9 помилок в поведінці, що заважають побудувати кар'єру

Іноді в просуванні кар'єрними сходами нам заважає не неадекватність і необ'єктивність керівництва, а наші власні помилки, яких ми припускаємося день у день. Ми не усвідомлюємо, що, розмовляючи при колегах по телефону, можна сказати зайвого, а заридавши при всіх, закріпити стосовно себе статус слабохарактерного невдахи. Офіс - це свого роду джунглі, в яких потрібно вміти виживати за тими законами, які він ставить.

1. Крокодилячі сльози

Сльози жінки - штука дивна. Кожна людина на них реагує по-різному, палітра цих почуттів настільки різноманітна, що одні можуть закохатися в вас, коли ви ридаєте, а інші при вигляді крокодилячих сліз дратуються та втрачають найменше терпіння.

Розраховувати на те, що ваші колеги й особливо начальник поведуть себе першим чином, особливо не варто. Звичайно ж, бувають такі ситуації, коли стримати солоні краплі просто неможливо. Особливо якщо справа стосується несправедливості, що трапилася з вами в офісі, проблем з коханою людиною, яка несподівано в середині робочого дня приголомшила вас своїми претензіями. Розплакалися? Ну що ж, чекати заспокоєння від колег не варто. Краще поридати в дамській кімнаті, потім поправите косметику і, повернувшись на робоче місце, вибачитеся. Безумовно, не потрібно зі сліз зриватися на агресію і злість, колеги, навіть якщо винні, залишаються колегами, а не друзями.

2. Чужа робота

Коли ми влаштовуємося на роботу, наші зобов'язання перед роботодавцем чітко проговорюються та прописуються. Знаючи це, можна грамотно розподілити відповідальність між співробітниками. Звичайно ж, з часом, на роботі у нас з'являються друзі або просто гарні знайомі, які іноді просять допомогти в певному питанні. Підстраховка колеги - прекрасний приклад вашої кваліфікованості для керівництва. Тільки не забувайте, що, постійно підхоплюючи чужі дрібні завдання, ви можете почати неповноцінно виконувати свої - просто не встигати. Так що не поспішайте тягнути руку і допомагати всім бажаючим. Беріться тільки за ті завдання, після успішного закінчення яких вас обов'язково оцінять. Безумовно, вони можуть бути складними, дуже серйозними, але гра варта свічок. Інакше вам сядуть на шию, звісять ніжки і почнуть поганяти. А вам це треба?

3. Очікування

Чекати будь-якої позитивної реакції від роботодавця - пропаща справа. Це стосується і похвали, і підвищення, і збільшення заробітної плати. Не чекайте, доки вас помітять, а проявляйте ініціативу. До речі, можна і в ненав'язливій формі підкреслювати свої досягнення. Так що без сорому привертайте увагу, вмійте спілкуватися і з гідністю приймати компліменти від колег, в жодному разі не відмовляйтеся і не заперечуйте свого таланту та працьовитості.

4. Про жіночу красу

Ніколи не чепуріться при своїх колегах. По-перше, тому що чоловікам не обов'язково знати, що вам лише на місяць вистачає пудри, брови у вас намальовані, а губи насправді голубіють при щонайменшому подиху прохолодного вітру. Чоловіки в принципі люблять усвідомлювати, що красиві жінки не потребують тонни косметики, а спостереження за колегою, яка наводить марафет, може похитнути їхній світогляд. Та й чисто по-людськи це непристойно, а раптом серед чоловіків навколо є ваш таємний залицяльник?

5. Між нами, дівчатками

У кожній організації є свої пліткарі, і, як не старайся, цього не уникнути. Для того щоб про вас ходило менше чуток, треба, природно, давати менше приводів. Наприклад, ваше особисте життя і ставлення з начальством. Чуже особисте життя завжди цікаве... Намагайтеся якомога менше при колегах з'ясовувати стосунки по телефону, пояснювати другу, подрузі, батькам ваші погляди на життя, особливо якщо вони провокаційні. Звичайно ж, приховувати те, що у вас є чоловік, наречений або просто молода людина, не варто. Це дасть життя не лише розмовам і роздумам на тему, чому ви приховуєте це, але і явно не буде приємним вашій другій половинці.

6. Відносини з босом

Романи на роботі, або заборонений плід солодкий. Гарний, самотній бос - ще не привід для інтриги. Вкрай рідко зустрічаються випадки, коли такі відносини закінчуються весіллями, а не розбитими серцями, звільненнями чи зламаними кар'єрами.

7. Всім не сподобатися

Це факт. Хорошим для всіх в житті не будеш, і на роботі діють такі самі закони. Ваша політика завжди комусь не буде подобатися, з цим треба змиритися і йти далі. Кожен переслідує свої цілі в нашому бюрократичному світі. А тому треба навчитися самостійно приймати рішення, не питати поради і не заручатися підтримкою. Кожен з нас у відповіді лише за свою роботу і повинен робити її на відмінно.

8. П'ять копійок

Не прагніть вставити свої п'ять копійок на кожне питання. Ми не завжди знаємо відповідь і вже тим більше не завжди розумно можемо її сформулювати. Не прагніть взяти участь скрізь. Але іноді вставлені три слова можуть вас представити як розсудливу і мудру людини - в цьому випадку говоріть чітко, не дуже швидко, без зайвої інформації і непотрібних подробиць.

9. Збори

Коли керівництво призначає збори, нараду чи летючку, на якій ви обов'язково повинні бути присутніми, у жодному разі не ігноруйте захід. Цілком можливо, що збирають їх заради вас, наприклад, для обговорення тих справ, що ви ведете, або на ньому просто будуть обговорені значні для організації речі. Ведіть себе активно і, якщо необхідно, записуйте. Повірте, на зборах можуть сказати масу цікавих і корисних речей. В жодному разі не позіхайте, не розмовляйте про речі, які не стосуються справи, і відключайте телефон.

Наостанок хочемо додати: тримайте в порядку своє робоче місце, намагайтеся менше запізнюватися та цікавтеся роботою, а якщо завели суперечку, завжди майте об'єктивні докази своєї правоти - адже це так само є складовими успіху.

Джерело: http://www.originaltm.com/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад