Власний професійний бренд, що це та як його створити.

Власний професійний бренд, що це та як його створити.

Темпи змін в світі наростають з кожним роком. І ринок праці тут не виняток. Кожен кандидат, який хоче отримати роботу своєї мрії в 21 столітті, просто зобов'язаний створити свій професійний бренд. Стандартна схема хорошого життя, що мала місце в Радянському Союзі, Школа-Інститут-Робота-Пенсія вже не працює.

Рухаючись за такою схемою у своєму житті сьогодні - ви сильно ризикуєте залишитися у розбитого корита в старості. Ваші мрії (якщо вони ще залишилися) на те, що держава чи роботодавець подбає про вас, коли ви самі вже не будете здатні на це, про гідного життя на пенсію розтануть з першим же її отриманням, коли ви перестане працювати.

Сьогодні вже абсолютно недостатньо бути хорошим фахівцем і мати бездоганне резюме. Зараз просто необхідно «Вийти із тіні», виділитися на тлі інших кандидатів і отримати ту роботу, яку ви хочете. Часи безликих сірих мас відходять у минуле. І в сьогоднішній гонці за гідною роботою перемагає той, хто краще за інших пристосувався до правил гри Роботодавець-НР менеджер - здобувач.

Тому ваше завдання створити свій професійний бренд, тобто створити своє власне ім'я і перетворитися на професіонала своєї справи.

Тільки так ви зможете взяти своє життя під контроль і мати від неї насолоду - радіти кожному дню, відчувати всередині себе спокій, блаженство і рівновагу. Ви повинні виділятися на тлі інших кандидатів і навіть більше - при пошуку роботи ви повинні піти зовсім іншим шляхом, ніж переважна частина здобувачів.

Звичайна схема - розсилка резюме, співбесіда, працевлаштування-лише в невеликому відсотку випадків дасть вам ту роботу, яку ви хочете.

Ви повинні піти зовсім іншим шляхом, зробити так, щоб роботодавець бігав за вами, а не ви за ним. Вибирати повинні ви, а не роботодавець, ви повинні приймати рішення про працевлаштування в дану компанію, а не працювати там куди вас все-таки взяли. Вам просто необхідно взяти відповідальність за своє життя і кар'єру в свої руки і управляти нею, а не плисти за течією. І все це допоможе вам зробити створення професійного бренду.

А зараз вам просто необхідно ще раз проаналізувати весь свій досвід працевлаштування і зрозуміти, що якщо ви до цих пір не працюєте на гідною роботі, значить ви щось робите не так. Відповідно, щоб отримати інший результат, потрібно зробити щось інше і не просто інше, а цілком відмінне від попередніх ваших дій.

Поміркуйте про це на дозвіллі. Перший крок до створення професійного бренду - це зміна мислення.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад