Чи потрібен власний блог директорові?

Чи потрібен власний блог директорові?

Неприємний факт: керівництво та рядові співробітники майже завжди мотивовані в різному ступені. За даними Global Workforce Study, тільки 21% співробітників почувають, що вони по-справжньому захоплені своєю роботою. І чим більше розрив, тим складніше разом рухатися до загальної мети. Виходить, необхідно шукати шляхи мотивації своїх співробітників. І в цьому можуть допомогти соціальні медіа.

Відмінний приклад ефекту соціальних медіа — футбольний клуб New England Patriots. Президент «Патріотів» Джонатан Крафт говорить, що з початком широкого використання соціальних медіа «фанати вже ніби й не фанати — вони вважають себе співвласниками команди».

У принципі будь-який директор може спробувати захопити своїх співробітників і дати їм можливість пропонувати нові ідеї для просування компанії. Соціальні медіа руйнують бар'єри між керівництвом і іншими співробітниками. Деякі CEO можуть не захотіти, щоб співробітники приходили до них зі своїми ідеями. Проте директори, які намагаються навчитися слухати та виглядати людяними, дають співробітникам можливість звертатися безпосередньо до них особисто.

Більшість сучасних організацій обробляють ідеї за допомогою формальних бюрократичних механізмів. Ці інструменти не дуже добре сполучаються з принципом доступності, що передбачає скарги, найменше, що ви можете зробити, - це почати слухати.

Електронна пошта теж працює, але є й кращі способи розпочати розмову, одержати відгуки й обробити цікаві ідеї. Найпростіший — завести блог. Деякі генеральні директори вміють це робити, але є й успішні виключення. Наприклад, Джон Маккей, генеральний директор Whole Foods, або Білл Мерріотт, керівник Marriott International.

Починаючи блог, у першу чергу потрібно визначити улюблений спосіб спілкування ваших співробітників. Можна використовувати текст, відео, короткі повідомлення, але найважливішим фактором повинна бути залученість (чи дивляться, чи читають співробітники блог, чи коментують його?). Подивіться, як Джон Маккей уміло комбінує текст і відео. Він знає, що його публіка по-різному реагує на різні послання, і експериментує з різними форматами. Блог не повинен бути вимученим.

На перші кілька записів, можливо, буде потрібен час, але ідея в тому, щоб вони були якомога простішими. І найважливіше - читайте коментарі та відповідайте на них! Простий спосіб почати - взяти вже існуюче листування та розмістити його в якості запису у блозі. Подивіться, наприклад, як Білл Мерріотт ділиться своїми враженнями від поїздки. У вас є записані враження від поїздок, що, на вашу думку, можуть бути корисні вашим співробітникам? Публікуйте!

Додержуйтеся певного ритму. Коли співробітники звикнуть до вашого блогу, вони будуть чекати на регулярне оновлення інформації. Неважливо, щотижня, щомісяця або раз на квартал, однак візьміть за правило спілкуватися зі співробітниками регулярно. І пам’ятайте, що одержання відгуків не означає, що ви повинні тепер опиратися тільки на них.

Розвиваючи свій блог, зробіть так, щоб читачі могли оцінювати коментарі та голосувати за них. Це дозволить вам швидше відбирати кращі пропозиції. І дасть співробітникам можливість відчути, що вони теж беруть участь у розвитку компанії.

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад