Агент торговий

Представляє торгове підприємство. Пропонує покупцям товари, для демонстрації яких використовує каталоги та зразки.

Обов'язки:

· веде переговори про укладення угод купівлі-продажу,

· укладає угоди купівлі-продажу, від свого імені або від імені особи, яку агент представляє,

· здійснює угоди купівлі-продажу на ексклюзивних або звичайних правах,

· виконує функції гаранта з виконання зобов'язань, які випливають з укладених ним угод, при цьому відшкодовуючи будь-який збиток у випадку невиконання своїх посадових обов'язків, унаслідок неплатоспроможності або ж з інших залежних від нього обставин,

· здійснює купівлю-продаж послуг і товарів за свій рахунок і від свого імені, будучи при цьому, в момент здійснення операцій, власником продаваного товару,

· з вивченої кон'юнктурі ринку послуг і товарів проводить роботу з обліку і виявлення потенційних замовників на продукцію, що випускається, надані послуги, організовує їх рекламу,

· проводить аналіз стану і тенденцій варіювання попиту населення, відстежує потреби покупців, надає консультації з питань, що стосуються споживчих і технічних характеристик товарів і послуг, що сприяють задоволенню потреб покупців і замовників,

· проводить роботу з впровадження прогресивних методів торгівлі,

· формує ціни на товари та послуги, визначає умови їх продажу і надання послуг,

· контролює оформлення та виконання договорів купівлі-продажу,

· організовує доставку придбаної продукції,

· веде контроль оплати покупцями і замовниками рахунків виробників продукції або ж тих, хто надають послуги,

· стежить за претензіями покупців і замовників з виконання договорів купівлі-продажу,

· виявляє причини порушення договірних умов і усуває їх і попереджає,

· гарантує захищеність оформленої документації за договорами купівлі-продажу.

Повинен знати:

· нормативні правові акти, інструкції, положення,

· інші нормативні документи і керівні матеріали, які регулюють реалізацію збуту та продаж товарів і надання послуг,

· основи господарського, фінансового, трудового та податкового законодавства,

· прейскуранти та цінники,

· норми і правила охорони праці,

· основи психології, організації та економіки праці,

· правила внутрішнього трудового розпорядку,

· кон'юнктуру зовнішнього і внутрішнього ринку,

· прогресивні методи та форми здійснення збуту і торгівлі,

· схему укладання договорів купівлі-продажу, а також складання всіх необхідних документів,

· типорозмір і асортимент товарів,

· правила декодування, маркування та артикулів,

· контакти потенційних замовників і покупців,

· основні потреби та перспективи розвитку галузі,

· установи, підприємства або організації, які є потенційними покупцями послуг і товарів, що виробляються,

· вимоги технічних умов і стандартів, необхідних стосовно якості товарів і послуг,

· споживчі та якісні характеристики, основні їх властивості, умови оформлення комерційних угод, а також способи доведення товарів і послуг до споживачів.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад