Українці у вівторок купують книги, а у четвер витрачають гроші на готелі

Експерти «ПриватБанку» проаналізували, коли і на що українці витрачають найбільше грошей. Згідно з даними дослідження, інтереси споживачів протягом тижня переважно збігаються.
Понеділок. Дослідження підтверджує, що понеділок таки важкий день – попит на всі групи товарів стабільно середній, а на кінотеатри та інші розваги падає відповідно до 9,9% та 10,7% стосовно "загальнотижневих" витрат на ці послуги.
Ситуація змінюється вже у вівторок: у наших співгромадян з'являється жага до знань (або необхідність щось почитати дорогою на роботу). Пік покупок у книжкових магазинах припадає саме на вівторок і становить 15,8% від загальних витрат на книги протягом тижня. Нарівні з книгами підвищеною популярністю у другий день тижня користуються ще й аптеки – там українці залишають 15,5% своїх тижневих аптечних витрат. Попит на медпрепарати, до речі, стабільний: весь тиждень він коливається від 14,9% до 15,5%. Але це стосується саме робочого тижня. Вихідні – як панацея від усіх захворювань – різко знижують попит на медикаменти на 3-4%.
Якщо на послуги аптек попит до вихідних знижується, то на алкоголь і тютюн, навпаки, поступово рухається вгору, причому починає вже з середи, складаючи в цей день 13,7% від витрат за весь тиждень. Також у середу різкий стрибок попиту спостерігається на послуги готелів – 15,2%, досягаючи свого максимуму в четвер – 15,6%.
У цей день продовжує показувати позитивну динаміку інтерес споживачів до алкогольних і тютюнових виробів, а також активізується, виходячи з «мертвої зони», попит на кінотеатри та послуги розважальних комплексів.
Рекорди з оплати замовлень у кафе, барах і ресторанах країни припадають, що не дивно, на п'ятницю (16,1%). Саме в цей день українці найбільше витрачають на алкоголь – 16,7%. Крім того, напередодні вихідних незначно збільшується кількість покупок у супермаркетах (15,4%), що, втім, протягом тижня практично стабільно. Також повним ходом йде підготовка до полювання і рибалки – 18,6% розрахунків за товари цієї категорії відбувається саме в останній робочий день. У п'ятницю українці відповідально підходять і до підготовки авто до уікенду – спостерігається найбільша кількість платежів на автозаправках і СТО.
На вихідних інтереси українців передбачувані – клуби, торгові центри, кіно та інші розваги. Причому в суботу-неділю розважальні заклади збирають максимум платежів, більше, ніж будь-який інший товар у будь-який день тижня – 21-22% платіжних операцій.

segodnya.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад