Сім ознак готовності співробітника до підвищення

Хто із співробітників заслуговує на підвищення? Це непросте питання дуже часто постає перед керівником. На думку експертів, при визначенні кращого працівника слід звертати увагу на різні аспекти, включаючи його ставлення до професії, готовність працювати наднормовано і бажання допомогти колегам.
Крім того, не слід забувати, що кожне підвищення має бути стимулом не лише для конкретного співробітника, але й для усіх членів колективу.

№ 1. Вони мають відмінні результати
Цифри не мають бути головним критерієм для підвищення, але вони дуже важливі. Крім того, хороша статистика допоможе менеджерові переконати керівництво в необхідності кар'єрного зростання цього співробітника. Для фіксації досягнень можна використовувати таблицю, яка також покаже позитивну чи негативну динаміку.

№ 2. Робочий день не закінчується рівно о 17:00
Зрозуміло, співробітники заради просування кар'єрними сходами не повинні щодня затримуватися на робочому місці, відмовлятися від обіду і перекуру. Проте при визначенні кращого члена колективу готовність працівника залишитися після роботи або прийти у вихідний є ключовим чинником. Звертайте увагу і на тих, хто самостійно пропонує свою допомогу працювати наднормовано.

№ 3. Вони не лише скаржаться, але й пропонують рішення
Усі скаржаться – співробітники, менеджери і навіть, напевно, СЕО. Проте слід звертати увагу не на тих, хто ніколи не висловлює своє невдоволення, а на тих, які після зауваження пропонують вирішення проблеми.

№ 4. Вони хочуть ділитися своїми знаннями
Звертайте увагу на тих, котрі пропонують допомогу новим працівникам або є наставниками. Готовність ділитися знаннями з колегами – відмінне підтвердження зацікавленості співробітника в успіху відділу, підрозділу й усієї компанії.

№ 5. Вони постійно вивчають щось нове
Спостерігайте, як ваші співробітники шукають нову інформацію. Чи хочуть вони підвищити свою кваліфікацію в тих областях, де не дуже сильні? Чи шукають нові знання за своєю спеціальністю або просто покладаються на старий досвід?

№ 6. Вони чекають оцінку своєї праці і не ображаються на критику
Не так багато співробітників отримують задоволення від критичного аналізу професійних якостей (як, наприклад, від щорічної атестації). Якщо у вас у компанії є люди, які хочуть чути оцінку своєї праці, при цьому не ображаючись на критику, зверніть на них увагу.

№ 7. Вони не приховують кар'єрних амбіцій
Досить часто співробітники як би мимохідь кажуть про бажання отримати підвищення. Набагато рідше, коли вони запитують у керівника, що треба зробити для просування кар'єрними сходами. Звертайте увагу на тих, хто прагне до кар'єрного зростання і не приховує своїх професійних амбіцій.

hrliga.com

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад