Мерчандайзер - хто це?

Мерчандайзер - хто це?

Мерчандайзинг (просування потрібного товару, в потрібному місці, у потрібний час, в потрібній кількості, за потрібною ціною) з'являється там, де існує видима пропозиція товару, там, де товар залишається один на один з потенційним покупцем.

Для покупця мерчандайзинг необхідний тому, що з його допомогою покупцеві полегшують вибір і оптимізують час, який йому потрібно витратити на вивчення асортименту представлених товарів більш чітко і зрозуміло. Вперше професія «Мерчандайзер» з'явилася орієнтовно в 30-ті роки XX століття в США. Сьогодні є кілька «підвидів» цієї професії. У кожної компанії, що має відношення до роздрібної торгівлі, є своє визначення посадових обов'язків і найменування посади мерчандайзера, з-них існують такі:

- спеціаліст по викладенню товару. Поповнює запас товару на полицях, стендах, і інших місцях викладки товару. Поповнення запасу проводиться за затвердженим асортиментом і за затвердженими схемами викладки. Для більш якісного представлення товару співробітникам надається весь його необхідний асортимент.
- мерчандайзер товарної категорії. Займається розробкою схем викладки товару, грунтуючись на поведінці покупця при виборі товару. У покупця є своє уявлення про те, які продукти поєднуються один з одним, де і в якій послідовності вони повинні бути розміщені. Хоча поведінка покупця досить важко класифікувати, є критерії, що допомагають створити єдину концепцію всередині кожної товарної категорії. Людська здатність сприйняття підпорядковується певним принципам, за допомогою яких фахівцями і створюється схема викладення товару, що відповідає потребам покупців.
- мерчандайзер мережі магазинів. Контролює якість викладки товарів і відповідність затвердженим схемами в магазинах. Таким чином, співробітники даної посади є сполучною ланкою між вищепереліченими мерчандайзерами.

На ці посади підбираються творчі і відповідальні люди з гарною ерудицією, нестандартним мисленням і розумінням торгівлі.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад