П'ять причин, чому варто виводити бізнес в онлайн
Згідно з дослідженнями компанії Statista, лише за 2017 р. обіг світової електронної комерції оцінювався в $1,5 трлн. Найбільшим ринком очікувано став Китай з доходом в $497 млрд, за ним слідують США — $421 млрд і, звичайно, Європа з обігом у $330 млрд.
Ситуація на локальному ринку
Цього року кожен третій інтернет-користувач в Україні купує товари онлайн. В абсолютних цифрах це майже 7 млн осіб. За результатами щомісячного опитування компанії GFK, з жовтня 2017 р. по квітень 2018 р. кількість інтернет-покупців в Україні зросла майже на 500 тис. осіб. Також торік 65% онлайн-споживачів здійснили по 5-20 покупок в інтернеті.
Український ринок електронної комерції активно розвивається. Для порівняння: за прогнозами експертів компанії Statista, зростання на ринках США і Європи поточного року складе 8-9%, тоді як в Україні, за даними Асоціації рітейлерів України, цей показник досягне не менше 30%.
Разом з українським ринком електронної торгівлі розвиваються малі та середні бізнеси. Вихід на маркетплейси для них — логічне й вигідне рішення, щоб ловити хвилю тренду та розширювати свої ритейл-можливості. Розберемося, чому.
Додатковий канал продажів
Наразі основним драйвером e-commerce є маркетплейси — онлайн-майданчики, покликані пов’язати покупця і продавця. Показовою є світова арена, де маркетплейси контролюють більшу частину інтернет-продажів. Так, за підсумками 2017 р. під контролем Amazon опинилися близько 50% ринку електронної комерції США, майданчик Alibaba взагалі «захопив» близько 70% ритейл-ринку в Китаї. Тенденція очевидна — маркетплейси покупці відвідують частіше, ніж власні сайти магазинів. Вона підтверджується цифрами: 55% американців починають пошук товарів саме на Amazon або eBay. В Україні також вважають за краще шукати потрібні речі на пошуковиках, а не конкретних онлайн-вітринах. Українські покупці часто вдаються до запиту «Купити».
На подібних майданчиках люди можуть торгувати геть усім — від побутової хімії до нерухомості й навіть нематеріальних послуг. Тому для малого й середнього бізнесу практично будь-якого профілю маркетплейси — це додатковий потужний канал онлайн-продажів. Аналітики ОLX зазначають, що до Топ-3 найпопулярніших товарів і послуг входять одяг — 26% угод на платформі, товари для дітей — 17%, побутова техніка й електроніка — 16%.
Масштабуємо свій бізнес
Крім того, географія маркетплейсів необмежена. Розширити аудиторію і знайти покупців ви можете в будь-якому місті, головна умова — доступ до мережі. Український e-commerce дозволяє власникам бізнесів достукатися до будь-якого куточка країни, тим більше, що для покупців стало давно очевидним, що навіть найбільші гіпермаркети не можуть запропонувати такий широкий вибір і кращі ціни на товар, як онлайн-майданчики.
Скорочуємо витрати
Не секрет, що виведення бізнесу в інтернет — це ще й економія на оренді великих торговельних площ. Достатньо буде невеликого офісу для обслуговування, а іноді можна зовсім обійтися без нього. Та й поріг входження в онлайн в рази нижчий, ніж в офлайн. Для створення і просування власного сайту знадобляться кошти, а розміщення на маркетплейсах, як правило, коштує дешевше підтримки сайту, при цьому спочатку дає набагато більші охоплення завдяки впізнаваності бренда й доступу для досить широкої аудиторії.
Win-win за часом для продавця та покупця
Що стосується часу, то в цьому сенсі бізнес у мережі досить комфортний як для клієнта, так і для продавця. Товар доступний в режимі 24/7 і з будь-якого пристрою, що дозволяє споживачеві зробити замовлення в будь-який зручний момент, а бізнесу — в будь-який момент розмістити новий продукт на маркетплейсі. Багато торговельних майданчиків пропонують одразу кілька доступних варіантів оплати й доставки. Це економить час операції для обох сторін і дає можливість споживачеві отримати позитивний клієнтський досвід.
Продажі йдуть в мобайл
Дослідження компанії GfK показало: частка тих, хто шукає інформацію про товар за допомогою смартфонів, становить 50%.
Великі гравці серед маркетплейсів давно звернули увагу на роль гаджетів в електронній комерції й активно розвивають мобільні версії своїх майданчиків. Так, за даними за квітень поточного року, понад половина споживачів у мережі здійснюють покупки через встановлені додатки.
Резюмуючи, можна сказати, що маркетплейси досить активно розвиваються разом з електронною комерцією. Слідом за ними зростатиме й бізнес, який підлаштується під ринок e-commerce і максимально диверсифікує свої канали продажів.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 17526 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Любив тишу і мріяв про життя в селі... Історія захисника Дмитра Корчака з Хмельниччини
22.12 Боєць отримав поранення на Курщині, лікарі не змогли його врятувати...
Jerry Heil, Іво Бобул, Krylata, Христина Соловій, Володимир Дантес, Арсен Мірзоян: нова добірка української музики
22.12 «Дівчино мила» — перша спільна робота Христини Соловій та Володимира Данте ...
Графік планових відключень електроенергії на 23 грудня у Хмельницькому
22.12 Понад шістдесят вулиць тимчасово залишаться без електрики.
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...