Зовнішній вигляд людини, вміння одягатися - це частина її культури

Зовнішній вигляд людини, вміння одягатися - це частина її культури

Більше за інших заробляють блондинки, а найбідніші - жінки з рудим волоссям. Такого висновку дійшли дослідники британського фінансового ресурсу The Motley Fool.

Разом з тим, блондинки зовсім не вміють грамотно витрачати зароблені гроші. Щомісяця вони марно витрачають майже на 300 фунтів стерлінгів більше, ніж їхні темноволосі колеги.

Те, що блондинкам платять більше, ніж їхнім колегам з темним волоссям, експерти The Motley Fool з'ясували випадково. Дослідження проводилося, щоб зрозуміти, на що саме жінки витрачають свої гроші. В опитуванні взяли участь три тисячі британок. Несподівано статистика показала, що роботодавці, за інших рівних умов, більше цінують світловолосих фахівців. Про результати дослідження BusinessFM розповіла Соня Рехілл, офіційний представник компанії The Motley Fool.

«Блондинки заробляють більше тисячі фунтів на місяць. Ця цифра розраховувалася вже після відрахування податків і внесків до фонду соціального страхування. Брюнетки заробляють трохи менше тисячі фунтів, а прибуток рудоволосих жінок коливається в межах 900 фунтів. Ми не розмовляли з роботодавцями. Ми просто запитували жінок, скільки грошей вони приносять додому і як вони витрачають гроші. Виявилося, що блондинки не тільки заробляють більше за всіх, але й витрачають більше за інших і частіше йдуть в овердрафт».

На думку психологів, симпатія до блондинок виховувалася протягом десятиріч на образі Мерілін Монро та ляльки Барбі. Образ м'якої нескандальної дівчини вкоренився на підсвідомому рівні. І навіть якщо блондинка не натуральна, а фарбована, це однаково додає їй балів. Ганна Карташова, керівник Психологічного центру на Волхонці, пояснює:

«Говорять, що чоловіки надають перевагу блондинкам, і тому жінка, яка фарбує волосся, вже певною мірою робить це, щоб отримати схвалення соціуму, бути такою, якою її хочуть бачити. Вміння підлаштуватися під зовнішнє оточення, наприклад, через зміну своєї зовнішності на догоду соціуму, суспільству, чоловікам і так далі, допомагає людині заробляти гроші. Тому що у принципі заробляти гроші – це, насправді, вміння підлаштовуватися під вимоги боса, під корпоративну культуру, під відносини з колегами».

Але й у глобальної блондоманії зустрічаються рідкісні винятки. Так, наприклад, Георгій Дзагуров, гендиректор компанії Penny Lane Realty абсолютно не згоден з британськими дослідниками:

«Я симпатизую брюнеткам, природним, а якщо блондинкам, то їм скоріше фарбованим. Я б не сказав, що на мій вибір впливає, чи є жінка блондинкою або брюнеткою. Більше того, я вражений результатами вашого опитування, відповідно до якого блондинки одержують більше. Мені здавалося, що вони виявляться на третьому місці».

Які співробітники більше подобаються: світленькі, темненькі або розумні - кожен керівник вирішує для себе сам. Але практично всі сходяться в думці, що зовнішній вигляд потенційного працівника оцінюють анітрохи не менше, ніж резюме. Говорить бізнесмен, засновник Національної резервної корпорації Олександр Лебедєв:

«Взагалі зовнішній вигляд людини, вміння одягатися - це частина її культури. З культурними людьми працювати приємніше, і мені здається, вони є ефективнішими в якості працівників. У них інша мораль, інша етика, інша естетика. Це важливо. Проте це не є самоціллю. Бувають люди, які, можливо, не мають якогось приголомшливого смаку в одязі, але є, наприклад, геніальними журналістами, письменниками чи філософами».

Джерело: http://bfm.ru/

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад