Влаштовуємося на роботу за допомогою YouTube

Відеорезюме - відмінна можливість заявити про себе на весь світ, яку тепер можна «придбати, не виходячи з дому». 

YouTube як один з найбільш розвинених відеохостингів може допомогти професіоналам розширити свою аудиторію, знайти нову клієнтську базу.

Головне - реклама!

Погодьтеся, самореклама, викладена в ролику на YouTube, може надати людині величезні можливості. Наприклад, автор бестселера «Life! By Design» Том Феррі декілька років тому розмістив своє перше відео на хостингу. Він хотів розширити аудиторію, а в результаті отримав привабливі пропозиції на проведення лекцій. Тепер він працює консультантом і мандрує світом, продовжуючи демонструвати відео декілька разів на тиждень.

Сам Феррі каже: «Завдяки правильному зазначенню тегів у відео для SEO і постійної рекомендації корисних відео своїм передплатникам, моя аудиторія безперервно збільшується».

Не поспішай, і все вийде!

У багатьох випадках при пошуку роботи цей спосіб спрацьовує, потрібно лише трохи почекати. Згадайте Джастіна Бібера, так, так, того самого канадського співака, який отримав популярність, не досягнувши повноліття. Він просто розміщував свої пісні на YouTube, доки його не помітив Скутер Браун (його теперішній продюсер).

Ви можете викласти на хостингу все, що добре вмієте робити, щоб погляд з боку оцінив ваш професіоналізм, вимагайте невелику плату за перегляди і набирайте шанувальників, здобуваючи довіру у Інтернет-публіки. Можливо, це перші кроки до вашої кар'єрі.

Викладайте відео, не замислюючись

Студент Стендфордського Університету Феросс Абухадіже створив YouTube Instant на суперечку з сусідом по кімнаті. Він додав Відеоплатформі додаткових можливостей, на що відразу відреагував генеральний директор YouTube. Він запросив Феросса бути співробітником відеохостингу і надалі вдосконалювати свою розробку.

Це лише один приклад. А скільки їх ще може бути?

Креатив завжди в ціні

Молодий фінансист Брайан Фрідман якось зацікавився кількома статтями по своїй професії для сайту iGrad (консультації для студентів з економіки та фінансів). В кінці кожної з них була маленька ремарка про можливість надання відео. Фрідман зметикував і відзняв невеликий сюжет про те, як він складає бюджет за допомогою конвертів. Через декілька днів Фрідману запропонували співпрацю з iGrad.

Виходить, що відео на YouTube діє ефективніше за резюме!

Активно беріть участь в конкурсах

Сьогодні на YouTube проходить багато конкурсів для того, щоб залучити потенційних кандидатів. Вони стали дуже популярними, наприклад, конкурс короткометражних фільмів або конкурс соціальної реклами. Головне - відстежувати, коли буде проводитися щось подібне у вашій сфері і не пропустити.

Погодьтеся: YouTube - один з простих способів показати себе з найкращого боку.

Джерело: http://www.naim.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад