводьтеся інакше, спробуйте нові шляхи і підходи.
Головне розуміти, що будь-яка співбесіда, незалежно від своєї успішності, збагачує ваш досвід новими знаннями щодо приймання на роботу. І в кінцевому підсумку, рано чи пізно, ви зможете дістатися своєї мети.

worknew.info

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад