Що потрібно знати бізнесмену-початківцю
1. Вам завжди буде не вистачати грошей, навіть якщо ви все розрахували, знайшли бізнес-ангела, який виділив грошей рівно стільки, скільки ви попросили, все одно вам буде не вистачати, тому що ви швидше за все просто не передбачили всіх нюансів і непередбачених витрат.
2. Не можна створити стратегію до запуску і не міняти її після, сліпо їй слідуючи. Міняйте плани свого розвитку відповідно до тих умов, подій і чинників, які впливають на живу фірму з першого дня її запуску. Чим частіше ви адаптуєте, змінюєтеся, тим краще. Намагайтеся зберегти свою гнучкість як можна довше, вона вам ще знадобиться в майбутньому.
3. Не віддавайте на аутсорс те, що реально робити усередині своєї компанії, забудьте консультантів, аналітиків, бухгалтерські та аудиторські фірми, їх завдання - заробити на вас гроші. Ваше завдання - зберегти свої гроші. Робіть все самі, стежте за своїми витратами, ніхто не зможе зберегти ваші гроші краще, ніж ви.
4. Під час роботи компанії робіть ставку на створення інтелектуальної власності. Ви можете розоритися, ви можете розійтися зі співзасновниками, але технології напрацьовуються роками, і буде зовсім непогано, якщо своє наступне підприємство ви почнете вже з технологіями, ноухау, знаннях про розкладених граблях і потенційних шишках, які можна набити на тернистому шляху заробітку грошей.
5. Основним пріоритетом в компанії з самого її першого дня повинен бути заробіток грошей. Не підвищення капіталізації, не розробка нового продукту, а саме заробіток грошей - ось ваша мета.
6. Не нехтуйте щирими порадами тих, хто вже зробив те, що ви тільки збираєтеся. Головна ознака щирості - поради повинні бути безкоштовними і дружніми.
7. Практика перебиває теорію - ось найголовніше правило, яке ви повинні запам'ятати. Реальність завжди знущається над вигаданими стратегіями, мріями, теоріями, припущеннями.
8. Керуйте своїм часом. Враховуйте свій час, рахуйте скільки його йде на виконання якогось процесу або проекту. Це допоможе в майбутньому управляти своїми підлеглими, тому що ви завжди будете знати, що й по чому, скільки часу займає і як зробити так, щоб якийсь процес виконати швидше і краще.
9. Ви не можете почати нову справу, якщо у вас немає бажання його починати. Бажання заробити грошей, не дорівнює бажанням розпочати і розвивати бізнес. Бізнес у вашому житті повинен з'являтися як любов, швидко, раптово і повинен захоплювати вас практично повністю, тоді буде толк.
10. На старті навіть один у полі воїн. Як правило, цей воїн - ви. Ваше завдання - створювати ресурси для інших, нехай інші вже маючи ресурси і «зброю», воюють з комфортом, вам доведеться гірше за всіх, тому приз, за який ви боретеся, повинен бути цінніший, ніж приз ваших колег і підлеглих.
Роздрукувати сторінку
Нагору Назад
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
4145
5728
Робота в Кам’янці-Подільському
376
336
156
109
114
105
39
15
35
14
76
46
45
34
63
34
42
50
23
25
60
60
35
21
77
100
30
16
38
23
67
83
19
10
17
16
17
10
53
30
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Хмельницькому та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 11005 грн.
за даними Статуправління Jobs.km.ua
- 9675 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Новини .ua
Порятунок будівлі колишнього музучилища: про що йшлося на засіданні Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини
09.01 У матеріалах справи можуть з'явитися нові відомості.
На Кам'янеччині браконьєри завдали збитків природі на понад 300 тисяч гривень
09.01 На правопорушників відкрито кримінальне провадження.
Шестеро кандидатів у депутати Хмельницької облради «зняли» свої кандидатури: хто може замінити Крупу
09.01 Визначили наступного за черговістю кандидата.
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...