Секретар - професія чи тимчасова робота?

Секретар - професія чи тимчасова робота?

Професія секретаря існує вже не одне десятиріччя і до цих пір залишається однією з найбільш затребуваних. З кожним роком робота секретаря насичується новим змістом, з'являються нові види посад: секретар-референт, персональний асистент, офіс-менеджер, помічник керівника.

Дуже часто посаду секретаря розглядають як стартову позицію. Молоді жінки з вищою освітою, гарним знанням іноземної мови починають свою кар'єру з роботи секретаря (до речі, досить добре оплачуваною) у великій компанії для того, щоб надалі піднятися кар'єрними сходами до самих вершин.

Що таке ідеальний секретар?
Ідеальний секретар повинен бути в курсі всіх подій, що відбуваються в підрозділі, організації, данному напрямку діяльності, він повинен бути референтом і "інформаційним центром" свого шефа. Крім бездоганного ведення діловодства, вміти фільтрувати і сортувати документи і дзвінки відповідно до пріоритетів керівника. Тонко відчувати настрій свого шефа і надавати йому психологічну підтримку. Вкладати особисту чарівність і неабиякі навички спілкування для встановлення потрібних контактів і створення привабливого іміджу і керівника, і справи, якою він займається. Крім цього бути професіоналом у сфері діяльності своєї компанії, щоб генерувати ідеї та реалізовувати їх. При цьому "не тягнути ковдру на себе", залишаючись у тіні, дотримуючись стриманості і дистанції у взаєминах з керівником. Безумовно, все це разом не входить в обов'язки секретаря. Проте ніхто з керівників не відмовився б від такого бачення секретарем своїх обов'язків.

Однак повернімося від ідеального секретаря до реального. Діапазон очікувань величезний: від уявлення, що секретарська робота посильна всякому, до непомірних вимог, куди входять: дві вищі освіти (із зазначенням конкретних елітних вузів), вільне володіння декількома іноземними мовами (у тому числі екзотичними), запаморочливі зовнішні дані фотомоделі, молодий вік і т. п.

Як знайти своє місце на ринку праці?
Між фахівцями за право отримання престижної і високооплачуваної роботи існує реальна і іноді дуже гостра конкуренція. Також є конкуренція між компаніями за право найняти кращих працівників. Тому ставитися до пошуку роботи треба цілком серйозно, з усією відповідальністю - як до роботи. Успіх пошуку залежить від вас, від того, наскільки правильно ви будете цю роботу робити і скільки сил і часу ви будете на це витрачати.

Часто при пошуку роботи секретарі стикаються з поняттям "самомаркетинг". Що означає цей термін? Багато хто розуміє сенс маркетингу односторонньо, фактично прирівнюючи його до діяльності з просування товарів. Якщо ви хочете отримати високооплачувану роботу, ви повинні запропонувати платоспроможним роботодавцям на ринку праці саме той товар, якого вони потребують. По-друге, це правильна подача товару на ринку. Адже, навіть маючи в своєму розпорядженні ходовий і цінний товар, ви не зможете його продати, якщо не зумієте організувати його рекламу і збут. Потрібно вміти "подати" себе потенційним роботодавцям. Уявити про себе інформацію так, щоб з вами захотіли зустрітися і познайомитися ближче. На зустрічі з роботодавцем проявити себе з кращого боку, щоб він захотів прийняти вас на роботу, запропонував гідні умови праці та оплати.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад