Як стати затребуваним фахівцем

Добре бути топовим фахівцем, відомим у професійному середовищі. А що якщо Ваш профайл на біржах фріланса виводиться далеко за 10ю сторінкою? Вихід один - виявляти винахідливість і шукати альтернативні варіанти пропозиції своїх послуг! Ось декілька варіантів для Вас, як розкрутити себе і як стати відомим фахівцем без використання бірж.

1. Спілкування в професійних спільнотах і на форумах

Ці форуми читають не тільки фахівці, але й потенційні клієнти, які хочуть розібратися в якомусь питанні. Якщо саме Ви допоможете їм і підкажете відповідь на питання, не виключено, що саме Вам вони довірять рішення та інших проблем.

Також тут можна зав'язати стосунки з колегами, які можуть в подальшому запросити Вас на проект в якості помічника. Є тематичні співтовариства для представників різних професій. Їх Ви знайдете в каталозі професій, у відповідному Вашій діяльності розділі.

Якщо з Вашої спеціальності є популярні інформаційні сайти - напишіть для них цікаві статті та запропонуйте редакції опублікувати їх. Неважливо, що публікація буде на безоплатній основі - Вашим гонораром буде увага читачів, серед яких, безперечно, є й потенційні клієнти. Публікації на популярних сайтах піднімуть Ваш авторитет і дозволять з часом стати відомим фахівцем.

2. Блог

Багато фрілансери використовують блог в якості одного з основних каналів залучення клієнтів. Блог може бути в ЖЖ, іншому блоговому сервісі або бути standalone (автономним) - останній варіант кращий, тому що блоги на власних доменах юридично належать Вам, а по-друге - простіше просуваються в пошукових системах і приваблюють відвідувачів з Яндекса та Google.

Як розкрутити себе за допомогою блогу? Ви пишете та публікуєте в блозі свої статті на тему Вашої діяльності. Потенційні клієнти знаходять їх, читають, і деякі з них приймають рішення замовити у Вас послуги.

Тематичні статті варто розбавляти нотатками про Ваші захоплення, мандрівки, спостереження. Це дозволить клієнтам дізнатися Вас як особистість. Люди охочіше звертаються до тих фахівців, яких знають особисто. Дайте їм можливість дізнатися себе, покажіть, яка Ви різнобічно розвинена, розумна та цікава людина - це допоможе Вам стати затребуваним фахівцем.

Як залучити читачів на блог? Публікуйте анонси найцікавіших статей з посиланням на блог на своїй сторінці в соціальній мережі, діліться ними з друзями. Прикрутіть до блогу соціальні плагіни, які дозволять читачам зберігати вподобані матеріали на своїх сторінках у соціальних мережах. Зробіть можливість RSS-підписки: хоча цей канал вже не такий популярний, як раніше, проте він працює. Також розкрутити себе та свій блог можна за допомогою інших блогерів, запропонувавши їм обмінюватися банерами та цікавими постами. Зробіть цікаву розсилку на Subscribe.ru або Smartresponder.ru з теми своєї діяльності і анонсуйте в ній найбільш цікаві матеріали з Вашого блогу. Додайте посилання на блог в профіль на форумах, де Ви активно спілкуєтесь - якщо співрозмовника зацікавить Ваша персона, він обов'язково подивиться Ваш блог і, можливо, стане постійним читачем.

Якщо Ви знайомі з СЕО-оптімізіацією, оптимізуйте статті для блогу під нізькоконкурентні запити. Просунути новий блог за запитом «копірайтінг», ймовірно, буде складно, а ось за запитами «як скласти оголошення» або «як написати текст для сайту» - цілком реально. До речі, на блозі можна ще й заробити невеликі, проте легкі гроші за рахунок продажу посилань.

3. Контекстна реклама

Контекстна реклама - можливість показувати рекламу Ваших послуг тільки тим, хто в них дійсно зацікавлений. Ви напевно бачили оголошення, які виводяться в Яндексі, Гуглі і на різних сайтах, коли Ви щось шукаєте або шукали через Інтернет. Наприклад, якщо Ви шукали Інтернет-магазин взуття, Вам демонструються рекламні оголошення взуттєвих онлайн-універмагів.

Так само і Ви можете запустити рекламу своїх послуг. Наприклад, якщо Ви займаєтеся копірайтингом, можна налаштувати показ оголошень з рекламою своїх послуг користувачам, які шукали через Яндекс або Гугл «текст для плаката», «текст для буклету» і т.д. Користувачі, клацнувши по оголошенню, перейдуть на Ваш сайт, блог чи профіль. За рекламу Ви заплатите лише в тому випадку, якщо користувач перейшов на Ваш сайт. Якщо переходу не було, гроші не списуються. Вартість одного переходу залежить від різних параметрів. Одним з ключових параметрів є конкуренція за показ оголошення за вибраним словом. Якщо постаратися, можна знайти слова, за якими ніхто не рекламується, і отримати перехід за мінімальною ціною. Контекстна реклама - це найменш витратний за часом спосіб розкрутити себе, правда, в деяких випадках і один з найдорожчих.

4. Сарафанне радіо

Коли людям потрібно знайти якогось фахівця, вони в першу чергу шукають серед знайомих. Так спокійніше та безпечніше. І цим треба користуватися. Нехай всі друзі і знайомі знають, чим Ви займаєтеся, і будуть впевнені, що Ви - майстер і істинний фанат своєї справи. Тоді при нагоді вони порекомендують Вас клієнтам. Крім цього, якщо у Вас багато знайомих, можливості можуть відкритися дуже різні. У Вас можуть попросити коментар або взяти інтерв'ю для друкованого видання чи сайту, запросити на ТБ і радіо. І тоді вже Ви зможете давати рекомендації, як стати затребуваним фахівцем. Словом, знайти клієнтів можна практично всюди, використовуйте всі шанси!

5. Семінари, професійні конференції

Якщо Ви вже набралися досвіду у своїй галузі й тепер Вас цікавить, як стати відомим фахівцем, Ви можете проявити себе на конференціях, семінарах, вебінарах. Сьогодні чимало й платних, і безкоштовних заходів, у тому числі таких, що проводяться через Інтернет. Як правило, їх відвідують не лише фахівці, але й потенційні замовники. З ними можна познайомитися і надалі взяти проекти. Також більше спілкуйтеся з досвідченими колегами, так як стати затребуваним фахівцем можна, лише постійно підвищуючи свій рівень.

Головне - не забувайте приділяти час налагодженню каналів залучення нових клієнтів. Це ключовий елемент стабільності Вашої справи, а значить, і доходів.

Джерело: http://www.professionali.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад