Чи потрібен власний блог директорові?
Неприємний факт: керівництво та рядові співробітники майже завжди мотивовані в різному ступені. За даними Global Workforce Study, тільки 21% співробітників почувають, що вони по-справжньому захоплені своєю роботою. І чим більше розрив, тим складніше разом рухатися до загальної мети. Виходить, необхідно шукати шляхи мотивації своїх співробітників. І в цьому можуть допомогти соціальні медіа.
Відмінний приклад ефекту соціальних медіа — футбольний клуб New England Patriots. Президент «Патріотів» Джонатан Крафт говорить, що з початком широкого використання соціальних медіа «фанати вже ніби й не фанати — вони вважають себе співвласниками команди».
У принципі будь-який директор може спробувати захопити своїх співробітників і дати їм можливість пропонувати нові ідеї для просування компанії. Соціальні медіа руйнують бар'єри між керівництвом і іншими співробітниками. Деякі CEO можуть не захотіти, щоб співробітники приходили до них зі своїми ідеями. Проте директори, які намагаються навчитися слухати та виглядати людяними, дають співробітникам можливість звертатися безпосередньо до них особисто.
Більшість сучасних організацій обробляють ідеї за допомогою формальних бюрократичних механізмів. Ці інструменти не дуже добре сполучаються з принципом доступності, що передбачає скарги, найменше, що ви можете зробити, - це почати слухати.
Електронна пошта теж працює, але є й кращі способи розпочати розмову, одержати відгуки й обробити цікаві ідеї. Найпростіший — завести блог. Деякі генеральні директори вміють це робити, але є й успішні виключення. Наприклад, Джон Маккей, генеральний директор Whole Foods, або Білл Мерріотт, керівник Marriott International.
Починаючи блог, у першу чергу потрібно визначити улюблений спосіб спілкування ваших співробітників. Можна використовувати текст, відео, короткі повідомлення, але найважливішим фактором повинна бути залученість (чи дивляться, чи читають співробітники блог, чи коментують його?). Подивіться, як Джон Маккей уміло комбінує текст і відео. Він знає, що його публіка по-різному реагує на різні послання, і експериментує з різними форматами. Блог не повинен бути вимученим.
На перші кілька записів, можливо, буде потрібен час, але ідея в тому, щоб вони були якомога простішими. І найважливіше - читайте коментарі та відповідайте на них! Простий спосіб почати - взяти вже існуюче листування та розмістити його в якості запису у блозі. Подивіться, наприклад, як Білл Мерріотт ділиться своїми враженнями від поїздки. У вас є записані враження від поїздок, що, на вашу думку, можуть бути корисні вашим співробітникам? Публікуйте!
Додержуйтеся певного ритму. Коли співробітники звикнуть до вашого блогу, вони будуть чекати на регулярне оновлення інформації. Неважливо, щотижня, щомісяця або раз на квартал, однак візьміть за правило спілкуватися зі співробітниками регулярно. І пам’ятайте, що одержання відгуків не означає, що ви повинні тепер опиратися тільки на них.
Розвиваючи свій блог, зробіть так, щоб читачі могли оцінювати коментарі та голосувати за них. Це дозволить вам швидше відбирати кращі пропозиції. І дасть співробітникам можливість відчути, що вони теж беруть участь у розвитку компанії.
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 11588 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Порятунок будівлі колишнього музучилища: про що йшлося на засіданні Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини
09.01 У матеріалах справи можуть з'явитися нові відомості.
На Кам'янеччині браконьєри завдали збитків природі на понад 300 тисяч гривень
09.01 На правопорушників відкрито кримінальне провадження.
Шестеро кандидатів у депутати Хмельницької облради «зняли» свої кандидатури: хто може замінити Крупу
09.01 Визначили наступного за черговістю кандидата.
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...