Як подолати проблему складності?
Світ стає все більш мінливим, непевним та складним. Не дивно, що деяким генеральним директорам довольні складно справлятися з проблемами, і багато хто з них визнає, що ні вони, ні їхні організації попросту не готові до боротьби з ними.
Яким же чином реагувати на основні виклики сьогодення, з якими, за результатами дослідження IBM's Institute for Business Value, доводиться стикатися керівникам компаній? За даними звіту, в якому відображені відповіді більше 1500 генеральних директорів компаній різних розмірів із 60-ти країн, керівники компаній особливо часто страждають від "складності".
Вісім із 10-ти генеральних директорів, які взяли участь в опитуванні, очікують, що оточення продовжуватиме ставати дедалі більш складним протягом наступних кількох років, і лише менше, ніж половина, має хоча б якісь припущення щодо того, як справлятися з цією складністю?
В серці "складності" лежить зростаюча взаємопов'язаність економік, підприємств, суспільства та влади, а також особливо вразливий економічний клімат. Ще більше підсилюють цю ситуацію технології, які і є основною причиною взаємопов'язаності.
Для організацій "складність" означає, що бізнес-модель та підходи до праці можуть раптово змінитися. В той же час ідентифікація сфер для майбутнього зростання залишається надзвичайно важливим фактором, хоча водночас і дуже складним. При цьому більшість керівників компаній вважають, що поступових еволюційних змін сьогодні замало для того, щоб ефективно розвиватися. Сьогодні необхідне щось не менше, ніж революція, для того, щоб змінити стан справ. А для неї, в свою чергу, потрібен абсолютно новий тип лідера. При цьому самі керівники "наділяють" такого лідера організаційною спритністю, а його основною компетенцією називають креативність.
При розстановці генеральними директорами пріоритетів щодо найбільш важливих якостей лідера в нових економічних умовах, креативність була визнана найважливішою шістдесятьма відсотками респондентів. Вона обійшла такі важливі фактори як честність (більше 50%) та здатність мислити глобально (майже третина).
Чому саме креативність? Тому що креативні лідери можуть легко пристосовуватися до нових умов і знаходити нові, більш ефективні способи взаємодії з клієнтами, партнерами та співробітниками. Окрім цього, креативні лідери більш підготовлені до радикальних змін у своїх бізнес-моделях, готові приймати на себе розумні ризики та обожнюють шукати нові ідеї, продовжуючи при цьому інновації у сфері власного управління та комунікації.
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 11005 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Порятунок будівлі колишнього музучилища: про що йшлося на засіданні Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини
09.01 У матеріалах справи можуть з'явитися нові відомості.
На Кам'янеччині браконьєри завдали збитків природі на понад 300 тисяч гривень
09.01 На правопорушників відкрито кримінальне провадження.
Шестеро кандидатів у депутати Хмельницької облради «зняли» свої кандидатури: хто може замінити Крупу
09.01 Визначили наступного за черговістю кандидата.
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...