Як провести корпоративний Новий рік
До корпоративних свят ставлення неоднозначне: у одних компаніях будь-які заходи такого роду вважаються безглуздою витратою часу і бюджетних коштів, в інших їх проводять щомісячно, причому в різних форматах і з різними цілями. Обидва підходи можуть давати непогані результати — за умови, що відповідають загальній стратегії компанії. Тільки власник і топ-менеджер компанії можуть ухвалити рішення про те, яких цілей вони хочуть досягти, організовуючи корпоративний захід, і, отже, в якому форматі свято проводитиметься. Майстер може зробити з дерева будинок, який на довгі роки стане затишною оселею для всієї сім'ї, або стіл, за яким будуть із задоволенням збиратися гості. Так і корпоративне свято може згуртувати колектив в міцну монолітну структуру, якій не страшні ні роки, ні труднощі, емоційно об'єднати співробітників, партнерів і клієнтів компанії. А розмах корпоратива продемонструє конкурентам рівень доходів компанії, дасть сигнал новим клієнтам і партнерам: «Ми — надійна, стабільна, багата компанія». А ще — свято може стати справжнім витвором «розважального мистецтва». Більшість вітчизняних компаній щорічно відзначають два свята — День народження компанії і Новий рік. Традиційно Дід Мороз приходить в кінці грудня, причому — одночасно до всіх, що додає проблем організаторам заходів. Великі компанії починають готуватися до святкування Нового року ще з середини осені. З наближенням заповітної дати обов'язки HR-директора неймовірно розширюються: бюджетування витрат, організація підготовки, замовлення подарунків, запрошення гостей. І перше питання, яке необхідно вирішити: привертати зовнішніх провайдерів або організовувати захід силами власних співробітників? Як правило, «оргпитаннями» займаються HR-менеджери або офіс-менеджери — залежно від розміру компанії і масштабів свята. Щоб зрозуміти, чи потрібні послуги запрошених фахівців, слід оцінити об'єм майбутньої роботи, який лягає на плечі організаторів, і рамки фінансових можливостей. Для цього HR-менеджер повинен отримати відповіді на декілька питань: - Яка мета заходу? Хто братиме участь в святі (працівники компанії, члени сімей співробітників, партнери)? Яке свято ми хочемо провести (формат івента)? Який бюджет виділений на його проведення? Скільки чоловік братиме участь у святі? До якої вікової категорії відносяться учасники? Правильно заповнений бриф — дуже важлива складова загального успіху. Без розуміння потреб, можливостей і очікувань компанії організаторам буде складно скласти хороший сценарій. Чим детальніше описаний бажаний результат, тим легше буде знайти взаєморозуміння з провайдером, тим менше коректив потрібно буде вносити до програми і тим більше буде схожим на мрію саме свято. Наступний крок — уточнення концепції і планів по проведенню свята з урахуванням бюджетних обмежень. Це допоможе своєчасно скоректувати його формат, розширити/звузити списки запрошених і т. д. Потім можна починати активно працювати над сценарієм — самостійно або за допомогою креативних співробітників спеціалізованих агентств. Сьогодні особливий попит мають новорічні програми, направлені на мотивацію і заохочення співробітників, підвищення їх лояльності до компанії. Зараз на ринку event-послуг пропонується безліч ідей для проведення корпоративного Нового року. Комусь принесе задоволення традиційний банкет, а хтось отримає радість, провівши тиждень з колегами в стародавній фортеці; одним людям в програмі запам'ятаються екстрим-блоки, а іншим — костюмований бал. Компанія (з переважно молодими співробітниками в штаті), що динамічно розвивається, як основну ідею для проведення новорічного свята може вибрати: костюмоване шоу — вечірка в гавайському або латиноамериканському стилі, маскарад, бал; тематичну програму — джазова вечірка, голлівудський вестерн, аранжування за мотивами знаменитих книг або фільмів; екстрим-паті на свіжому повітрі. Велика, стабільна компанія може віддати перевагу традиційному банкету в хорошому ресторані, де для них будуть організовані: урочиста «офіційна частина», де виступлять із зверненням до співробітників власники і топ-менеджери компанії; різні тематичні конкурси (танцювальні, гумористичні і т.п.); виступ спеціально запрошених зірок естради. Дрібниць в такій справі, як корпоратив, не буває! Якщо грамотно і творчо підійти до організації «події»: врахувати побажання співробітників, «вкластися в бюджет», і на основі дослідження «новорічної корпоративної культури» створити сценарій, який стане «рідним» для кожного члена команди, то свято обов'язково вийде на «УРА!». І всі надовго запам'ятають чарівну атмосферу казки, імпровізації і творчості!
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 11005 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Судитимуть водія автобуса, який перевозив дітей і спричинив смертельну аварію на Хмельниччині
10.01 Йому загрожує позбавлення волі на строк від 5 до 10 років.
Подорож до Великобританії: який вид візи обрати?
10.01 Перед тим, як планувати поїздку у королівську країну, виникає ключове пита ...
Втрати ворога на ранок 10 січня
10.01 Ще понад 1800 російських солдатів більше не зможуть виконувати злочинні ві ...
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...