Менеджер по роботі з ключовими клієнтами


Професія Key Account Manager (КАМ), або менеджер по роботі з ключовими клієнтами, зустрічається в торгових компаніях і різних агентствах, наприклад, рекламних. Взаємодія з клієнтами - найважливіша частина будь-якого бізнесу, тому спеціалізація компанії тут не принципова, вона лише коригує роботу фахівця й уточнює його завдання.

КАМ займається підтриманням стосунків з найважливішими для фірми клієнтами, формує комерційні пропозиції, проводить первинну презентацію та наступні зустрічі, укладає договори від імені компанії. Він бере участь у розробці цінової політики, вирішує питання про знижки чи особливі умови для партнерів, а також контролює процес і терміни надання товару або послуги, дотримання домовленостей. Менеджер по роботі з ключовими клієнтами повинен уміти прогнозувати можливі труднощі в роботі та оперативно вирішувати проблеми.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами займається підтриманням стосунків з найбільш важливими для фірми партнерами. Тому він повинен пам'ятати, що не можна дивитися на клієнтів лише як на джерело доходу, таке ставлення завжди інтуїтивно відчувається та відштовхує. Важливо вміти витримати баланс між власними інтересами і вигодою партнера.

Плюси та мінуси в професії

Ця професія передбачає постійний контакт з людьми. Вона підійде для тих, хто володіє активною життєвою позицією, вміє аналізувати ситуацію та робити прогнози. Плюсом даної професії є те, що менеджер по роботі з ключовими клієнтами може швидко побудувати кар'єру, зайнявши більш високі позиції в компанії за рахунок свого особистого шарму та вміння розташувати до себе людей. Ще один позитивний момент - можливість отримувати дуже високу заробітну плату. Проте оскільки рівень компенсації залежить не тільки від навичок і умінь фахівця, а й від можливостей компанії в цілому, фактор нестабільності заробітку, залежність рівня доходу від кількості укладених угод та отриманих відсотків для багатьох кандидатів буде мінусом.

Проблеми можуть виникнути в тому випадку, коли навички та вміння фахівця не повністю затребувані конкретною компанією. Наприклад, хороший фахівець виявляється жертвою поганої маркетингової політики організації. Вихід з такої ситуації лише один - пошук нового місця роботи.

Вимоги

· Досвід великих поставок ключовим клієнтам.

· Гарне знання ринку.

· Контакти з дистриб'юторами/гуртовиками.

· Навички планування продажів.

· Видатні комунікативні навички, вміння переконувати.

· Наявність водійських прав.

· Знання англійської мови.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад