Яким чином проводиться розслідування нещасних випадків щодо офіційно не оформлених працівників?

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2011 №1232 затверджено Порядок проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві. Визначено, що дія Порядку поширюється на працівників, які відповідно до законодавства уклали з роботодавцем трудовий договір (контракт) або фактично допущені до роботи роботодавцем. Факт перебування потерпілого у трудових відносинах з роботодавцем, якщо відповідні документи не оформлені роботодавцем, але потерпілий фактично допущений до роботи, підтверджується в установленому порядку Держпраці на запит голови спеціальної комісії або у судовому порядку.

Таким чином, на відміну від офіційно оформлених найманих працівників, щодо не оформлених працівників гарантується проведення розслідування нещасних випадків, але процедура при цьому ускладнюється.

Джерело: Кіровоградський обласний центр зайнятості

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад