Як продати бренд на ім'я "Я"

Щоб отримати пропозицію від роботодавця, недостатньо володіти винятковими знаннями та навичками. Треба вміти їх піднести. Займіться просуванням власного бренду - і успіх забезпечений. Лише п'ять кроків відокремлюють вас від заповітної роботи. Перший крок: встановлення контакту Контакт зі співрозмовником передбачає гармонію, злагоду, схожість, єдність. Гарні відносини - найважливіше в процесі будь-якої взаємодії між людьми. Без позитивного, продуктивного спілкування у Вас не буде нічого - ані грошей, ані просування по роботі, ані друзів. Позитивний контакт дуже важливий для отримання роботи - коли наймачу приємно спілкуватися з вами, він відчуває довіру та спільність інтересів. У цьому випадку ваші шанси влаштуватися на роботу швидко збільшуються. Як дізнатися, що Ви в контакті з кимось? Кожна людина по-своєму визначає, знайдена спільна мова чи ні. Можна орієнтуватися в ситуації на стан комфорту, почуття взаєморозуміння. Якщо контакт вже встановлений, то рухайтеся прямо до своєї мети. Якщо він відсутній, то можете бути впевнені, що не досягнете бажаного доки не вирішите поставлені завдання з урахуванням знань, отриманих на попередніх етапах. Завдання на даному етапі - це зіставлення своїх індивідуально-психологічних особливостей зі стилем, який Ви обираєте. Розкрийте можливості використання певного стилю та кольору в одязі. Це відмінний засіб психологічного захисту або «інформаційної картки», яку людина може пред'явити оточуючим. Вибір «візитки» залежить від Вашої мети. І тільки правильний вибір допоможе вам знайти спільну мову з іншою людиною, тільки тоді ви досягнете порозуміння. Як під час інтерв'ю встановити контакт? Насамперед, спробуйте поставити себе на місце співрозмовника. Уявіть, що він відчуває, з яких причин поводитеся так, а не інакше. Наприклад, наймач сидить з похмурим обличчям. Ви можете подумати: «Зі мною щось не так!» Але набагато корисніше поставити себе на місце цієї зайнятої людини, яка працює в умовах жорсткої конкуренції чи яку тільки-но посварив начальник. Як варіант, Ви можете подумати: «Ця людина втомилася. Я поговорю з нею спокійно та приємно відверну її від проблем». Важливо розуміти, що Ви не прохач, а робите щось корисне - пропонуєте необхідні послуги. Тоді Ви стаєте партнером - людиною, здатною принести прибуток. Ви - «цінний кадр» - і продаєте свою працю. Другий етап: розвідка Одержання інформації, прихованої від інших. Ми всі володіємо деякою спостережливістю і використовуємо цю здатність для збору інформації про інших людей. Розвиток такої інтуїтивної здатності дозволить точніше оцінювати стани інших людей, а значить, передбачати можливі реакції співрозмовника на нашу поведінку. Тлумачення реакцій інших людей - небезпечна пастка. Якщо ми надаємо той чи інший зміст учинкам інших, - то це означає одне. Оскільки в нашій культурі не прийнято надто пильно дивитися на людей, ми часто не бачимо або не чуємо безлічі різних несвідомих людських реакцій. Ці реакції не можна контролювати і важко розпізнати. Спробуйте вправлятися в спостережливості по 15 хвилин протягом 1 - 2 тижнів. Все, що Вам потрібно - це уважно дивитися та слухати. На що ви повинні дивитися? На зміни. Внутрішня реакція проявляється в будь-яких діях. Думки та емоції впливають на вираз обличчя і позу тіла. Одні і ті ж і думки викликають в кожній конкретній людині одні й ті ж зовнішні реакції. Завданнями цього етапу є усвідомлення своїх реакцій, розширення можливості об'єктивного сприйняття себе. Третій етап: самопрезентація Тут важлива гнучкість у поведінці. Гнучкість передбачає чутливість до змін і здатність адаптуватися до них. Коли Ви спілкуєтеся, у вас є певні наміри, але успішність Вашого спілкування залежить від уміння передавати свої наміри іншій людині. Ваш співрозмовник вкладає свій зміст у те, що ви сказали. Користуючись своєю спостережливістю, Ви можете визначити, чи правильно Вас зрозуміли. Весь час підтримується прямий і зворотний зв'язок. Кожна дія і слово впливає на іншу людину. Ви повинні бути уважні до сигналів про неправильне розуміння ваших намірів, щоб вчасно обрати нову поведінку. Деякі люди не змінюються навіть тоді, коли усвідомлюють, що їх не «чують». Вони продовжують робити те саме, проте виразніше. Четвертий етап: робота із запереченнями співрозмовника На цьому етапі важливо розширити репертуар поведінкових стратегій, у залежності від ситуації і дотримуючись ділового етикету. Наприклад, кожен раз, коли Вас запитують про вік, Ви починаєте виправдовуватися, хоча зовсім ні в чому не винні. Замість цього Ви можете сказати: «Мій вік дає мені можливість швидко придбати необхідні вміння та навички. Я швидко орієнтуюся в ситуації. Я буду Вам корисний». П'ятий етап: досягнення домовленостей Ці домовленості мають відповідати вашій меті. Успіху! Використання цієї технології щодо створення та просування Вашої особистості як бренду дозволить Вам змінитися і тим самим змінити своє майбутнє. Дорогу осилить той, хто йде. Джерело: http://www.prof-karyera.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад