Співбесіда. Поради. Зустріч з роботодавцем

У наші дні молоді - і не тільки - люди мріють з першої ж спроби знайти ідеальну роботу на все життя. Причому вимоги до ідеалу самі захмарні: ми хочемо, щоб робота була одночасно цікавою, престижною, добре оплачуваної і обов'язково з перспективою підвищення до рівня начальника.
На жаль, найчастіше мрії так і залишаються мріями, але якщо бажана робота знайдена, і в ході телефонних переговорів вами зацікавилися і запросили на співбесіду, то Ви повинні максимум зусиль щоб цю роботу отримати. Тому сьогодні ми і поговоримо про те, як правильно вести себе на співбесіді.
Збираючись на зустріч з роботодавцем, ми подумки продумуємо сценарій майбутньої бесіди і навіть не замислюємося про те, що будуть робити руки, де повинні знаходитися ноги, коли ви будете рекламувати себе при менеджера з кадрів. Ми вважаємо, що грамотно заповнена анкета та полум'яна мова про нас красивих запевняє роботодавця в тому, що краще з цією роботою ніхто не справиться, і взагалі до чого тут якісь руки і тим більше ноги, адже головне при зустрічі - це добре підвішений язик ... І дарма ви так думаєте!
Більшість інтерв'ю триває приблизно п'ятнадцять-двадцять хвилин, але вирішальними є перші 3-6 хвилин. Думка про претендента в 70% випадках складається ще до того, як вам вдається вимовити перше слово. І що ще більш дивно, це думка складається до того, як проводить співбесіду хоча б загляне в заповнену вами анкету і частіше за все є основним.
Ось декілька практичних рекомендацій загального характеру:
Одягаючись на зустріч, краще всього вибрати строгий стиль в одязі, при цьому пам'ятайте, що колір одягу також вплине на загальне враження від вас.
Зачіска теж дуже важлива, наприклад розпущені або зібрані у хвостик волосся створять враження про вас як про недбалу особі.
У розмові лицем до лиця величезне значення набувають сигнали, що передаються за допомогою жестів і міміки. Дивлячись в обличчя співрозмовнику, ми сприймаємо найтонші мікровираженія, найлегша гру м'язів, найменший рух погляду. Ви завжди будете передавати більше, ніж самі усвідомлюєте, і фіксувати нескінченну безліч сигналів, що виходять від інших. Перетворіть мова жестів у вашого союзника, а не в противника.

1. При зустрічі з проводить співбесіду посміхніться і спокійно зустрічайте його погляд, надайте йому можливість протягнути вам руку і відповідайте на його рукостискання, так ви продемонструєте готовність до співпраці.

2. Якщо вам нададуть можливість вибрати, постарайтеся сісти поруч зі співрозмовником, а не проти нього через стіл. Так легше примусити його побачити в вас потенційного однодумця. Люди, що сидять пліч-о-пліч, охоче співпрацюють, ніж знаходячись лицем до лиця.

3. Сидіть вільно, зручно розташувавши руки, але не розвалюється і не нахиляйтеся вперед дуже сильно. Якщо ж ви, навпаки, відкине на спинку крісла, це буде виглядати великі речі, особливо якщо ви пильно дивіться в цей час на співрозмовника. І постарайтеся уникнути явно вираженою захисною пози, не складайте руки на грудях і не стискайте судорожно коліна.

4. За допомогою техніки НЛП ви можете зробити співрозмовника сприйнятливішим і досягти взаєморозуміння, використовуючи властиві йому мова жестів і мовну тональність. Однак навмисне відображення жестів допоможе лише в тому випадку, коли супроводжується позитивними й конструктивними сигналами.

5. Погляд на який проводить співбесіду має бути чесним і відкритим, але не намагайтеся "є його очима", розглядаючи дуже пильно. І пам'ятайте, постреліваніе очима по сторонам сприймається як ознака хитрості і ненадійності!

6. Якщо ви в ході співбесіди допустили промах, не варто загострювати на цьому увагу, вибачаючись і виправдовуючись, не втрачайте впевненість у собі.

7. Створіть ситуацію успіху, переконайте роботодавця повірити що, взявши вас на роботу, він надає послугу собі. Ваше завдання - допомогти йому побачити свою власну вигоду.

Пам'ятайте, що найбільш логічно обгрунтовані аргументи дуже рідко прокладають собі дорогу самостійно, особливо якщо вони вступають в протиріччя з іншими аспектами вашої поведінки, і перш за все з мовою жестів . Ви повинні не тільки переконувати інших, але й переконливо при цьому виглядати. Це означає, що вам слід домагатися певного ефекту і намагатися забезпечити максимальну відповідність між своїми словами та мовою жестів.

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад