10 помилок керівника в роботі з персоналом

10 помилок керівника в роботі з персоналом

На керівнику лежить вся відповідальність за успішність побудови бізнесу, стратегії та тактики розвитку, прийняття рішень, організація кадрової політики й багато інших обов'язків.

Розглянемо типові помилки, що допускаються керівником.

1. Якщо вас відвідує якась революційна ідея, то варто в першу чергу обговорити її з колективом. Навіть якщо вам здається, що "всі ходи перераховані" і ви впевнені в тому, що ваша ідея буде працювати на ваш бізнес - однаково варто прислухатися до думки колективу, вислухати всі зауваження та доповнення.

Що ж робить типовий самовпевнений керівник? Збирається нарада, емоційно розповідає про свою ідею та подальший план дій, сп'янений баченням результату, негативно реагує на застереження співробітників і відмовляється розглядати зауваження. Так, успіх у бізнесі неможливий без ризику та віри у власні сили, але все-таки варто прислухатися до думки персоналу.

2. Віра в себе, здатність ризикувати та професійні навички завжди серед якостей успішного лідера. Але якщо ваша впевненість трансформується в непохитне переконання своєї правоти, то це велика помилка, що дуже заважає роботі. Коли самовпевненого керівника відговорюють від його "сліпої" ідеї, - він не бажає нікого слухати, а потім, коли результат себе не виправдовує, керівник все скидає на підлеглих, обвинувачуючи їх у невдалій організації.

3. У кожній компанії згодом з’являються співробітники, які намагаються донести до керівника помилки, що він допустив - невірні рішення, невдалі стратегії, неефективна організація й т.д. Розумному керівникові варто було б прислухатися та зробити свої висновки, але, на жаль, більшість керівників ігнорують такого роду зауваження. Ще вони звичайно стверджують: "якщо когось щось тут не влаштовує, я нікого не тримаю". Це, щонайменше, нераціонально, тому що такий керівник позбавляє себе можливості виправити якісь недоліки в роботі, а так само одержати цінний досвід роботи з персоналом.

4. Наступна помилка полягає в забороні персоналу самостійно вирішувати дріб'язкові проблемні ситуації та навіть неможливість висловити свою думку. Звичайно, не варто давати повну свободу співробітникам своєї фірми, але й повністю забороняти регулювати певну частину бізнесу не варто. Навпаки, дозволивши працівникам проявляти свої професійні навички та вирішувати маленькі проблеми, ви навчите їх відповідальності.

5. Дуже сильно знижують мораль співробітників емоційні сплески керівника. Навіть якщо ваш співробітник зробив помилку, варто спершу вислухати його, а потім пояснити, як наступного разу потрібно вчинити в такій ситуації - це буде набагато ефективніше для вашого персоналу, ніж просто накричати.

6. Ще одна велика помилка багатьох керівників у тому, що вони постійно лають підлеглих і ніколи не хвалять. Так, бувають ситуації, коли співробітники припускаються помилок і їх варто критикувати, але щоб підняти ефективність свого персоналу, вам належить навчитися хвалити своїх співробітників.

7. Конфлікти серед персоналу можуть виникнути з вини керівника. Наприклад, якщо він створює нерівні умови для своїх працівників, одним нараховуючи більший відсоток, ніж іншим. Так само це може виражатися в дозволі піти у своїх особистих справах для одних співробітників, а інших зобов'язувати писати заяву. Якщо ви хочете уникнути конфліктів серед персоналу, то ставтеся до всіх однаково.

8. Буває таке, що два співробітники займають однакову посаду, наприклад оператори комп'ютерного набору. Тут керівники часто припускаються помилки, навантажуючи роботою лише одного зі співробітників. Таке відбувається через те, що один з них, наприклад, частіше виконує свою роботу, або швидше. Такі дії керівника можуть викликати невдоволення серед персоналу, і тому краще давати співробітникам роботу нарівно або звільнити тих, кого вважаєте зайвими.

9. Важливо пам'ятати, що бізнес це відповідальність. У першу чергу перед собою. Часто трапляється так, що керівник бере до себе на роботу друга або подругу. Так, безумовно, це дуже практично, коли є з ким поговорити у вільний час, вийти в кафе під час обідньої перерви, але розвитку вашої компанії це явно не допоможе. На роботі у вас не повинне бути друзів, хіба що якщо вони не першокласні фахівці. Не ставте свої особисті симпатії на шкоду професіоналізму вашої компанії.

10. Безвідповідальність керівника може стати причиною падіння прибутку вашої компанії. Прийнято вважати, що тільки співробітники можуть забути про доручення, проігнорувати розпорядження та сповільнити з видачею звіту. Але часто бувають ситуації, коли керівник вчиняє так само. Якщо вам важлива ваша репутація, то має сенс завжди пам'ятати про свої обіцянки.

Джерело: http://bizataka.ru/

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад