Правила управління великим колективом
На перший погляд колектив зі ста співробітників - звучить досить переконливо, проте все пізнається в порівнянні і , якщо брати до уваги наявність не тільки багатотисячних, але й транснаціональних корпорацій у наш час, то виходить, що сто осіб - це зовсім нічого. Як же зробити так, щоб Ваша команда стала максимально ефективною? Що для цього потрібно?
Для початку проаналізуйте, яка атмосфера у вашому офісі, компанії. Чи сприятлива вона для вас і ваших співробітників? Чи йдуть від вас люди? Якщо так, то чому? Чи проводите ви «вихідне інтерв'ю» - коли співробітники хочуть залишити вашу компанію?
Основною причиною зміни компанії співробітниками великих корпорацій названа культурна несумісність. І це насправді відповідає дійсності: фахівці влаштовуються за професійними якостями, а залишають компанію завжди через особисті мотиви. Проаналізувавши причини, через які люди залишають компанію, ви зможете оцінити рівень комфортності відносин усередині колективу для ваших співробітників. Коли причиною є культурна несумісність, це означає, що ваші співробітники ніколи не почували себе комфортно в колективі, що в них були інші цінності та мети. Якщо атмосфера в компанії несприятлива - то необхідно змінювати ситуацію на краще. Відразу цього не зробиш. Однак багато організацій недооцінюють контакти між людьми й тому не створюють умов для створення мережі емоційних відносин. Щоб вся команда працювала ефективно, потрібно дійсно поєднувати людей на різних рівнях для діалогу та взаємодії з метою вироблення нових творчих рішень.
Керівники повинні постійно заохочувати творчість, а саме «просівання» ідей з метою виявлення відмінних і гарних, для розвитку вашого бізнесу. Даючи творчу волю співробітникам, ви більше втягуєте їх у процес роботи. Співробітники, які почувають безпеку при висловленні своїх ідей - неважливо стануть вони в нагоді чи ні, відчувають себе необхідними на своєму місці та відповідальними за свою роботу. Віддача є набагато вищою, якщо працівники мають можливість вільно творити. Справжня ефективність починається з того, що ви ведете пошук гарних ідей і вивільняєте творчий початок, інакше кажучи, ваші думки примушують людей генерувати свої. Іноді самозакоханість керівника заважає вільному обміну ідеями, у результаті люди не можуть перебороти свою сторожкість і встановити теплі стосунки. Щоб ефективно працювати, люди повинні почувати себе впевнено та знати, що в колективі їх поважають і цінують їхню думку. Для цього керівникові вигідно організувати керування за цілями, наставництво, коучинг - це система реалізації спільного соціального, особистісного та творчого потенціалу учасників процесу розвитку з метою одержання максимально можливого ефективного результату. Чотири базових етапи коучинга: постановка мети, перевірка реальності, вибудовування шляхів досягнення й, властиво, досягнення.
І тут уже не буде важливою чисельність вашого підприємства: кожну систему ви зможете ступенево реалізовувати: починаючи з топ менеджерів, поширюючи по відділах і так далі. Найгірше, що може зробити керівник - позбавити людей відчуття безпеки, відбивши в них бажання пропонувати свої ідеї та створювати щось нове.
Важливу роль для побудови емоційних зв'язків буде відігравати ваш вибір професіоналів і те, які цілі зараз у вашої компанії та на якому етапі розвитку вона перебуває. Народження та зростання компанії можна порівняти зі стадіями розвитку людини. Спочатку це немовля, потім старша дитина, школяр, потім підліток, і так далі. Вихід на кожний новий рівень залежить від керівника й тих співробітників, які перебувають поруч з ним. Уявіть, що у вас є два фіналісти, з однаковим професійним досвідом і знаннями, запитайте себе: з ким з кандидатів ви б зволіли сходити на футбол, або застрягти в аеропорту? Інакше кажучи, з ким з претендентів вам цікавіше поговорити про речі, які мають відношення не тільки до роботи? З цією людиною ви зможете «виростити» компанію до наступного рівня.
Чудовий початок для того, щоб дізнатися людину краще — замість питання «В якій компанії ви працювали раніше?» запитайте: «Що ви дізналися про себе за час роботи в цій компанії?» Деякі люди прекрасно управляють компаніями, що перебувають на самому початку свого шляху, тому що їм подобається керівництво, пов'язане з вихованням і вирощенням бізнесу. Інші ж більше люблять діяти й тому краще підходять для керівництва компаніями, коли ті виходять з підліткового віку та стають дорослими. Це дійсно харизматичні лідери, здатні вивести вже зрілі компанії на новий рівень. Всім цим типам керівників однаково властиві сильний характер, відмінні навички спілкування, а також якості творця, свого роду будівельника. Люди, які вміють керувати в перехідний період, мають якість, яку можна назвати прагненням зробити ставку не на статику, а на рух. Вони можуть добре виконувати одночасно кілька дій і управляти різними організаціями, розуміють, що суть бізнесу в розвитку, і компанія не може стояти на місці; можуть керувати із прицілом на майбутнє, схильні постійно щось винаходити та впроваджувати нововведення. Такі керівники потрібні завжди!
Як же стати таким?
Ключ до всього - вміння слухати та чути, це аж ніяк не означає, що ви просто чекаєте на паузу, щоб вставити своє слово. Це процес активного слухання, збору та обробки інформації й трансляції її назад. Уміти слухати подібне до розвинення в собі навичок управління знаннями. Ви вмієте збирати дані з різних джерел, зводити їх воєдино й потім видавати назад інформацію так, щоб було зрозуміло, які у вас мети і як ви їх збираєтеся досягти? Цьому можна навчитися. Якщо ви хочете стати насправді грамотним керівником, не бійтеся обговорювати попередньо рішення, тоді їх будуть набагато бажаніше виконувати. Наступне покоління керівників буде мати навички управління в умовах хаосу. Саме в хаосі ми вчимося виживати, винаходити, переосмислювати свої винаходи та вигадувати щось нове, відмітати невідповідне та знову винаходити. Це звичайний цикл. І успішно пройти його - завдання керівника.
За матеріалами elitarium.ru
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 11468 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Активісти просять демонтувати 5 радянських пам'ятників на Хмельниччині: що кажуть в міськрадах
07.01 Демонтаж пам'ятника радянським солдатам на Меморіалі Слави в Хмельницькому ...
Громада на Хмельниччині провела торги з продажу будівель сільради, амбулаторії та будинку культури зі стартовою ціною в... одну гривню
07.01 За результатами торгів вартість будівель становить від двох тисяч до двохс ...
У Шепетівці матері загиблого Героя передали нагороду сина
07.01 Вшанували пам'ять захисника Андрія Дмитерка.
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...