10 інструментів для росту співробітників всередині компанії

10 інструментів для росту співробітників всередині компанії

1. Партнерські курси

Економічно вигідний спосіб навчання персоналу. Компанія укладає контракт з уже існуючими освітніми центрами – вузами, школами, курсами – і відправляє в них своїх співробітників.

Крім підвищення кваліфікації, це допомагає залучити нові кадри і підвищити імідж компанії.

2. Case study або mock study

Теорію в сторону – бізнес-школи сьогодні навчають підприємців на прикладах кейсів (case study). Тренувальна ситуація допомагає розвинути навички управління, опинитися в ролі лідера. Тут зачіпаються аналітичне та критичне мислення.

Mock study адаптується під кожну компанію, перетворюється в ділові ігри. Наприклад, юридичні компанії проводять тренувальні судові засідання (mock trial), а медичні центри намагаються визначити діагнози.

3. Метафорична гра

Ідея проста: беремо справжній приклад з практики, case study, і перекладаємо його на вигаданий сюжет. Наприклад, переносимо в художній світ фільмів, книг або ігор.

Спочатку формулюється проблема, наприклад «Клієнт категорично не погоджується з умовами компанії». Потім вибираються суб'єкти гри: керівник, співробітники, клієнт. І сюжет, в якому зустрічалася схожа ситуація: припустимо, Тіріон Ланністер на суді в Королівській Гавані.

Цей метод допомагає позбутися від стереотипного мислення і працює як терапія: в вигаданих гумористичних умовах напруга і негативні емоції випаровуються, не заважають знаходити рішення.

4. Мобільні додатки для тренінгів

Мобільні додатки можуть стати в пригоді не тільки для комунікації всередині компанії, але і для навчання персоналу з якої-небудь заданою схемою. У програму можна додати і кейси, і вправи на знання специфіки роботи, і документи з корпоративними правилами, а також загальні завдання на розвиток командного духу. Тексти, презентації, відео, подкасти – будь-який формат вміщується всередину.

Додаток допомагає навчатися дистанційно, в комфортній обстановці, ні на що не відволікаючись. Тут немає обмежень у часі: пройдіть все разом або отримуйте знання поступово, наприклад читайте дорогою на роботу. Після завершення першого курсу для новачків можна відкрити новий рівень: підвищення кваліфікації.

5. Корпоративна бібліотека

Крім корпоративного журналу з новинами і дослідженнями, можна організувати передплату на видання з суміжних тем, купувати наукові книги у власну бібліотеку. Мова йде не тільки про фахову літературу, стануть в пригоді і книги з психології: як організувати свій час, уникати стресових ситуацій, виховувати в собі лідера.


Анонси надходжень в бібліотеку можна розсилати персоналу поштою, щоб ненав'язливо підштовхнути до читання.

На сайті компанії можна організувати електронну бібліотеку і додати до неї підписку на відеокурси, подкасти та інші корисні ресурси, доступні в мережі.

6. Професійні спільноти

Членство в професійних співтовариствах спонукає відвідувати конференції та зустрічі, дізнаватися актуальні новини та знайомитися з науковими відкриттями.

Ділові зв'язки допомагають створювати середовище, в якій піднімаються хвилюючі теми, проходять обговорення. Потреба постійного спілкування з професіоналами зі сфери, обов'язок вносити свій вклад підштовхують до глибокого вивчення тем. Наприклад, асоціації медиків на конференціях обговорюють нові ліки на ринку, інноваційні підходи до лікування. Крім того, що такі зустрічі інформаційно насичені, вони стимулюють подальші дослідження.

7. Співпраця із засобами масової інформації

Виступ співробітника в ролі експерта не тільки підвищує авторитет самої компанії, але і допомагає людині стежити за новинами і залишатися на хвилі.

Можна піти далі – написати аналітичну статтю або вести свою колонку в якомусь виданні, стати редактором корпоративного журналу. Як і рядовий журналіст, для роботи над статтею співробітник повинен зайнятися пошуком інформації, вивчити багато джерел, наприклад прочитати дослідження, звернутися до державних органів за уточненнями.


8. Buddying


Дослівно цей метод перекладається як «братання». До співробітника прикріплюється супервайзер, більш досвідчений експерт з компанії, і стежить за його успіхами, ділиться порадами. Тут важливий зворотний зв'язок, здатність одного дати оцінку, а іншого – прийняти її. Найчастіше цей спосіб застосовують для навчання новачків. Але його можна використовувати і співробітникам зі стажем: нам всім буває важко поглянути на свою роботу зі сторони, неупереджено.

https://lifehacker.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад