Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
03.08.2016
Директор по персоналу
6 000 грн.
Контактна особа: Ягодзинский Александр Филиппович
Місто (регіон): Хмельницький
Основна інформація:
Цель:
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знаннь на посаді директора по персоналу.
Режим работы:
полный рабочий день
Основные навыки:
- вміння ефективно працювати в команді;
- своєчасне та якісне закриття вільних вакансій; - знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
- ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»; - організація і проведення корпоративних заходів;
- успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років); - управління HR та бізнес процесами; - організація Школи кондитерського мистецтва;
- організація системи оцінки та атестації працівників виробництва.
Опыт работы
Должность:
Керівник відділу управління персоналом
Период:
2007-11-09 - 2015-06-30 гг. (7 лет 7 месяцев)
Компания:
ТМ Насолода
Обязанности:
Обов’язки та досягнення: -пошук та відбір персоналу всіх категорій від робітників, адміністративних працівників до начальників відділів, керівників проектів; адаптація персоналу в колективі. -оцінка потреби в персоналі, в різних підрозділах проектів підприємства, організація забезпечення об'єктів проектів в найкоротший срок; -швидке закриття вільних вакансій по всім проектам структури; -управління HR процесами на проектах, управління менеджерами по персоналу проектів, координація їх роботи; -розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку; -організація навчання і підвищення кваліфікації персоналу; атестація персоналу; -організація і ведення всієї системи роботи кадрового обліку; -мониторінг заробітної плати різних категорій працівників; оцінка ринку праці, підготовка пропозицій для керівництва; -складання організаційно-нормативних документів з кадрів та розпорядчих документів; -формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників; -ведення бази даних в програмі 1 С 7.7 та 8.2 (УПП, УТП) ; -ведення обліку та звітності в усіх напрямках діяльності служби керування персоналом; -здійснення адміністративної підтримки роботи офісу департаменту компанії (формування та контроль витрат); -запобігання конфліктних ситуацій, своєчасне врегулювання корпоративних конфліктів -організація і проведення корпоративних заходів.
Должность:
Заступник директора
Период:
2006-03-01 - 2007-11-01 гг. (1 год 8 месяцев)
Компания:
РІА «С. МЕДІА ЦЕНТР»
Обязанности:
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції, додатково: -Участь у підборі персоналу на різних рівнях посад, визначення потреби в персоналі по структурних підрозділах та оптимальному розміщенні персоналу в структурних підрозділах, оформлення прийому на роботу та звільнень, оцінка рівня підготовки персоналу, відповідність вимогам Довідника Кваліфікаційних Характеристик Професій. -Участь у підготовці по професійному навчанню персоналу. -Розробка Колективного договору та удосконалення положень пов'язаних з оплатою праці. (Наприклад: розробка положень по преміюванню, перегляд положень по оплаті праці, по наданню додаткових відпусток та ін.). -Розробка та складання штатних розкладів підприємства. -Розрахунок преміальної винагороди працівників на підприємстві (накази про преміювання). -Участь у розробці посадових інструкцій.
Должность:
заступник командира
Период:
1985-09-01 - 2005-12-20 гг. (20 лет 3 месяца)
Компания:
Збройні Сили України
Обязанности:
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
ВКонтакте Одноклассники Facebook Twitter Google+
Підвищіть ефективність оголошення
|
|||||
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
Керівник. директор., Олексій Миколайович, з/п 20 000 грн. 13.10.2024
Менеджер з персоналу, рекрутер, Дарія Дарійчук, з/п 10 000 грн. 18.04.2022
Виконавчий директор або заступник директора, Яцюк Анатолій, з/п 20 000 грн. 21.05.2021
Директор, Наркевич Семен, з/п 10 000 грн. 30.01.2021
Директор отделения банка, Олег, з/п 12000 грн. 20.11.2020
Перевезення,доставка(розвозка)персоналу на роботу та з роботи sprinter, Артур, з/п за домовленістю 26.08.2020
Главный бухгалтер, финансовый директор, 60000грн, Самойленко Людмила Анатольевна, з/п 60000 грн 13.01.2020
Директор филиала, Сергей, з/п за домовленістю 11.01.2020
Керівник підприємства, директор виробництва, Поліщук Володимир, з/п 20000 грн. 09.01.2020
Директор елеватора, головний інженер, Ліпінський Олександр Юрійович, з/п 03.01.2020
Резюме в регіоні: Хмельницький
Ринок працевлаштування в Хмельницькій області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Хмельниччини
Регіон | Вакансії | Резюме | |
---|---|---|---|
Резюме і вакансії, робота в Хмельницькому
Работа в Хмельницком вакансии и резюме |
4145 | 5728 | |
Резюме і вакансії, робота у Кам’янці-Подільському
Работа в Каменце-Подольском вакансии и резюме |
376 | 336 | |
Резюме і вакансії, робота в Шепетівці
Работа в Шепетовке вакансии и резюме |
156 | 109 | |
Резюме і вакансії, робота в Старокостянтинові
Работа в Староконстантинове вакансии и резюме |
114 | 105 | |
Резюме і вакансії, робота в Білогір’ї
Работа в Белогорье вакансии и резюме |
39 | 15 | |
Резюме і вакансії, робота у Віньківцях
Работа в Виньковцах вакансии и резюме |
35 | 14 | |
Резюме і вакансії, робота у Волочиську
Работа в Волочиске вакансии и резюме |
76 | 46 | |
Резюме і вакансії, робота в Городку
Работа в Городке вакансии и резюме |
45 | 34 | |
Резюме і вакансії, робота в Деражні
Работа в Деражне вакансии и резюме |
63 | 34 | |
Резюме і вакансії, робота в Дунаївцях
Работа в Дунаевцах вакансии и резюме |
42 | 50 | |
Резюме і вакансії, робота в Ізяславі
Работа в Изяславе вакансии и резюме |
23 | 25 | |
Резюме і вакансії, робота в Красилові
Работа в Красилове вакансии и резюме |
60 | 60 | |
Резюме і вакансії, робота в Летичеві
Работа в Летичеве вакансии и резюме |
35 | 21 | |
Резюме і вакансії, робота в Нетішині
Работа в Нетишене вакансии и резюме |
77 | 100 | |
Резюме і вакансії, робота в Новій Ушиці
Работа в Новой Ушице вакансии и резюме |
30 | 16 | |
Резюме і вакансії, робота в Полонному
Работа в Полонном вакансии и резюме |
38 | 23 | |
Резюме і вакансії, робота в Славуті
Работа в Славуте вакансии и резюме |
67 | 83 | |
Резюме і вакансії, робота в Старій Синяві
Работа в Старой Синяве вакансии и резюме |
19 | 10 | |
Резюме і вакансії, робота в Теофіполі
Работа в Теофиполе вакансии и резюме |
17 | 16 | |
Резюме і вакансії, робота в Чемерівцях
Работа в Чемеровцах вакансии и резюме |
17 | 10 | |
Резюме і вакансії, робота в Ярмолинцях
Работа в Ярмолинцах вакансии и резюме |
53 | 30 |
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 17393 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Державними нагородами вшанували пам'ять трьох Героїв зі Старокостянтинівщини
22.12 Відзнаки передали рідним полеглих захисників.
Втрати ворога на ранок 22 грудня
22.12 За минулу добу по всій лінії фронту зафіксовано 186 бойових зіткнень.
Євробачення 2025: співачка Krylata з Хмельниччини стала фіналісткою Нацвідбору на конкурс
21.12 Krylata другий рік поспіль змагалася за шанс потрапити у фінал Нацвідбору. ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...