Як продати бренд на ім'я "Я"
Щоб отримати пропозицію від роботодавця, недостатньо володіти винятковими знаннями та навичками. Треба вміти їх піднести. Займіться просуванням власного бренду - і успіх забезпечений. Лише п'ять кроків відокремлюють вас від заповітної роботи. Перший крок: встановлення контакту Контакт зі співрозмовником передбачає гармонію, злагоду, схожість, єдність. Гарні відносини - найважливіше в процесі будь-якої взаємодії між людьми. Без позитивного, продуктивного спілкування у Вас не буде нічого - ані грошей, ані просування по роботі, ані друзів. Позитивний контакт дуже важливий для отримання роботи - коли наймачу приємно спілкуватися з вами, він відчуває довіру та спільність інтересів. У цьому випадку ваші шанси влаштуватися на роботу швидко збільшуються. Як дізнатися, що Ви в контакті з кимось? Кожна людина по-своєму визначає, знайдена спільна мова чи ні. Можна орієнтуватися в ситуації на стан комфорту, почуття взаєморозуміння. Якщо контакт вже встановлений, то рухайтеся прямо до своєї мети. Якщо він відсутній, то можете бути впевнені, що не досягнете бажаного доки не вирішите поставлені завдання з урахуванням знань, отриманих на попередніх етапах. Завдання на даному етапі - це зіставлення своїх індивідуально-психологічних особливостей зі стилем, який Ви обираєте. Розкрийте можливості використання певного стилю та кольору в одязі. Це відмінний засіб психологічного захисту або «інформаційної картки», яку людина може пред'явити оточуючим. Вибір «візитки» залежить від Вашої мети. І тільки правильний вибір допоможе вам знайти спільну мову з іншою людиною, тільки тоді ви досягнете порозуміння. Як під час інтерв'ю встановити контакт? Насамперед, спробуйте поставити себе на місце співрозмовника. Уявіть, що він відчуває, з яких причин поводитеся так, а не інакше. Наприклад, наймач сидить з похмурим обличчям. Ви можете подумати: «Зі мною щось не так!» Але набагато корисніше поставити себе на місце цієї зайнятої людини, яка працює в умовах жорсткої конкуренції чи яку тільки-но посварив начальник. Як варіант, Ви можете подумати: «Ця людина втомилася. Я поговорю з нею спокійно та приємно відверну її від проблем». Важливо розуміти, що Ви не прохач, а робите щось корисне - пропонуєте необхідні послуги. Тоді Ви стаєте партнером - людиною, здатною принести прибуток. Ви - «цінний кадр» - і продаєте свою працю. Другий етап: розвідка Одержання інформації, прихованої від інших. Ми всі володіємо деякою спостережливістю і використовуємо цю здатність для збору інформації про інших людей. Розвиток такої інтуїтивної здатності дозволить точніше оцінювати стани інших людей, а значить, передбачати можливі реакції співрозмовника на нашу поведінку. Тлумачення реакцій інших людей - небезпечна пастка. Якщо ми надаємо той чи інший зміст учинкам інших, - то це означає одне. Оскільки в нашій культурі не прийнято надто пильно дивитися на людей, ми часто не бачимо або не чуємо безлічі різних несвідомих людських реакцій. Ці реакції не можна контролювати і важко розпізнати. Спробуйте вправлятися в спостережливості по 15 хвилин протягом 1 - 2 тижнів. Все, що Вам потрібно - це уважно дивитися та слухати. На що ви повинні дивитися? На зміни. Внутрішня реакція проявляється в будь-яких діях. Думки та емоції впливають на вираз обличчя і позу тіла. Одні і ті ж і думки викликають в кожній конкретній людині одні й ті ж зовнішні реакції. Завданнями цього етапу є усвідомлення своїх реакцій, розширення можливості об'єктивного сприйняття себе. Третій етап: самопрезентація Тут важлива гнучкість у поведінці. Гнучкість передбачає чутливість до змін і здатність адаптуватися до них. Коли Ви спілкуєтеся, у вас є певні наміри, але успішність Вашого спілкування залежить від уміння передавати свої наміри іншій людині. Ваш співрозмовник вкладає свій зміст у те, що ви сказали. Користуючись своєю спостережливістю, Ви можете визначити, чи правильно Вас зрозуміли. Весь час підтримується прямий і зворотний зв'язок. Кожна дія і слово впливає на іншу людину. Ви повинні бути уважні до сигналів про неправильне розуміння ваших намірів, щоб вчасно обрати нову поведінку. Деякі люди не змінюються навіть тоді, коли усвідомлюють, що їх не «чують». Вони продовжують робити те саме, проте виразніше. Четвертий етап: робота із запереченнями співрозмовника На цьому етапі важливо розширити репертуар поведінкових стратегій, у залежності від ситуації і дотримуючись ділового етикету. Наприклад, кожен раз, коли Вас запитують про вік, Ви починаєте виправдовуватися, хоча зовсім ні в чому не винні. Замість цього Ви можете сказати: «Мій вік дає мені можливість швидко придбати необхідні вміння та навички. Я швидко орієнтуюся в ситуації. Я буду Вам корисний». П'ятий етап: досягнення домовленостей Ці домовленості мають відповідати вашій меті. Успіху! Використання цієї технології щодо створення та просування Вашої особистості як бренду дозволить Вам змінитися і тим самим змінити своє майбутнє. Дорогу осилить той, хто йде. Джерело: http://www.prof-karyera.ru/
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23500 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
- Всі автомобілі Хмельницького на AVTO.KM.UA
- Продам | Спецтехніка
Claas, Lexion, Сільськогосподарська
Рік випуску: 2010
Цiна: 147 000 євро 6 591 480 грн.159 949 $ - Продам | Спецтехніка
John Deere, 8300, Сільськогосподарська
Рік випуску: 1998
Цiна: 45 000 євро 2 017 800 грн.48 964 $
Корисні сервіси
Новини .ua
На Ярмолинеччині відкрили меморіал пам'яті захисникам, які віддали життя за Україну
01.11 На меморіалі увічненні імена трьох воїнів...
У Кам'янці-Подільському придбають нові сміттєвози: вартість закупівлі - понад 20 мільйонів гривень
01.11 Планують купити п'ять нових спецавтівок.
Як зрозуміти, що корм не підходить коту: основні ознаки
01.11 Збалансоване харчування є фундаментом здоров'я вашого кота. Воно забезпечу ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...